Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • daciagty

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Poate am fost prea succint in formulare. Recunosc ca nu am dezvoltat foarte mult postul meu.
Deci, intro dimineata, pregatindu-ma sa merg la birou am pornit masina si dorind sa ies din parcare am sesizat ca volanul necesita un efort mai mare in manevrare. Dupa circa 400-500 de metrii orice viraj era insotit de un sunet metalic, iar capatul cursei la viraj stanga sau dreapta era insoti de un pocnit metalic (destul de puternic). In aceasi zi, mai spre amiaza am sunat la service si am facut o programare pentru aceeasi zi. Ajuns la reprezentanta, mecanicul a inspectat bidonul in care "trebuia" sa fie lichidu; de servo. Acest borcanel era uscat. Precizez ca sub masina (o parchez zilnic intru garaj) nu exista urma de ulei sau alte lichide. Pe scutul motor erau cateva pete uscate de culoare mai inchisa. Mecanicul mi-a umplut borcanelul cu lichid si mi-a recomandat sa revin in 5 ianuarie (evenimentul s-a petrecut undeva in 26 becembrie 2010). Totusi am avut inspiratia (pentru ca masina era ridicata pe elavator circa 50 cm de la sol) sa pornesc motorul si sa rotesc de volan stanga-dreapta ... moment in care am sesizat o oarecare scurgere de lichid sub scutul masinii. Probabil ca speriat de izbucnirea pe care recunosc ca am avut-o (justificat spun eu, intrucat directia alaturi de sistemul de franare este unul dintre sistemele de siguranta ale masinii...) mecanicul a chemat seful de service si au hotarat sa las masina pana "dupa sarbatori". In data de 4 sau 5 ianuarie m-au chemat sa ridic masina. In acel moment am vazut devizul
Mai vreau sa adaug, putin cam off topic ca la aceasta masina am mai schimbaat in garantie si discurile si placutele de frana fata-spate dupa aprox 10000 km. Recent (in vara) am schimbat din buzunarul meu (pt ca garantia era expirata) "traductorul de presiune valva egr" ...
Probabil ca in 2009 (cand am achizitionat masina) m-am lasat atras de faptul ca era aleasa "masina anului" ...
Nu am ce sa reprosez motorizarii 2.0 cdti de 131 cp sau stabilitatii sau formei sau faptului ca si acum atrage privirile cand rulez cu ea in tara sau afara ... insa s-au strans cam multe probleme intrun interval cam scurt si intrul rulaj relativ modest 12000 km...
Skip ads

  • gpoint

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
daciagty a scris:Poate am fost prea succint in formulare. Recunosc ca nu am dezvoltat foarte mult postul meu.
Deci, intro dimineata, pregatindu-ma sa merg la birou am pornit masina si dorind sa ies din parcare am sesizat ca volanul necesita un efort mai mare in manevrare. Dupa circa 400-500 de metrii orice viraj era insotit de un sunet metalic, iar capatul cursei la viraj stanga sau dreapta era insoti de un pocnit metalic (destul de puternic). In aceasi zi, mai spre amiaza am sunat la service si am facut o programare pentru aceeasi zi. Ajuns la reprezentanta, mecanicul a inspectat bidonul in care "trebuia" sa fie lichidu; de servo. Acest borcanel era uscat. Precizez ca sub masina (o parchez zilnic intru garaj) nu exista urma de ulei sau alte lichide. Pe scutul motor erau cateva pete uscate de culoare mai inchisa. Mecanicul mi-a umplut borcanelul cu lichid si mi-a recomandat sa revin in 5 ianuarie (evenimentul s-a petrecut undeva in 26 becembrie 2010). Totusi am avut inspiratia (pentru ca masina era ridicata pe elavator circa 50 cm de la sol) sa pornesc motorul si sa rotesc de volan stanga-dreapta ... moment in care am sesizat o oarecare scurgere de lichid sub scutul masinii. Probabil ca speriat de izbucnirea pe care recunosc ca am avut-o (justificat spun eu, intrucat directia alaturi de sistemul de franare este unul dintre sistemele de siguranta ale masinii...) mecanicul a chemat seful de service si au hotarat sa las masina pana "dupa sarbatori". In data de 4 sau 5 ianuarie m-au chemat sa ridic masina. In acel moment am vazut devizul
Mai vreau sa adaug, putin cam off topic ca la aceasta masina am mai schimbaat in garantie si discurile si placutele de frana fata-spate dupa aprox 10000 km. Recent (in vara) am schimbat din buzunarul meu (pt ca garantia era expirata) "traductorul de presiune valva egr" ...
Probabil ca in 2009 (cand am achizitionat masina) m-am lasat atras de faptul ca era aleasa "masina anului" ...
Nu am ce sa reprosez motorizarii 2.0 cdti de 131 cp sau stabilitatii sau formei sau faptului ca si acum atrage privirile cand rulez cu ea in tara sau afara ... insa s-au strans cam multe probleme intrun interval cam scurt si intrul rulaj relativ modest 12000 km...

Pai si cat a fost devizul ? Au schimbat caseta de directie ?
  • daciagty

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am specificat clar si in postul anterior : 14200 lei. pe acel deviz formulat ca o factura apareau mai multe pozitii (nu-mi amintesc clar cate, dar oricum erau in jurul a 8-10 pozitii). la manopera stiu ca era trecut 350 lei. restul ..." scump domnule cam scump, dincolo era mai ieftin "...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sunt curios cât a tinut de data asta caseta de directie, cea care a fost schimbata (situatia este una mai speciala, asa cum reiese din acest topic). Felicitari colegilor @InsigniaLCH si @mariano pentru atitudinea lor.
Skip ads

  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara , am si eu niste sunete ciudate cand i-au de volan maxim stanga sau dreapta....mai jos atasez si niste filmuletele, cei care a-ti schimbat caseta aveati aceleasi sunete? Multumesc anticipat !

http://www.girlshare.ro/32871678.4
http://www.girlshare.ro/32871694.9
  • insignia2.0

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2013

  • Mesaj Privat
InsigniaLCH a scris:Multumesc. Le-am scris; sunt convins ca au cunostinta daca este o problema de anvergura.
Best,
L

salut la 30.000 km e mult prea devreme sa chim ceva la o masina
eu am schimbat cutia de viteza la 170.000 km dar cu directie inca e buna si o am de la 0 km dar eu mai am inca 40 la suta garantie aici in germania pana la 50 de mii ai garantie 100 la 100 si apoi peste 60 mii ai 90 la100 si tot asa pana la peste 100.000km apoi ai numai 40 la 100 dar si aici nu respecta toti garantia!
trebue tot timpul sa-ti masina fress altfel cade garatia!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR