- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mafiozzo
- **
- 309 mesaje
- din 13 Jul 2010
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
mafiozzo
- Mesaje scrise: 309
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2010
- Mesaj Privat
Domnu Danciu, n-are rost sa spun laudele care oricum le-ai primit in zecile de pagini ce sau adunat, insa toate manifestarile le-am gasit la mine, inclusiv oprirea motorului in turatii mari! O sa studiez tot topicu pentru a imi raspunde la o intrebare, de ce nu s-a deschis sau cum pot sa deschid pistonasu cand il alimentez[l-am dat jos in trecut am incercat sa-l curat dar fara rezultat]
STRUTU
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2013
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
@STRUTU, sfatul meu este sa mergi cu un ulei full sintetic, preferabil Mobil 0 sau 5w40. Dupa ce faci 5 mii de km mai vorbim. Acritura aia de ulei GM este cea mai mare teapa. Eu l-am folosit strict pentru spalat motorul si ghici ce? Consumul de ulei a fost egal cu cel descris de tine. In primul rand, este un ulei mineral cu sanse mici de a umezi interiorul motorului. In general el arde la o temperatura inferioara fata de full si se depune.
Daca nu ma insel, cand ai plecat aveai la jumatatea jojei in jur de 2,5 -2,7 l de ulei, din 3 l maxim si ai scos 2,2. Nu e chiar asa de rau. Pe toba da fum? Cand scoti joja sau busonul de ulei da fum? Presiune inspre exterior? Da fum la pornire? Uleiul miroase a benzina? Daca e doar toba afumata mai stai.
Daca nu ma insel, cand ai plecat aveai la jumatatea jojei in jur de 2,5 -2,7 l de ulei, din 3 l maxim si ai scos 2,2. Nu e chiar asa de rau. Pe toba da fum? Cand scoti joja sau busonul de ulei da fum? Presiune inspre exterior? Da fum la pornire? Uleiul miroase a benzina? Daca e doar toba afumata mai stai.
STRUTU
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2013
- Mesaj Privat
2kappa,nu da fum in niciuna din situatiile de care ma intrebi.Pornirea este la sfert de cheie. Pana sa pun uleiul GM ,toba de esapament era curata.
Nu inteleg la ce te referi cand ma intrebi de presiune inspre interior.
La acest moment, dupa ce mi-am schimbat distributia , cei de la service mi-au pus in motor Texaco 10w40.
Nu cunosc prea multe despre acest ulei.
Nu inteleg la ce te referi cand ma intrebi de presiune inspre interior.
La acest moment, dupa ce mi-am schimbat distributia , cei de la service mi-au pus in motor Texaco 10w40.
Nu cunosc prea multe despre acest ulei.
alinq
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z16xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2013
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
alinq
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z16xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2013
- Mesaj Privat
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
garnitura e din metal subtire, nu de cauciuc, ea se muleaza exact in pozitia in care este montata si asa ramane! nu revine la starea intiala ca si cea de cauciuc. de aceea nu poti monta una veche care are alte semne de la strangere, nu o vei nimeri in acelasi loc in veci, cel putin e ft riscant. Trebuie una noua. ca altfel pierzi tot antigelul pe acolo. si asa ai grija la strangere, daca nu ai mana formata recomand dinamometrica.
alinq
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z16xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2013
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
alinq
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z16xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2013
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
Am curatzat Egr-ul si clapeta de acceleratie ( throttle body), o groza de mizerie am scos de acolo, totusi masina merge tot "infundata", nu prea trage bine, ar trebuie sa curatz si admisia, adica dincolo de clapeta de acceleratie? si acolo mi se pare ca e multa mizerie, are rost sa fac aceasta operatie, sau nu prea am ce cauta pe acolo? Astept pareri
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
tunele de cel putin 3-4 cm interior fiecare, crezi ca se infunda vreodata? Bine, cu exceptia unor ,,mecanici" care uita vreo carpa sau eu mai stiu ce pe acolo. Cauza este in alta parte. Rau nu-i faci daca o cureti. O presiune in rampa de benzina ai luat?
Ultima modificare facuta de 2kappa la Lun 23 Sep, 2013 10:30 pm
Ultima modificare facuta de 2kappa la Lun 23 Sep, 2013 10:30 pm
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
eu zic ca are, mia ales ca la modelul tau teava de la egr este cunoscuta in a gauri admisia (cauta ca este post despre asta a lui dan cuciureanu) si pe acolo sa traga aer fals. dar eu recomand asta doar ca stii ceva mecanica, pt ca ai de umblat la injectoare, ECU, declipsarea admisiei, etc. Este post destul de detaliat dar si asa ai grija. Mare grija la mizeria dintr-e injectoare atunci cand demontezi, sufl-o sau aspir-o cu ceva de acolo ca o sa iti cada toata in cilindru cand demontezi rampa. Fara trusa cat de cat profesionista de scule de-i pace (ceva prelungitor cardanic sau flexibil, mai ales la teava egr la care ajungi ft greu si riscul sa scapi surubul prin santurile cutiei de viteze, pe la planetara sau chiar prin manunchiul de cabluri de pe acolo sunt maxime, macar sa ai cric la tine sa o poti ridica sa-l cauti).
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Admisia o cureti de amorul artei, principalul e teava EGR care intra in admisie. Pe asta o scoti cu tot cu admisie si pe urma total, beleaua sunt cablurile fixate pe admisie in spate, acolo folosesti o surubelnita mica plata pentru declipsare .
Admisie gaurita e la ordinea zilei din pacate, ulei slab, schimbat cand deja joja e uscata, depuneri, segmenti ungere blocati...ai cod P0170, SFT puternic negativ etc.
Admisie gaurita e la ordinea zilei din pacate, ulei slab, schimbat cand deja joja e uscata, depuneri, segmenti ungere blocati...ai cod P0170, SFT puternic negativ etc.
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
cand pornesc motorul (z10xe) in primele 3 secunde isi ia o turatie cam cam mare aproximativ 3000 rot\min, si e usor zgomotos sunetul, dupa care revine la normal (aproape 1000 rot\min la ralanti), de ce se intampla asta? asta patesc la fiecare pornire la rece, la cald doar uneori. Inainte nu facea asa
cotzo1987
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salutare.
De ceva timp intampin o problema cel putin bizara cu egr-ul de la corsica mea, din 2001 motor de 1.0.
comportamentul este urmatorul:
in mers se aprinde martorul cu cheita, in momentul in care se aprinde se simte o usoara intrerupere de putere dupa care isi revine(aproximativ 2 secunde), ca si cum nu merge egr-ul, acest martor sta aprins pana opresc contactul.
Acest fenomen se repeta cam de 2-3 ori la 300km.
Ultima oara a stat aprins ceva mai mult, chiar s-a aprins si martorul de motor.
Tin sa precizez ca am curatat egr-ul acum 2 saptamani, dupa ce l-a curatat am mers putin si masina s-a comportat ca si cum n-ar fi curatat(blocat), am oprit masina, am miscat ceva pe la fire si si-a revenit.
Acum ma intreb ce ar putea fi, sa fie dus egr-ul, trebuie sa-l inlocuiesc, sa fie ceva pe la fire, va rog sa ma ajutati cu o parere.
In service unde mergeam de obicei acum ultima oara am fost foarte dezamagit, le-au plecat mecanicul si au pus tinichigiul sa-mi curete egr-ul, ii spuneam eu de unde se desface.. off. De aceea as vrea sa merg cu lectia invatata acum.
multumesc.
De ceva timp intampin o problema cel putin bizara cu egr-ul de la corsica mea, din 2001 motor de 1.0.
comportamentul este urmatorul:
in mers se aprinde martorul cu cheita, in momentul in care se aprinde se simte o usoara intrerupere de putere dupa care isi revine(aproximativ 2 secunde), ca si cum nu merge egr-ul, acest martor sta aprins pana opresc contactul.
Acest fenomen se repeta cam de 2-3 ori la 300km.
Ultima oara a stat aprins ceva mai mult, chiar s-a aprins si martorul de motor.
Tin sa precizez ca am curatat egr-ul acum 2 saptamani, dupa ce l-a curatat am mers putin si masina s-a comportat ca si cum n-ar fi curatat(blocat), am oprit masina, am miscat ceva pe la fire si si-a revenit.
Acum ma intreb ce ar putea fi, sa fie dus egr-ul, trebuie sa-l inlocuiesc, sa fie ceva pe la fire, va rog sa ma ajutati cu o parere.
In service unde mergeam de obicei acum ultima oara am fost foarte dezamagit, le-au plecat mecanicul si au pus tinichigiul sa-mi curete egr-ul, ii spuneam eu de unde se desface.. off. De aceea as vrea sa merg cu lectia invatata acum.
multumesc.