Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa dai baia jos, daca becul de presiune se stinge normal, si la rece si la cald, nu ai scurgeri, si motorul merge ok, atunci trebuie sa desfaci doar senzorul, sa vezi poate observi ce nu e bine pus acolo si sa remontezi.
Stiu ca senzorul ala are o mufa cu 2 fire, vezi sa nu fie inversate polaritatile, cu toate ca mufa are un tumburus de ghidaj. daca nu merge nici asa atunci trebuie sa desfaci senzorul., o fi atins cu sorbul de el si atunci s-a stricat... Nu l-am desfacut, eu am schimbat distrubutia fara sa dau baia jos, deci nu prea stiu exact cum arata, doar banuiesc.
Skip ads

  • kalu

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
o sa sui maine masina pe rampa sa vad ce are....
  • kalu

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
kalu a scris:o sa sui maine masina pe rampa sa vad ce are....

s-a rezolvat foarte simplu....baietii de la service au uitat sa imi monteze mufa de la senzorul de nivel al uleiului...am cuplat mufa si de atunci perfect!
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Poþi sa cronometrezi becul de presiune ulei la prima pornire dimineaþa? Chiar aº fi curios. Cred ca pânã la urmã eu am probleme cu tipul de ulei. Daca e mai rece afarã parcã se stinge mai repede. Regret ca nu am dat baia jos când am schimbat distribuþia pentru cã acum am dubii. Oricum succes, si mulþi km fãrã probleme!
Skip ads

  • davides

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Am aceeasi problema ca si "Bluecorsa-PDG " cu becul rosu care se stinge greu la prima pornire dimineata insa nu am intervenit cu nimic pana acum. Am intrebat mecanicul ce parere are si mi-a zis ca deocamdata sa mai astept si sa vad daca se mareste cumva timpul de stingere a martorului. Tin sa precizez ca la mine se stinge dupa vreo 2 secunde, oricum se vede diferenta intre pornirea la cald si pornirea dupa o perioada in care masina a stat oprita mai mult. Acum cateva zile mi s-a aprins si martorul galben de nivel si era aprope de minim. Am completat si vad ca deocamdata e totul ok. Eu mi-am pus initial problema defectarii pompei de ulei, sau a infundarii sorbului. Mecanicul mi-a si dat un exemplu similar al unui Fiat care monteaza acelasi motor si mi-a zis ca demontand baia a gasit forii sorbului infundati. Acum ramane de vazut ... astept si eu parerile altora, daca se poate ceva mai plauzibil decat pareri ... salutare tuturor!

Bluecorsa-PDG a scris:Salutare! Postez in cadrul acestui topic pentru a nu mai deschide unul similar...
Problema mea consta intr-o intarziere a stingerii becului de presiune ulei la prima pornire dimineata, sau dupa ce sta masina mai multe ore oprita. Becul se stinge cam in 3-4 secunde. La a doua pornire, oricat de rapida ar fi se stinge aproape instantaneu.

Trebuie sa precizez ca am avut probleme in urma cu 2 saptamani cu stingerea becului (dura 8-9 secunde) si aveam zgomot la distributie, am schimbat distributia si situatia s-a imbunatatit substantial cu exceptia becului care tot nu se stinge ca inainte. Am schimbat odata cu distributia si uleiul si filtrul, Castrol edge 5w40 Turbo diesel si filtru Purflux (pe combinatia asta merg de 40 000 km).
Deasemenea trebuie sa mai precizez ca de cateva ori becul a si clipit inainte sa se stinga...
Ma gandesc la chestia ca daca ar fi pompa de vina nu ar face presiune si in alte momente nu doar la prima pornire, si ma mai gandesc sa curat senzorul de presiune si supapa de presiune de la pompa ( am cam localizat-o cand mi-am schimbat distributia).
A mai patit cineva asa ceva? Aveti ceva sfaturi, pareri?
PS: Motorul merge perfect, nu se aude bataie sau ceva de genul cand becul e aprins...

  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu am observat ca daca masina sta parcata aplecata putin pe partea dreapta peste noapte, acel bec se stinge mai repede, deocamdata nu e nimic suspect la zgomotul motorului si o las asa, dar oricum la primavara dau jos baia de ulei.
Deocamdata nu mai desfac nimic. Sarbatori fericite!
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Toate bune și frumoase pânã ieri când, dupã un drum de 200 km mers continuu, mi s-a aprins martorul galben de presiune ulei. Menționez cã vãd pete de ulei dimineața când o iau din loc și-n plus a început sã miroase a ulei încins în habitaclu când deschid ventilația.

Uleiul a fost schimbat acum 2000 de km (decembrie 2012), mașina se comportã excelent.

Dar cineva mi-a zis: ”Cu uleiul nu te joci...”

Așadar, la ce sã mã aștept...? Z13DT-ul are 230.000 km, am pus ulei 5w40 de când am cumpãrat-o (decembrie) și m-am rãsturnat cu ea în ianuarie. Sã aibe vreo legãturã asta?

LE: Joja de ulei e la minim! Incredibil. 1 litru de ulei la 2000 km?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Stai sa-nteleg! Tu ai dat masina cu rotile in sus si apoi iar pe roti sau a ramas cu rotile-n sus ceva vreme?
Petele au aparut din cauza unor pierderi care conduc la scaderea nivelului pe joja asta e la mintea cocosului, dar ai bagat ochii prin compartimentul motor sa vezi pe unde pierde?
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Stai sa-nteleg! Tu ai dat masina cu rotile in sus si apoi iar pe roti sau a ramas cu rotile-n sus ceva vreme?
Petele au aparut din cauza unor pierderi care conduc la scaderea nivelului pe joja asta e la mintea cocosului, dar ai bagat ochii prin compartimentul motor sa vezi pe unde pierde?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Stai sa-nteleg! Tu ai dat masina cu rotile in sus si apoi iar pe roti sau a ramas cu rotile-n sus ceva vreme?
Petele au aparut din cauza unor pierderi care conduc la scaderea nivelului pe joja asta e la mintea cocosului, dar ai bagat ochii prin compartimentul motor sa vezi pe unde pierde?
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
A stat 5 minute cu roțile în sus. Când am ridicat mașina pe elevator înainte de a cumpãra-o, se observa cã prelinge ulei pe lângã baie. Și de atunci de când am cumpãrat-o tot pic-pic câte-un pic pic pânã n-o mai rãmânea nimic... vorba cântecului.

Lãsând gluma la o parte, voi completa cu 0.7-0.8 litri ulei sã vãd dacã peste 2000 km iar face așa. Un coleg mi-a zis sã verific garnitura bușon golire ulei, un alt coleg mi-a zis cã motorul e pe moarte, iar un altul s-a oferit sã-mi facã un test de ulei sã vadã nivelul de inflamabilitate, vâscozitate și urme de șpan.

Deci ea merge bine 10-15 minute dupã ce o pornesc și apoi apare martorul galben. Iar joja de ulei indicã cu 5 mm peste MIN.

Ceea ce mã îngrijoreazã este cã pute a ulei ars în habitaclu...
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Remediaza pierderile prin inlocuire garnitura baie de ulei, eventual adaos de silicon rezistent la temperatura.
Curata cu degresant zona. ATENTIE! Nu folosi jet de apa sub presiune.
Verifica in mod constant nivelul uleiului si completeaza. Bec galben inseamna Atentionare.
La Corsa mea se aprinde becul galben la ulei cand scade nivelul in baie sub limita.
L.E.
Am verificat si cartea masinii si despre nivelul uleiului este vorba nu despre presiune.
Asadar completeaza cu ulei in baie si remediaza pierderile.
Spor la treaba!
Skip ads

  • Khrysty@n

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Recent (de 5-6 luni), dimineata dupa 1-2 zile timp in care masina a fost oprita, cand o pornesc becul de ulei ramane aprins 2-3 secunde si motorul se aude ca lucreaza fara ulei (galagie mare).

Zgomotul dispare complet impreuna cu martorul dupa 2-3 secunde, iar motorul toarce foarte linistit dupa aceea. Problema se manifesta daca masina sta nemiscata mai mult de 4-5 ore (se raceste uleiul si coboara in baie).

Nu imi consuma deloc ulei, iar ca ulei folosesc Mobil 5W40, pe care-l schimb la 5.000-6.000km.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat




Salut!

Iatã cauza aprinderii becului galben la presiune ulei (Corsa C CDTI Z13DT): pierde ulei pe la acest... dispozitiv. Nu știu ce e. Sunt și eu în cãutari, dar voi poate v-ați mai lovit de așa ceva și mã ajutați sã identific/repar. Pierde foarte mult ulei pe aici (1000 km/1 litru ulei), murdãrește tot motorul și lasã bãltoacã de ulei prin parcãri.

Pot trage de acest dispozitiv, dar pe direcția verticalã. Ce sã fie oare? Ceva grav? Sad Aș pune o garniturã acolo ceva sã nu mai joace, cred cã pe acolo pierde atâta amar de ulei...
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
mishu88 pe acolo nu va pierde in veci ulei de motor,pe acolo se face alimentarea cu lichid de frana pentru cilindru de ambreiaj,
daca ai urme de ulei pe acolo este simplu de dedus,ai simeringu de la palier(vibrochen/arbore cotit sau cum il stii tu)uzat si ala trebuie schimbat
tot nu ai specificat cum a stat masina cu rotile in sus,ai rasturnato sau ai ridicato pe elevator?este o mare diferenta intre astea doua
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu știu nici eu, am mașina de 2 luni, iar cu iarna asta nu am timp s-o meșteresc așa cum aș vrea. Mulțumesc mult pentru rãspuns. În acea zonã se vãd scurgeri de ulei proaspãt, acum am șters și mâine voi vedea pe unde mai pierde. Am vãzut cã un furtunaș subțire din ”alimentarea cu lichid de frânã” ducea spre ”habitaclu”, dar n-am vãzut cã era legat la rezervorul de lichid de frânã.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
mishu88 ca sa gasesti mai usor sursa/pierderea de ulei cumperi un spray curatitor de frane si ,,speli,,petele de ulei de sus in jos unde se imbina cutia cu motoru,dai cu spray si cureti cu o carpa,si apoi urmaresti pe unde si de unde vine uleiu,daca vei vedea picaturi/urme de ulei intre cutie si motor este ce tiam spus mai sus
  • dda

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Combo 2007 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2011

  • Mesaj Privat
salutare.imi poate spune cineva cum e fixat senzorul de nivel de pe baia de ulei?filet sau alt sistem?
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Senzorul de nivel de pe baia de ulei este fixat în felul urmãtor: din imaginea de aici, poziția 17 este senzorul propriu-zis, montat pe baza bãii de ulei. Existã și variante cu senzori de tip poziția 15. Deci, ca sã ajungi la acest senzor trebuie sã dai baia de jos (trebuie dat jos catalizator, suport filtru de ulei).

Ce probleme ai întâmpinat cu acest senzor?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR