Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • ronell

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salut.

De curand mi-a ajuns pe mana un Opel Astra F Caravan diesel. Dupa ce a fost de vreo 2 ori in service pentru reparatii si i s-au schimbat multe piese, inclusiv discuri de frana, telescoape si tot felul de alte piese mai mici sau mai mari, nu stiu exact care ca nu ma pricep (si nici nu am fost eu cel care s-a ocupat), acum la viraj maxim dreapta sau maxim stanga se aude un scartait destul de tare si enervant, iar cand virez maxim dreapta (in stanga inca nu am incercat) pe langa scartait, volanul sare din mana spre stanga si se aud niste lovituri. Cand volanul nu e virat, sau e virat putin, nu se intampla nimic. La viteze mai mari nu stiu cum se intampla ca nu i-am dat mai mult de 50km/h pana acum. Directia cred ca e cu servo, deoarece se roteste volanul usor cand stau pe loc iar masina e pornita.

Avand in vedere ca deja am bagat o gramada de bani in ea pe piese de schimb si manopera, ma poate elucida cineva ce se intampla cu masina inainte s-o duc iar in service? Fiind anumite piese noi, se poate rezolva problema in timp, de la sine?

Merci.
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sal..verifica burdufuri planetare daca sunt crapate sau cap planetara, pompa servo (curea neintinsa bine) eu zic sa ridici capota si pui pe cineva sa vireze maxim stanga - dreapta sa vezi daca nu se aude zgomotul in loc, daca totul e ok, atunci ai ceva probleme cu planetarele sau caseta directie, verifica bine daca ai cunostinte sau daca nu mergi la un mecanic pe care il cunosti sau ti-l recomanda o cunostinta ca fiind bun si care nu vrea doar bani, ca altfel ramai fara bani si masina va face la fel. Repet nu mai schimba dupa presupuneri, verifica intai si pe urma daca esti sigur fa schimbarile necesare. Bafta, revino pe urma cu constatarile facute la ce ti-am zis.
  • ronell

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns. Inca nu am apucat sa fac testele recomandate. Ce am aflat extra e ca volanul sare din mana si se aud batai si cand e virat maxim stanga. Nu se intampla nimic pana cand nu mai este decat foarte putin pana la maxim. Cand e aproape de maxim, parca sare peste un hop, si incepe sa scartaie, sa bata si sa sara volanul din mana. Cand o sa am timp si o sa am cu cine o sa verific si sub capota, vizual.

Pana atunci, a mai aparut o problema. Intr-o intersectie, giratoriu, mi-a murit motorul de 2 ori la plecare. Abia la a treia incercare, dupa ce am decuplat si cuplat din nou schimbatorul a plecat cu greu. Teoretic ar insemna ca am bagat a 3-a la plecare, si abia la recuplare am introdus in viteza 1. Totusi, eu sunt relativ convins ca am cuplat treapta 1 din prima. Dupa ce am plecat, am dat sa cuplez a doua si nu mai intra. Am incercat iar, cu greu a intrat in a 2-a, iar cand am luat piciorul de pe ambreiaj, a inceput sa huruie masina. Cumva cumva am reusit sa duc masina in parcare, pentru ca eram chiar la finalul drumului, iar acum imi e un pic frica sa mai plec cu ea. De data asta ce sa fie? Inainte sa ajunga masina la mine, stiu de la fostul proprietar ca erau ceva probleme la shcimbator, o piesa mica din cauza careia masina cupla vitezele gresit, sau nu cupla deloc. Insa fostul proprietar nu mai este printre noi (de aceea a si ajuns masina pe mana mea) si nu stiu exact ce se intampla si cum s-o rezolv. Si din nou, nu m-as duce la service pana nu am o idee.

Merci.
  • ronell

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Am rezolvat in sfarsit problema cu directia. Cauza era ca ametitul de mecanic a montat telescoape de cielo si nu de opel. Am dus-o la alt mecanic, omul si-a dat seama seama despre ce e vorba, a scos ceva piesa de la fiecare telescop, le-a modificat la strung, le-a pus inapoi si acum problema a disparut. La partea cu muritul motorului, problema era cautatorul de viteze rupt. O piesa de plastic care acelasi ametit de mecanic a strans-o prea tare si plasticul dupa o vreme scurta a cedat si nu mai puteam cupla in viteza 1 sau 2. Doar 3 si 4. Acum piesa a fost schimbata iar vitezele se selecteaza bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR