OffTopic:Pilotul automat se activeaza doar daca ai apasat cel putin o data frana de cand ai pornit motorul. Cum trebuie sa pui intrerupatorul nu stiu, e alt sistem de comanda la mine
- claudiu__
- **
- 473 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 473
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
dragan_roicov a scris:Buna,am omega 2,5 td din '96 automatic,am incercat de cateva ori sa pun pe pilot automat,dar fara sa stiu sigur in ce directie trebuie sa pun intrerupatorul ;de cateva ori a functionat,dar de mai multe ori nu am reusit sa-l pornesc.Stie cineva cum se porneste merci
OffTopic:Pilotul automat se activeaza doar daca ai apasat cel putin o data frana de cand ai pornit motorul. Cum trebuie sa pui intrerupatorul nu stiu, e alt sistem de comanda la mine
- dragan_roicov
- *
- 22 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Omega 1996
- Timis
dragan_roicov
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
- dragan_roicov
- *
- 22 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Omega 1996
- Timis
dragan_roicov
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
Da,frina am calcat-o de cand am pornit din cauza ca la iesire din oras am incercat sa pun pilotul! la mine pe intrerupatorul de la semnalizare sint 2 litere : "I" si "R" ,la capatul lui,cam unde ar fi la dacia claxonul. Am avut mai mult de 80 km la ora si am apasat cand pe R ,cand pe I si fara sa-mi dau seama,ramanea cuplat pilotul! Dar as vres sa stiu sigur de la care se porneste!
pvictor
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
Cu respect va salut,
Am un opel omega 2,2dth,si nu mai vrea sa porneasca.Am schimbat uleiul in garaj si scotind masina din garaj am calcat un lemn si mi-a murit motorul ,din acel moment nu a mai pornit nici cum.La diagnoza nu a iesit nimic defect desi am fost la 2 persoane diferite.As fi recunoscator daca ma poate cineva ajuta cu o sugestie....va multumesc
Am un opel omega 2,2dth,si nu mai vrea sa porneasca.Am schimbat uleiul in garaj si scotind masina din garaj am calcat un lemn si mi-a murit motorul ,din acel moment nu a mai pornit nici cum.La diagnoza nu a iesit nimic defect desi am fost la 2 persoane diferite.As fi recunoscator daca ma poate cineva ajuta cu o sugestie....va multumesc
fedia
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- comnic5
- **
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
- claudiu__
- **
- 473 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 473
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
Ce ziceti voi e amorsarea de la filtrul de combustibil.@pvictor zice ca a schimbat doar uleiul.
Daca a schimbat si filtrul de motorina, asta e clar problema( nu e amorsat). Nu stiu cum e la Omega, la mine e suficient sa pun contactul si sa o las cateva minute. Pompa de motorina functioneaza cu contactul pus si se amorseaza singur filtrul. Poate merge si asa.
Succes!
Daca a schimbat si filtrul de motorina, asta e clar problema( nu e amorsat). Nu stiu cum e la Omega, la mine e suficient sa pun contactul si sa o las cateva minute. Pompa de motorina functioneaza cu contactul pus si se amorseaza singur filtrul. Poate merge si asa.
Succes!
- Pfenning
- **
- 115 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
Pfenning
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
MirC
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 1995 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat