- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 875 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 875
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
WD-40
"Cele 5 Functii de baza
Curatare: WD-40 indeparteaza mizeria depusa curatând grasimea si murdaria, de asemenea dizolva adezivi inlesnind curatarea usoara a etichetelor, benzilor si materialul de lipire în exces.
Indeparteaza umezeala: WD-40 indeparteaza repede umezeala din sistemele electrice eliminând posibilitatea unor scurt-circuite.
Penetrare: WD-40 indeparteaza rugina din asamblarile metalice nepermanente ruginite sau de pe partile metalice ruginite sau înghetate.
Lubrifiaza: Componentele de lubrifiere ale WD-40 sunt dispersate la departare lubrifcând piesele in miscare, greu accesibile.
Protejeaza: Protejeaza suprafetele din metal cu ajutorul componentelor sale chimice rezistente la coroziune, protejând împotriva umezelii si a altor elemente corozive."
"Cele 5 Functii de baza
Curatare: WD-40 indeparteaza mizeria depusa curatând grasimea si murdaria, de asemenea dizolva adezivi inlesnind curatarea usoara a etichetelor, benzilor si materialul de lipire în exces.
Indeparteaza umezeala: WD-40 indeparteaza repede umezeala din sistemele electrice eliminând posibilitatea unor scurt-circuite.
Penetrare: WD-40 indeparteaza rugina din asamblarile metalice nepermanente ruginite sau de pe partile metalice ruginite sau înghetate.
Lubrifiaza: Componentele de lubrifiere ale WD-40 sunt dispersate la departare lubrifcând piesele in miscare, greu accesibile.
Protejeaza: Protejeaza suprafetele din metal cu ajutorul componentelor sale chimice rezistente la coroziune, protejând împotriva umezelii si a altor elemente corozive."
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Neata,
Revin cu informatii, asa cum promis : in posturile de mai sus spuneam ca mi s-a aprins din nou masinuta.
Aseara am fost la diagnoza :
1. eroarea 1125 (3) - presiune turbo mai mica decat cea normala 133 maxim fata de 165-170
2. senzor temperatura lichid de racire.
In rest masina este in parametri normali, injectia este BETON, debitmetrul merge perfect....SUNT FOARTE FOARTE BUCUROS.
Mi s-a recomandat sa curat turbina, sa verific futunasele de vacuum si sa schimb acel senzor de temperatura.
Revin cu informatii, asa cum promis : in posturile de mai sus spuneam ca mi s-a aprins din nou masinuta.
Aseara am fost la diagnoza :
1. eroarea 1125 (3) - presiune turbo mai mica decat cea normala 133 maxim fata de 165-170
2. senzor temperatura lichid de racire.
In rest masina este in parametri normali, injectia este BETON, debitmetrul merge perfect....SUNT FOARTE FOARTE BUCUROS.
Mi s-a recomandat sa curat turbina, sa verific futunasele de vacuum si sa schimb acel senzor de temperatura.
- drestea
- **
- 138 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Omega 1995
- Bihor
drestea
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
In legatura cu problemele legate de "senzorul arborelui cotit". M-am lovit de curand de acest mister. Imi sta permanent aprins beculetul galben cu fulger, si ca urmare am mers la un atelier specializat in electrica auto, am pus masina pe tester si asta a fost eroarea care a rezultat: senzor arbore cotit, si ca urmare s-a decis schimbarea senzorului. Dupa schimbarea senzorului, surpriza... beculetul tot aprins... pe tester aceeasi eroare. Daca se stergea din memoria calculatorului se stingea si beculetul dar se reaprindea dupa cateva secunde. Becul se aprinde si daca e doar contactul pus dar pe tester e vizibila doar dupa pornirea motorului. Mi-a fost recomandat un alt tester... voi ce credeti, ce ar putea fi? Este posibil sa fie contactul de pe volanta sau ce altceva ?! Masina e cea din semnatura, motor X20XEV, si este de remarcat faptul ca in afara de pornirea cu motorul rece, cand se aude o oarecare galagie timp de doua-trei minute pana se incalzeste putin, functioneaza foarte bine.
B-61-MPJ
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2007
- Mesaj Privat
- toma_marius
- OP
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Intrebare :
Dupa schimbi senzorul arbor cotit, trebuie sa scoti bornele de la baterie si sa resetezi ECU, pt a recunoaste acest senzor?!
Cum am mai spus si in alte discutii, la mine, dupa ce l-au schimbat, motorul a inceput sa fie mai zgomotos, parca mai turat.Am fost la tester si mi-a iesit ca am presiunea turbo mai mica decat cea prescrisa 1125 (3).Am gasit un furtunas de vacum scos, dar si acum masina este prea zgomotoasa, parca bate ceva in motor, pana se incalzeste bine.
Mi-a mai iesit si senzorul de temperatura lichid racite, nu mai este in parametri.
Dupa schimbi senzorul arbor cotit, trebuie sa scoti bornele de la baterie si sa resetezi ECU, pt a recunoaste acest senzor?!
Cum am mai spus si in alte discutii, la mine, dupa ce l-au schimbat, motorul a inceput sa fie mai zgomotos, parca mai turat.Am fost la tester si mi-a iesit ca am presiunea turbo mai mica decat cea prescrisa 1125 (3).Am gasit un furtunas de vacum scos, dar si acum masina este prea zgomotoasa, parca bate ceva in motor, pana se incalzeste bine.
Mi-a mai iesit si senzorul de temperatura lichid racite, nu mai este in parametri.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
andreweo
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2009
- Mesaj Privat
Motorul c20ne, are atat senzor de turatie arbore cotit cat si senzor volanta?
La mine, Vectra A, problema se manifesta astfel: dimineta,cand temp de afara este mai scazuta si motorul rece porneste, dupamasa cand este mai cald afara, nu mai porneste. Cand nu vrea sa porneasca am observat ca nu da scanteie pe fisele de bujii. Pana acum am schimbat bobina de inductie, am curatat capacul delco, am schimbat senzorul arbore cotit (deoarece in mers, cand se incalzea motorul, se oprea brusc si nu pornea decat dupa ce se racea motorul).
Aveti idee ce ar putea fi?
Daca are si senzor de volanta, ce rol are, unde este pozitionat si cum se manifesta cand e defect?
Respect!
La mine, Vectra A, problema se manifesta astfel: dimineta,cand temp de afara este mai scazuta si motorul rece porneste, dupamasa cand este mai cald afara, nu mai porneste. Cand nu vrea sa porneasca am observat ca nu da scanteie pe fisele de bujii. Pana acum am schimbat bobina de inductie, am curatat capacul delco, am schimbat senzorul arbore cotit (deoarece in mers, cand se incalzea motorul, se oprea brusc si nu pornea decat dupa ce se racea motorul).
Aveti idee ce ar putea fi?
Daca are si senzor de volanta, ce rol are, unde este pozitionat si cum se manifesta cand e defect?
Respect!
andreweo
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2009
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu pornirea cand e cald afara, am schimbat senzorul de temperatura (are mufa albastra cu 2 fire), am luat unul Bosch - 70 de lei. Pe tester nu reiesea ca acest senzor e cu probleme. L-am schimbat singur, e relativ simplu, am demontat burduful de aer, am demontat si carcasa filtrului de aer, am desfacut un surub de pe o tija ce tinea strans alternatorul de motor, cu o cheie fixa de 19 am desfacut senzorul, a curs cam 1 l de antigel.
Noroc!
Noroc!
serox_21
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Am o corsa B 1.0 din 99 si de fiecare data porneste mai greu. Dupa ce pun contactul pana sa porneasca motorul dureaza cateva secunde 3-5 secunde si apoi porneste.
Cand motorul e cald si o pornesc turatia incepe de undeva de la 200rpm si creste la 900 (ca si cand da sa moara motorul, nu osileaza). Dimineata cand e rece dupa ce invarte un pic 3-5 sec porneste la turatie normala.
Inca ceva, in mers daca o scot pe liber turatia scade la 500 dupa 2-3 sec urca la 900
Cu motorul la relanti turatia oscileaza intre 880-920. Normal ar fi de 900.
Am cablu OMP-COM si din cand in cand apare eroarea P1502 immobiliser no signal C-05 .
Oare problema e de la senzorul de la arborele cotit?
Am o corsa B 1.0 din 99 si de fiecare data porneste mai greu. Dupa ce pun contactul pana sa porneasca motorul dureaza cateva secunde 3-5 secunde si apoi porneste.
Cand motorul e cald si o pornesc turatia incepe de undeva de la 200rpm si creste la 900 (ca si cand da sa moara motorul, nu osileaza). Dimineata cand e rece dupa ce invarte un pic 3-5 sec porneste la turatie normala.
Inca ceva, in mers daca o scot pe liber turatia scade la 500 dupa 2-3 sec urca la 900
Cu motorul la relanti turatia oscileaza intre 880-920. Normal ar fi de 900.
Am cablu OMP-COM si din cand in cand apare eroarea P1502 immobiliser no signal C-05 .
Oare problema e de la senzorul de la arborele cotit?
serox_21
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2012
- Mesaj Privat
ar02nbs
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: dr tr severin
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
ar02nbs
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: dr tr severin
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
salut poate cineva sa imi spuna ce valori are acest senzor (motor 1,7 dti)
am masurat si eu unul si are pe pinul 1+2 -infinit pe pinul 1+3-1,2 kohmi , inversind polaritatea pinul 1+2-8,5kohmi pinul 1+3-9kohmi , am luat unul de la cineva si are alte valori (pentru polaritatea schimbata ) pinul 1+25kohmi si pinul 1+3-9kohmi . masina se comporta la fel cu ambele ( nu are putere , zgomotoasa ). nu am nici o eroare in bord . va multumesc
am masurat si eu unul si are pe pinul 1+2 -infinit pe pinul 1+3-1,2 kohmi , inversind polaritatea pinul 1+2-8,5kohmi pinul 1+3-9kohmi , am luat unul de la cineva si are alte valori (pentru polaritatea schimbata ) pinul 1+25kohmi si pinul 1+3-9kohmi . masina se comporta la fel cu ambele ( nu are putere , zgomotoasa ). nu am nici o eroare in bord . va multumesc
Dhragos
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
nicejob
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare tuturor am si eu o intrebare legata de senzorul de la arborele cotit la OPEL ASTRA H cdti 1.7 masina porneste foarte bine cand o pornesc prima oara apoi daca merg cu ea ori se opreste cand vrea ori daca ajung unde am treba si apoi vreu sa o pornesc nu vrea decat daca o las ceva timp. pe diagnoza mi-a iesit senzorul, ca urmare l-am dat jos l-am curatat dar era plin de ulei este normal? deoarece dupa ce l-am curatat 2 zile a mers si acum face la fel.Multumesc anticipat, Daniel
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Tolstoi
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2013
- Mesaj Privat
Buna Ziua! numai prostii vorbiti in topicul acesta! Userul care a inceput topicul a pus INTREBARE UNDE SE AFLA! nu il intereseaza ce aveti voi,ce erori aveti sau cum Haraie masina voastra! ca acel User am si eu nevoie de un raspuns! UNDE SE AFLA SENZORUL CRANKSHAFT pentru opel corsa 2001 Y17DT; O poza ar fi de ajutor...o schema.
Multumesc!
Multumesc!