Joi 29 Aug, 2013 5:11 pm
OK, dupa mult timp s-a rezolvat cu consumul de ulei, reparatii de 3600RON, din care vreo 600 reparatii la chiulasa. Dupa 2000 de km, nu consuma ulei si aproape deloc lichid de racire(se pare ca din cauza radiatorului "obosit"), dar am un zgomot destul de enervant la inaltatoarele hidraulice(tacheti). Zgomotul dispare cand motorul se incalzeste. Alte piese schimbate: simeringuri, segmenti, anulare EGR, inlocuire distributie,curea auxiliare. oribil motor, oribila masina. Acum are 74000km adevarati si trebuie sa-i mai schimb pivotii si suportul de motor (turnulet), amortizoarele pe spate, garnitura elastica la toba finala, poate chiar si toba finala care se pare ca e consumabila(una la 5 ani?)In rest am schimbat tot la suspensii si directie- in continuare troncane si paraie ca o rabla ce este. Din punct de vedere al service-ului(EDS), au lucrat cu pricepere si au facut treaba buna chiar daca a durat cam mult si nici ieftini nu pot sa spun ca sunt.