Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Band1T, RAR-ul va omologa schimbarea in conditiile in care pui pe masina un motor cu care modelul ala de masina a venit din fabrica. Astra G a venit si cu Z18XE.
pentru transplantul de motor o sa iti trebuiasca un motor complet, insemnand motor cu senzorii pe el, ECU, instalatie electrica... Cu actele care trebuiesc facute la RAR, motor si manopera, e posibil sa iesi mai ieftin vanzand masina actuala si luand una cu motorizarea propusa.

Ce zice Band1t.... seriile se pot si sterge cu flexul.... daca e pana acolo...
Skip ads

  • serban24

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2010

  • Mesaj Privat
daca vrei sa faci totul legal iti garantez ca nu merita, taxa la rar e f mare, trebuie sa ai acte pe motor, sa l montezi in serivice autorizat pt schimbare motor..plus bataile de cap care le ai la omologare si deranju sunt prea mari...
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
va explic cazul meu real:
am avut o masina fiat cu motor de 1,7 td , fabricata prin 1986.
era pe numele meu, toate actele in regula etc.
am reusit sa calez acel motor, si la dezmembrari nu am gasit decat motor de 1,9 td.
la aspect erau identice, cel putin la prima vedere....
de pe motorul de 1,9 am sters seria cu flex, acid etc.
am schimbat motorul, am mers la un cunoscut care avea service si mi-a dat contracost o adeverinta ca am schimbat motorul la el in service, si m-am dus la urmatorul ITP (la un service autorizat) astfel "inarmat"....
m-au respins si m-au trimis la RAR sa fac ITP...
acolo, mi-au cerut adeverinta de la service, au incercat sa gaseasca seria, si m-au "reprogramat" sa vin cu o declaratie notariala despre provenienta acestui motor(desi aveam factura pentru el, dar in factura l-am rugat pe vanzator sa nu treaca seria motorului)....
m-am intors cu acea declaratie notariala, si mi-au modificat in cartea de identitate a fiatului :" serie motor - fara"...si am ramas cu acel motor pe masina.
deci aveam motor de 1,9 in loc de 1,7, dar in acte am ramas cu motor de 1,7 , fara serie.
cam asta e varianta cea mai ieftina....
legal, cu omologare si tot ce trebe, te costa cat nu face....
mai bine vinzi si iti iei alta.
sau o dai la schimb cu unul care are motorizare de 1,8 si s-a saturat de consum....
bafta!

PS1: si eu am fost invatat la treaba asta de un "samsar" de masini, care se mai lovise de problema asta...
PS2: toate astea s-au intamplat prin 2004..2005, deci s-ar putea ca unele chestii sa se fi schimbat (la RAR)...
  • lenovor60

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2011

  • Mesaj Privat
am avut z16xe si nu papa deloc ulei,dar avea km putini in jur de 75mii cand l-am luat eu reali si l-am avut pana la 135mii. z18xe sigur va avea consum mai mare pe oras cel putin...si la RAR scapi repede ,pt ca il poti omologa fara mari batai de cap cu o copie dupa cartea masinii de pe care provine dc e de romania,iar daca nu cre ca va trebui sa dai niste declaratii pe propria raspundere ca l-ai skimbat tu .nu stiu sigur cu rar...
Skip ads

  • JohnBranch

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2009

  • Mesaj Privat
omologarea la rar si itp-u costa 700 ron. am discutat azi cu cei de la rar. problema e ca tre sa montezi motorul intr-un service autorizat de ei.
  • rud_power

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2011

  • Mesaj Privat
AJUTOR TRANSPLANT! sunt posesor de vectra b2 2001 cu z16xe (mancacioasa de ulei) si chiar m-am apucat de treaba lundu-mi un motor z18xe cu ecu/imo/cip...si c.v. f17..etc..dupa un vhauxhal astra 2003... RUGAMINTEA..! nu gasesc explicit (sau poate nu am cautat unde trebuie) schema electrica a mufei de INTRARE in ecu... pentru z16xe si z18xe fiind 2 instalatii destul de diferite la PRIMA vedere intre vectra b2 si astra g(ma refer la partea exterioara a cablajului de motor) ! multumesc!
  • rud_power

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2011

  • Mesaj Privat
salutare baieti, nu are nimeni vreo schema,vreo idee unde pot gasi schema electrica a mufei K al celor 2 ecu? delco multec HSFI pt z16xe si simens simtec71 pt z18xe ......
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR