Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • dexo

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Buna ,
Am cumparat de 2 zile un Opel Astra G 1,7 cdti 2004 care parea sa mearga normal dar azi am sesizat o problema:
cu motorul scos din viteza , daca incerc sa accelerez usor astfel incit turatia sa creasca constant , totul pare sa fie relativ bine pina pe la 2000 ture cind deodata turatia creste pina fix la 3200 fara ca eu sa mai apas pedala iar daca slabesc piciorul doar un pic , turatia scade pina la relanti. In faza in care turatia creste si ramine teapana la 3200 , trebuie sa apas ceva mai tare si abia asa turatia creste dar tot neliniar. Nu inteleg fenomenul si nici nu stiu ce as putea verifica. In mers , nu observ acelasi efect probabil datorita faptului ca fiind in sarcina , motorul nu se poate tura de la 2000 la 3200 in 1-2 secunde. Poate ma ajutati cu vreo idee fiindca trebuie sa ajung si cu masina la RAR si n-as vrea sa o duc cu probleme.
Multumesc celor ce ma vor putea ajuta !


Ultima modificare facuta de dexo la Mar 05 Nov, 2013 10:43 pm
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ciudat, dar nefiind in sarcina dureaza o secunda sa ajunga la 5000 rpm, si daca slabesti pedala ajunge iar intr-o secunda la relanti! Normal daca ar fi probleme ar trebui sa apara in sarcina. Esti incepator, e prima masina?
  • dexo

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pt interes!
Sa zicem ca sunt incepator in sensul ca am a doua mea masina opel asta g si la prima am avut tot ghinion fiindca avea relantiul instabil si multe altele motiv pt care am vindut-o. Pina acum am condus masina tatalui meu , un opel asta g tot din 2004 , tot cdti cu acelasi motor cum e al meu si un peugeot 106 . Ideea e ca vad ca ma urmareste ghinionul ! Masina asta mi-a placut si pare a fi ingrijita bine , are vreo 200.000 km ca si a tatalui meu, masina care merge perfect. Nu am erori afisate pe bord si tata are tester pt opel dar nu stiu daca imi foloseste daca tot nu e nici o eroare. O sa mai fac observatii in mers , o sa fiu mai atent la manifestari. Pare uneori ca bilbiie in sarcina la anumite turatii. O sa revin cu amanunte poate miine cind o s-o vada si tatal meu si o sa incerc sa o pun si pe un tester mai complex.
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut,daca tot ai tester intra pe motor si undeva ai functii speciale(banuiesc opcom) si acolo iti arata valorile injectoarelor.Poate ai vreunul pe duca.Sau pe la pedala sa fie ceva mizerie.spor.
Skip ads

  • Neek
  • Suspendat
  • 40 mesaje
  • din 03 Nov 2013
  • Astra 2005 Z17DTL
  • Bucuresti
  • Neek

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema se tureaza mai mult decat ii dau din pedala pe liber. Momentan nu am gasit cauza dar ma mai pricecep cat de cat la mecanica si electronica din acest motiv am desfacut ECU (calculator motor) .Am gasit garnitura usor ciupita cam 1mm acolo gasindu-se oxid semn clar ca a intrat apa.
Referitor la dat in nas si a mea face la fel uneori. Am facut log in mers si ghici ? In momentul in care masina da in nas de fapt se face frana de motor din cauza pedalei sau pozitiei citite de ECU a pedalei. Mai pe scurt chiar in momentul in care da in nas ECU vede pedala in IDLE (adica neapasata) facandu-se frana de motor. O frana de motor usor mai violenta deoarece senzorii de turatie citesc corect si de aceea se simte mai tare decat la o frana de motor normala.
Parerea mea :
-pedala acceleratie (am curat-o dar fara efect)
-ECU
-sau de ce nu cablaj semnal retezat usor .
Una din astea sigur e Smile.
Momentan nu ma deranjeaza prea mult si o las asa. Smile)
P.S. Un Op-Com 1.30 de 15 Euro faci 90 % din cate face un Tech 2 de 2000 de euro Smile). Cauta o persoana mai complexa:))) care stie sa interpreteze ce zic parametrii .
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Vreau si eu Opcom la 15E....!
  • Neek
  • Suspendat
  • 40 mesaje
  • din 03 Nov 2013
  • Astra 2005 Z17DTL
  • Bucuresti
  • Neek

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Comanzi 20 de bucati si il iei la 15 E.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Asa trebuia sa spui si mai trebuia sa spui de unde vin si cit te costa transportul si ca nu-ti garanteaza nimeni ca sunt toate functionale,ai evitat multe necunoscute cuprinse in 15 E.Scuze de Off.
  • dexo

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
La clapeta acceleratie am gasit un furtun gros care e crapat. am banuit ca s-ar putea sa fie de acolo problema, am bandajat bine furtunul cu banda adeziva lata de 3 degete si f buna. Desi sper sa fi facut treaba buna in locul acela , nu s-a schimbat nimic in coportament. Ideea e ca nu reusesc sa tin turatia constanta aproape la nici o valoare. Incerc sa apas constant si as vrea sa vad ca turatia creste liniar dar nu reusesc. Inteleg ca pedala are un soi de potentiometru care ma gindesc ca ar putea fi defect . Nu stiu cit de greu mi-ar fi sa schimb pedala de la masina mea cu cea de la tatal meu sa vad daca se modifica ceva . Multumesc lui Neek pt sfaturi , o sa tin cont de ele si voi verifica .
Revin
  • Neek
  • Suspendat
  • 40 mesaje
  • din 03 Nov 2013
  • Astra 2005 Z17DTL
  • Bucuresti
  • Neek

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Aia e doar o clapeta pentru oprirea usoara si fara zdruncinturi a motorului nu este de acceleratie.Orice fisura dupa debitmetru conduce la un calcul eronat al air flow-ului ,asta se traduce in fum negru mult,puturoasa fara eroare pe tester decat in ultimul stadiu.
Pedala de acceleratie se da jos in 5 minute are 4 suruburi.Iti trebuie doar tubular de 10 mai lung (sau prelungitor) . Nu merge cu cheie fixa sau inelara.Din ce am vazut pe Op-Com pozitia pedalei este citita incorect.(uneori) iar asta nu poate insemna decat pedala sau ECU incapabil sa interpreteze corect semnalul de la pedala.
Insist pe ECU deoarece am intalnit simptome ciudate legate de acceleratie la alte Astra H , gen se accelera singura cand puneai frana ... solutia? Curatat ecu si refacut contacti mancati de oxid.
P.S. La orice mecanic cand o sa ii zici ca intrerupe usor o sa-ti schimbe garantat injectoarele Smile) fiind 99% bani aruncati.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR