ekaterin
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2009
- Mesaj Privat
- aidrian25
- **
- 121 mesaje
- din 22 Feb 2011
- Astra 2004 z17dtl
- Bucuresti
aidrian25
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
sal,am si eu o intrebare pentru cei care au desfacut si curatat admisia,acea capsula de vacuum din stanga ce actioneaza tija din admisie se poate desface-inlocui doar ea pentru ca a mea a inceput sa scoata un sunet ca un fluierat si daca misc tija in stanga-dreapta se opreste sunetul si ma gandesc ca o fii vorba de vreo garnitura ceva pe acolo..
- fritzcon
- **
- 291 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Prahova
fritzcon
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
- aidrian25
- **
- 121 mesaje
- din 22 Feb 2011
- Astra 2004 z17dtl
- Bucuresti
aidrian25
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
- fritzcon
- **
- 291 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Prahova
fritzcon
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
- aidrian25
- **
- 121 mesaje
- din 22 Feb 2011
- Astra 2004 z17dtl
- Bucuresti
aidrian25
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
- cj79raa
- ****
- 1,027 mesaje
- din 12 Mai 2009
- Astra 2005 Z17DTL
- Cluj
cj79raa
- Mesaje scrise: 1,027
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2009
- Mesaj Privat
Tija de care zici, e parte din capsula. De pe admisie se poate desface, o data capsula care e prinsa cu suruburi, si apoi tija care angreneaza clapetele din admisie. Am curatat eu vineri tot ce e pe acolo, dar capsula cu tija aferenta , am desfacut-o de pe admisie doar dupa ce am dat jos admisia. Cred ca doar spatiul o sa te incomodeze sa dai jos doar capsula cu tija.
In a 4-a poza cu admisia se vede putin capatul unde vine prinsa tija.
https://www.clubopel.com/vie...p=1589217#1589217
In a 4-a poza cu admisia se vede putin capatul unde vine prinsa tija.
https://www.clubopel.com/vie...p=1589217#1589217
- aidrian25
- **
- 121 mesaje
- din 22 Feb 2011
- Astra 2004 z17dtl
- Bucuresti
aidrian25
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
ionu_icd
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bihor
- Masina: Tigra 1994 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2013
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
ionu_icd
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bihor
- Masina: Tigra 1994 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2013
- Mesaj Privat
adipuiu84 . a mea nu se opreste doar ca o sigura data mi se pare ca nu a pornit la pima cheie. dr eu nu inteleg ce se intampla doarece sunt in spania si te astepti mai mult la mecanci dr nicidecum nu nu au aflat ce e problema si l-eam zis despre conducte de vacum si de ERG. si nici nu se uita la ele. incompetenti asa ca a mai ramas un singur lucru sa o repar eu cu cunostintele mele de mecanica
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
ionu_icd.. daca nu a pornit de la prima cheie cel mai probabil ar putea sa fie de la bujii, le-ai verificat? Cu pornirea am avut si eu ceva probleme mai demult doar toamna cand se lasa dimineata ceata, dar asta foarte rar, am schimbat toate bujiile (am pus Bosch) chiar daca aratau bine si apoi a pornit la sfert de cheie. De atunci nu am mai avut probleme chiar daca era ceata foarte deasa. Acum mie mi se opreste motorul din mers si uneori imi porneste greu asta doar la cald ( la a 4 cheie cateodata) si nu ii dau de cap, am verificat pompa e ok, am golit rezervorul, l-am spalat, am verificat senzorii camshaft, crankshft sunt buni, in bord nu am nicio eroare, azi am curatzat throttle motor, maine cred ca o sa dau jos si EGR-ul, cam asta mi-a mai ramas.
ionu_icd
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bihor
- Masina: Tigra 1994 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2013
- Mesaj Privat
a fost o singura data cand nu a pornit dr dupa aia a pornit normal cred ca si de ce a fost fotorul supra incalzit ca se tura ca nebuna acuma maine o sa ma apuc si eu sa demontez EGR-ul sa vad daca se schimba ceva. sai schimb toate furtunele de la vacum. hai sa vedem dupa EGR-ul curatat daca mai avem probleme
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
la tine nu e chiar foarte grav dupa cum pare, dar pe mine ma lasa masina in intersectie cand ti-era lumea mai draga, si nu mai pornea de-mi venea sa o iau in spate si sa fug cu ea printre masini. Este foate probabil ca dupa curatarea EGR-ului masina sa traga mai bine, turatia motorului cand e accelerat sa fie mai rotunda, eu zic ca e o diferentza dupa aceasta curatare, oricum revino pe forum cu rezultate dupa aceasta operatie.
- ionapostol
- **
- 100 mesaje
- din 14 Dec 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
ionapostol
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
Am citit tot topicul si am decis sa ma apuc de operatiune cu toate ca imi era groaza...
Trebuie sa mentionez ca nu a fost ceva extraordinar de complicat ..cateva suruburi si cleme/clipsuri de plastic de desfacut... o nimica toata, am inceput la 9 dimineata si am terminat la 8 seara cu pornit (la a 3-a cheie) si spalat pe maini...Ca si unelte nu am avut decat o trusa de chei tubulare si torxuri (set de 102 )cu ceva chei fixe plus o inelara cu cot de 12 si o tubulara tiganeasca de 27 pentru senzorul care este montat exact sub admisie in partea stanga (se vede intr-o poza) si care incurca desfacerea unui surub. Cu inelara a desfacut un surub de la capacul admisiei si anume cel din dreapta deoarece era spatiu foarte mic si clichetul nu avea loc de filtrul de ulei si schimbatorul de caldura...cred.Pun si ceva poze nu prea multe ca eram singur si imi era frica sa nu ma apuce noaptea.Ce nu se spune mai sus e ca neaparat sa astupati capetele ramase dupa desfacera conductelor de la injectoare cu ceva (izolier band ,capace de la sticlutele de picaturi de ochi) pt a nu intra mizerie pe acolo. Eu am folosit si capace si izolier).
Am incercuit cu rosu ce trebuie desfacut cu mentiune ca in parte din spate este un suport de tabla care tine un manunchi de cabluri si o mufa lata , din poze nu se vede decat mufa, trebuie declipsate toate cablurile ca sa va miscati in voie
In prima imagine bateria si suportul ei sunt deja scoase.
In a 5 a imagine se vede returul de la injectoare ca re are o camasa de plastic pe deasupra (clipsata) trebuie desfacuta si la capatul opus injectoarelor este o piulita in care intra , trebuie slabita pentru ca altfel nu puteti scoate capacul admisiei.
In imaginea 6 se vede piulita care trebuie slabita si senzorul care trebuie scos.
In imaginea 7 se vede admisia ,mentionez ca nu a fost curatata niciodata de cand am masina si o am de la 0km din 2007.
Am mai pus o imagine cu "ce este?" deoarece nu stiu sigur ce e. Este cumva cautatorul de la maneta schimbatorului de viteze si daca da este normal sa arate asa?
Inca ceva cand scoateti mufele de la injectoare este o piedica albastra pe mufa , se trage de ea inspre stanga pt a debloca mufa abia dupa aceea se trage de mufa .
Cam atat.
Trebuie sa mentionez ca nu a fost ceva extraordinar de complicat ..cateva suruburi si cleme/clipsuri de plastic de desfacut... o nimica toata, am inceput la 9 dimineata si am terminat la 8 seara cu pornit (la a 3-a cheie) si spalat pe maini...Ca si unelte nu am avut decat o trusa de chei tubulare si torxuri (set de 102 )cu ceva chei fixe plus o inelara cu cot de 12 si o tubulara tiganeasca de 27 pentru senzorul care este montat exact sub admisie in partea stanga (se vede intr-o poza) si care incurca desfacerea unui surub. Cu inelara a desfacut un surub de la capacul admisiei si anume cel din dreapta deoarece era spatiu foarte mic si clichetul nu avea loc de filtrul de ulei si schimbatorul de caldura...cred.Pun si ceva poze nu prea multe ca eram singur si imi era frica sa nu ma apuce noaptea.Ce nu se spune mai sus e ca neaparat sa astupati capetele ramase dupa desfacera conductelor de la injectoare cu ceva (izolier band ,capace de la sticlutele de picaturi de ochi) pt a nu intra mizerie pe acolo. Eu am folosit si capace si izolier).
Am incercuit cu rosu ce trebuie desfacut cu mentiune ca in parte din spate este un suport de tabla care tine un manunchi de cabluri si o mufa lata , din poze nu se vede decat mufa, trebuie declipsate toate cablurile ca sa va miscati in voie
In prima imagine bateria si suportul ei sunt deja scoase.
In a 5 a imagine se vede returul de la injectoare ca re are o camasa de plastic pe deasupra (clipsata) trebuie desfacuta si la capatul opus injectoarelor este o piulita in care intra , trebuie slabita pentru ca altfel nu puteti scoate capacul admisiei.
In imaginea 6 se vede piulita care trebuie slabita si senzorul care trebuie scos.
In imaginea 7 se vede admisia ,mentionez ca nu a fost curatata niciodata de cand am masina si o am de la 0km din 2007.
Am mai pus o imagine cu "ce este?" deoarece nu stiu sigur ce e. Este cumva cautatorul de la maneta schimbatorului de viteze si daca da este normal sa arate asa?
Inca ceva cand scoateti mufele de la injectoare este o piedica albastra pe mufa , se trage de ea inspre stanga pt a debloca mufa abia dupa aceea se trage de mufa .
Cam atat.
- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat