Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
La mine e z13dt. 1.3 cdti 70ponei motorul e de fiat ca si al tau.
Legat de tot kitul ambreiaj+ volanta. Ma lasa rece rau dar asta e suport prostia mea ca nu m-am informat.
Pana una alta ca si consum+stabilitate sunt extrem de multumit. Viteza maxima prinsa 180km/h cu 5 oameni + bagaje.
O alta bila alba ar fi ca loganurile de politie nu ma pot prinde .
Daca as fi avut masina ta la opelfest moldova poate luam locul 2 , dar ma multumesc si cu 3
Skip ads

  • Estflobal

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Mersi pentru apreciere, dar ai grija ca curcanii nu trebuie sa te prinda cu loganurile, te asteapta altii la colt ca isi dau prin statie
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ar trebui identificat clar, bate volanta de usura sau suiera rulmentul de presiune, tot de uzura. In principiu, in ambele situatii, poti merge pana crapa. Tehnic, nu cunosc cazuri de volanta 1,7 sa afecteze si altceva prin uzura ei. La fel si la rulment.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu am mers inca 25 000 km! La rece se auzea foarte tare volanta, la relanti, cand bagam treapta inferioara, aveam un zgomot metalic, asta tot la rece, pana intr-o zi, am pornit de pe loc cu treapta 1, am dat sa schimb treapta 2, s-a auzit o pocnitura foarte tare, pedala de ambreiaj si-a schimbat pozitia. Dupa zici ca aveam cutie automata, lasam frana si masina pornea singura. Doar ai grija pe unde te prinde treaba asta, prin tara, sau mai rau vreo tara straina. Poate sa-ti cada oricand oricum.
Skip ads

  • Estflobal

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Sigur, mai degraba se aude ca un suierat, nu ca o bataie de volanta (presupunand ca o bataie de volanta ar produce oarece vibratii, ceea ce nu e cazul la mine). Este intr-adevar un suirat continuu sesizabil la relanti si care dispare, asa cum am mai spus, cand apas pedala de ambr. Principiul de functionare al unui ambreiaj simplu il cunosc in mare parte, insa la asta cu masa dubla nu prea am idee cu ce se mananca, de aceea tot incerc sa ma documentez daca ma mai tine sau nu. Mai precis, sa nu crape naibii brusc in mers si sa ma lase mai stiu eu pe unde. Oricum, masina i-o dau lui nevasta-mea care in mod sigur va grabi decesul ambreiajului, asa ca nu va dura mult pana ce voi cauta furnizori de piese. Apropo, daca tot a venit vorba de piese, vreau si eu un sfat de la tine sau de la colegii de forum pentru cand o sa fiu nevoit sa-l schimb : Ar fi mai bine sa schimb tot ansamblul (volanta, disc, placa pres, rulment) sau sa schimb doar piesa cu probleme? Totodata as dori sa stiu ce marca ar fi mai indicata (sa nu cumpar vreo facatura de piesa- mai nou am vazut ca le spune piese de aftermarket). Adica nu ar fi o problema daca as da in plus, hai sa zicem 1000 de lei, dar sa fie totusi ceva original. M-au speriat astia de la radacini cu ambreiaj + volanta OE = 6000 de lei. Pai ce fac, cumpar masina din nou? Pai OE inseamna echipamente originale intr-adevar, dar as vrea sa stiu care producator dintre cei ce fac astfel de piese ar fi mai ok? Consider ca la ambreiaj trebuie pus totul OE (dar parca mi se pare exagerat 6000 lei)
Mersi
  • Estflobal

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Mda, am uitat sa intreb cati km dau garantie astia de la radacini pentru un schimb total. Ref la masina, nu pleaca cu ea din tara, o va conduce mai mult prin Buc - deci sanse mai mari sa crape mai repede (o lasa unde a murit si are metroul la dispozitie). Credeti ca cei de la EDS ar fi ceva mai ok la preturi (din forum am tras concluzia ca ar fi buni dpdv al meseriei, dar la bani?). Am sa-i sun sa vedem ce zic.
  • Estflobal

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2013

  • Mesaj Privat
apropo, Seftaka cum se auzea volanta ta, tot ca un suierat, sau ceva batai, trepidatii, etc?
Mersi
  • Estflobal

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Cum dracului pornea masina singura? ramase-se blocata in vreo viteza? Pai in acest caz pot sa iti spun ca si asta pleaca cu a intaia fara sa apas acceleratia. Ce-o fi asta? La Seat (2000 cmc tdi) se cam opreste motorul daca nu il ajut la plecarea de pe loc. Probabil prin faptul ca opelul este mai usor? Hai ca daca mai stau mult pe forum ajung la ccl ca o duc deja la remat.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu m-ai inteles, o sa explic detaliat, pe rand! La tine abia se manifesta problema, la mine cand calcam aproximativ jumatate de cursa ambreiajul, imi facea masaj, adica vibra in ritm cu motorul, destul de tare. Problema se agraveaza, cand la relanti,cat e motorul rece, va rontai metalic foarte tare, la fel in ritm cu motorul. Din cate am studiat la EDS, sunt o idee mai scumpe decat in alte magazine traditionale de piese, cam cateva sute de lei! La mine producatorul este LUK, la fel erau si cele originale. Cand mi s-a stricat ambreiajul de tot, pedala si-a schimbat forma, adica tinea foarte jos, am mai mers vreo 15 km, am parcat. Dupa, am vrut sa plec iar, nu mai mergea sa o scot din viteza, se blocase, tineam ambreiajul apasat si frana, iar daca lasam frana, masina prindea viteza singura! Nu te speria cu plecat din ambreiaj, e normal, si la opel face asa, si la celelalte masini, fiind tot diesel
  • Estflobal

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Multum pentru tot. Am decis sa merg in continuare cu el asa cum se prezinta. Sper sa ma mai tina macar pana reusesc sa mai strang ceva bani. Tare cu ambreiajele astea, dupa ce ca sunt scumpe mai sunt si proaste. O sa va spun cu siguranta cand va ceda de tot.
Cu stima
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Estflobal a scris:Cum dracului pornea masina singura? ramase-se blocata in vreo viteza? Pai in acest caz pot sa iti spun ca si asta pleaca cu a intaia fara sa apas acceleratia. Ce-o fi asta? La Seat (2000 cmc tdi) se cam opreste motorul daca nu il ajut la plecarea de pe loc. Probabil prin faptul ca opelul este mai usor? Hai ca daca mai stau mult pe forum ajung la ccl ca o duc deja la remat.

trebuie sa aibe o vechime de peste 10 ani si cel putin 1 ca proprietate personala.Smile))
Legat de ambreiaj si volanta laso dracu asa ca e buna. Intra pe masina mea din semnatura si vezi ca am vreo 2 video cum se aude motorul meu. Si atunci ai sa te convingi ca e buna!
  • Estflobal

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2013

  • Mesaj Privat
E buna de tot
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR