- luca george
- **
- 148 mesaje
- din 24 Dec 2007
- Astra 2001 y 17 dt
- Bucuresti
luca george
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y 17 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2007
- Mesaj Privat
- alinvasile76
- *
- 3 mesaje
- din 24 Jun 2012
- Astra 2001 Y17DTL
- Mures
alinvasile76
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2012
- Mesaj Privat
Tolstoi
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2013
- Mesaj Privat
Buna Seara! Incep prin am imi spune ofurile ( de 2 saptamani am intrat in posesia unui Opel Corsa 1.7(1300euro),nu prea ma pricepeam la masini pana sa cumpar acum cam stiu la ce sa ma muit la urmatoare masina.
Asa si cand am ajuns acasa...am ridicat capota si au inceput problemele...
-pompa spalare parbriz nu merge
-ulei in vas de expansiune
-ulei pe joja creste, scade
-pierde ulei pe sub motor(picatura la 4-5 ore)
-in bord am o luminita cu o masina si o cheie(a fost dat geamul jos si lipit cu banda izoler)
-filtrele le`am schimbat, ca era jale la ala de aer..
Putere are motorul,consum mic dar...sa vad ce zice baiatul de la servis
Cam atat! sunt .... cam spuarat )
Asa si cand am ajuns acasa...am ridicat capota si au inceput problemele...
-pompa spalare parbriz nu merge
-ulei in vas de expansiune
-ulei pe joja creste, scade
-pierde ulei pe sub motor(picatura la 4-5 ore)
-in bord am o luminita cu o masina si o cheie(a fost dat geamul jos si lipit cu banda izoler)
-filtrele le`am schimbat, ca era jale la ala de aer..
Putere are motorul,consum mic dar...sa vad ce zice baiatul de la servis
Cam atat! sunt .... cam spuarat )
- Leonard-ionut
- *
- 19 mesaje
- din 10 Oct 2013
- Astra 2005 Z16xep
- Arges
Leonard-ionut
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salut,am un opel astra G caravan Y17DTam avut probleme cu racitorul de ulei,l-am inlocuit cu unul nou care ma costat 500 lei,dupa aproximativ 1an am avut din nou probleme cu el,si de atunci am renuntat la termoflot si i-am facut bay-pas adica pe direct.intrebarea mea este uramatoare poate fi ceva probleme daca am exclus acest termoflot?
- Gyo
- ***
- 620 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Parerile sunt impartite aici la anularea termoflotului ..au fost persoane care l-au anulat (facut bypass) si merg si in ziua de azi.
Personal consider ca nu e cea mai buna solutie (a fost gandit termoflotul si joaca un rol important).Mai exact el raceste uleiul si daca nu ma insel il si incalzeste cand e rece motorul .NU recomand..
Cum se procedeaza?Se schimba termoflotul impreuna cu furtunasele de antigel(care sunt pline cu mazga aia de ulei) si se face un radiator flush.Se curatata bine instalatia.Eu am mers o vara cu apa distilata in instalatie(si curatat in mod repetat) ,sa se curete circuitul ...nu am scapat complet(eu nu am schimbat furtunasele).Si aici mai e o cauza ,tecile de la injectoare..si ele sunt responsabile cu uleiul in antigel;mai exact se fac niste fisuri in ele si uleiul patrunde in antigel.
Personal consider ca nu e cea mai buna solutie (a fost gandit termoflotul si joaca un rol important).Mai exact el raceste uleiul si daca nu ma insel il si incalzeste cand e rece motorul .NU recomand..
Cum se procedeaza?Se schimba termoflotul impreuna cu furtunasele de antigel(care sunt pline cu mazga aia de ulei) si se face un radiator flush.Se curatata bine instalatia.Eu am mers o vara cu apa distilata in instalatie(si curatat in mod repetat) ,sa se curete circuitul ...nu am scapat complet(eu nu am schimbat furtunasele).Si aici mai e o cauza ,tecile de la injectoare..si ele sunt responsabile cu uleiul in antigel;mai exact se fac niste fisuri in ele si uleiul patrunde in antigel.
Gutzik
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut, am si eu o astra 1,7 dti, y17dt. La fel, ulei in vasul de apa.
1: antigelul cam dispare mai repede acum dupa ce am schimbat si oringurile de la calorifer.
2: ulei in vasul de apa.
Deci : daca era garnitura de chiuloasa trebuia sa fie apa in ulei sau pe joja ? sau spuma in ulei ?
termoflot-ul am inteles ca e a 2 -a varianta. Pe la termoflot daca nu ma insel, am inteles ca se intalneste apa cu uleiul ? Binenteles nu se amesteca, dar se racesc unul pe altul, fiind despartite de niste faguri care in timp se fisureaza ( cica defect de fabricatie ).
Ma gandesc sa schimb termoflotul si sa merg o perioada asa.
Voi ce ziceti ?
1: antigelul cam dispare mai repede acum dupa ce am schimbat si oringurile de la calorifer.
2: ulei in vasul de apa.
Deci : daca era garnitura de chiuloasa trebuia sa fie apa in ulei sau pe joja ? sau spuma in ulei ?
termoflot-ul am inteles ca e a 2 -a varianta. Pe la termoflot daca nu ma insel, am inteles ca se intalneste apa cu uleiul ? Binenteles nu se amesteca, dar se racesc unul pe altul, fiind despartite de niste faguri care in timp se fisureaza ( cica defect de fabricatie ).
Ma gandesc sa schimb termoflotul si sa merg o perioada asa.
Voi ce ziceti ?
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Gutzik
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Tolstoi
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2013
- Mesaj Privat
Gutzik,daca ai numai ulei in vasul cu apa este termoflot, mergi cam 10-15 km,opresti si verifica sa vezi daca ai spuma gen cafea cu lapte pe capacul de la ulei,daca este inseamna ca este garnitura.lipsa antigelului cam asta inseamna ca se consuma.
Astept raspuns,eu la fel acelasi motor aceeasi problema,la mine a fost garnitura.acum 2 luni.
Cand este ulei in vas peretii sunt negri,ulei pe capacul vasului,nu ai cum sa nu`ti dai seaman ca este ulei de la motor.
Astept raspuns,eu la fel acelasi motor aceeasi problema,la mine a fost garnitura.acum 2 luni.
Cand este ulei in vas peretii sunt negri,ulei pe capacul vasului,nu ai cum sa nu`ti dai seaman ca este ulei de la motor.
scatalyn
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2013
- Mesaj Privat
Am si eu un opel astra g y17dt de 4 ani, in perioada asta ce am observat ca pe timpil verii si la drumuri lungi de peste 400 km imi baga ulei in vas, vedeam pete de ului, iar daca mergeam normal la drumuri scurte nu era deloc (dupa ce il curatam), in schimb iarna mai ales cand se puneau gerurile trebuia sa completez cu antigel pt ca pierdeam si nu stiu pe unde, ce am observat de nici de 2 saptamani vasul de expansiune gol si antigel lipsa, in schimb nivelul uleiului ridicat, merg la mecanic, mecanicul imi zice ba una ba alta, desi citisem pe forumuri nu mai stiam ce sa cred, pana la urma am luat o solutie LICHIDA (ci nu una obtinuta din PRAFURI) am dat 8 RON pe ea de la un magazin de piese auto am bagat-o in vazut de expasiune cu motorul cald la 89 grade C, nu toata dintr-o data ci in timp de 5 min cate un pic, am agitat-o tot timpul bine inainte de a turna, in aceea zi am facut un drum de 250km, am verificat vasul tot timpul si spre bucuria mea nu am mai cosntatat pierderi de antigel sau ulei in vas, specific ca solutia respectiva scria pe Made in USA, iar cei de la magazin mi-au zis ca nu trebuie curatata instalatia ca la solutia obtinuta din PRAFURI, numele ei stiu ca incepe cu STOP... si nu mai stiu cum
eu_xy
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2007
- Mesaj Privat
WarLike
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2013
- Mesaj Privat
Am si eu depuneri pe vasul de expansiune ca o crema galbuie,, mecanicul a spus sa fac un drum lung si sa pun mana pe furtunule alea mai groase si daca sunt tari sigur e garnitura de chiulasa.Asa o fi? Chiar e 100% sigur de testul asta?Voi ce spuneti?Multumesc.Opel corsa C Z12XE
Imi cer scuze , acum am vazut ca e vorba de motoare diesel.
Imi cer scuze , acum am vazut ca e vorba de motoare diesel.
- astra g 1.7 caravan
- *
- 9 mesaje
- din 28 Jan 2014
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
astra g 1.7 caravan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salut baieti! Sunt necajitul proprietar al unui Opel Astra G 1.7 DTI din anul 2000 deoarece acum 2 zile pe o distanta scurta in oras( 10 km), brusc acul a trecut la 95 de grade , ieseau aburi de sub capota iar cand am oprit am observat cum curgea un lichid mazga albicios pe la capacul vasului de expansiune. Am masurat nivelul uleiului si am observat ca mai am foarte putin, adica sub minim. Practic am pierdut tot uleiul 4.5 litri si antigelul pe la capacul vasului de expansiune, sa fie oare termoflotul defect? Va multumesc, asttept parerile voastre
olteanuu
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2013
- Mesaj Privat
- astra g 1.7 caravan
- *
- 9 mesaje
- din 28 Jan 2014
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
astra g 1.7 caravan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2014
- Mesaj Privat
ursicu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am un opel astra G, motor Y17DT.
Am plecat la un drum de aproximatic 100 km si am verificat tot inainte de plecare (ulei, apa, lichid frana, lichid parbriz). Totul normal. Am parcurs aproximativ 40 de km si, brusc, a inceput sa-mi creasca temperatura la apa. Masina mea sta la 80 de grade. In 30 de secunde eram la 95 de grade cand a pornit si electroventilatorul si in 5 secunde si prima eroare in bord - borcanul galben cu steluta care stiam ca are legatura cu electroventilatorul si am oprit imediat.
Cand am deschis capota tasnea ulei de motor pe la capacul de la borcanul de apa de consistenta maionezei.
Am zis clar.... temoflot nou. Zis si facut:
- inlocuit termoflot
- schimbat cele 700 grame de ulei din baie cu ulei nou si cat trebuie. 4,2 litri (deci 3,5 litri s-au dus in instalatia de apa)
- scos termostat
- curatat instalatia cu apa fierbinte
- spalat radiatorul de 3 ori dat jos de pe masina
- citit pe forumuri tot ce se poate despre curatarea instalatiei de apa.
- bagat detergent automat (sa nu faca spume si presiune inutila pe instalatie) in instalatia de apa cu apa fierbinte (100 grame detergent la litru) si efectuat X spalari pina apa a iesit curata. Turnare in borcan si scos prin retururi in galeata curata si realimentat borcanul din galeata pina era neagra cand schimbam apa cu alta si din nou....PS: nu se inmoaie nici un furtun si nu pateste nimica masina. Am mers asa 2 saptamini si nici un furtun nu se prezinta diferit si nici apa nu pierd din instalatie.
In ziua de azi mai iese foarte putin ulei si ala e nu lichid ci semisolid dar, in zilele fierbinti temperatura mea la apa fara incarcare si turare motor urca fara probleme la 92 si daca o fortez putin mi-a fiert apa la motor.
Mentionez ca desfac capacul de la borcan la 92 de grade in bord si apa da afara din borcan deci la asta ma refer ca fierbe. Daca mi-a stat inainte la 80 acuma mi se pare mult 92 si nu fac decat drumuri care nu implica sa ajung la 92 de grade.
Intrebarile mele:
1. pot exista alte probleme tehnice care au generat ca termoflotul sa-mi explodeze in fata? Sau pur si simplu eu am fost mai ghinionist?
2. Cu ce pot curata instalatia de apa de uleiul din ea? Am auzit de sare de lamaie sau otet dar nu mi se par idei foarte bune. Acum ma gandesc la varianta cu 5 litri apa+2 litri motorina+ 500g detergent dar nu stiu cat e de stralucita sau daca va da rezultatele scontate.
Am un opel astra G, motor Y17DT.
Am plecat la un drum de aproximatic 100 km si am verificat tot inainte de plecare (ulei, apa, lichid frana, lichid parbriz). Totul normal. Am parcurs aproximativ 40 de km si, brusc, a inceput sa-mi creasca temperatura la apa. Masina mea sta la 80 de grade. In 30 de secunde eram la 95 de grade cand a pornit si electroventilatorul si in 5 secunde si prima eroare in bord - borcanul galben cu steluta care stiam ca are legatura cu electroventilatorul si am oprit imediat.
Cand am deschis capota tasnea ulei de motor pe la capacul de la borcanul de apa de consistenta maionezei.
Am zis clar.... temoflot nou. Zis si facut:
- inlocuit termoflot
- schimbat cele 700 grame de ulei din baie cu ulei nou si cat trebuie. 4,2 litri (deci 3,5 litri s-au dus in instalatia de apa)
- scos termostat
- curatat instalatia cu apa fierbinte
- spalat radiatorul de 3 ori dat jos de pe masina
- citit pe forumuri tot ce se poate despre curatarea instalatiei de apa.
- bagat detergent automat (sa nu faca spume si presiune inutila pe instalatie) in instalatia de apa cu apa fierbinte (100 grame detergent la litru) si efectuat X spalari pina apa a iesit curata. Turnare in borcan si scos prin retururi in galeata curata si realimentat borcanul din galeata pina era neagra cand schimbam apa cu alta si din nou....PS: nu se inmoaie nici un furtun si nu pateste nimica masina. Am mers asa 2 saptamini si nici un furtun nu se prezinta diferit si nici apa nu pierd din instalatie.
In ziua de azi mai iese foarte putin ulei si ala e nu lichid ci semisolid dar, in zilele fierbinti temperatura mea la apa fara incarcare si turare motor urca fara probleme la 92 si daca o fortez putin mi-a fiert apa la motor.
Mentionez ca desfac capacul de la borcan la 92 de grade in bord si apa da afara din borcan deci la asta ma refer ca fierbe. Daca mi-a stat inainte la 80 acuma mi se pare mult 92 si nu fac decat drumuri care nu implica sa ajung la 92 de grade.
Intrebarile mele:
1. pot exista alte probleme tehnice care au generat ca termoflotul sa-mi explodeze in fata? Sau pur si simplu eu am fost mai ghinionist?
2. Cu ce pot curata instalatia de apa de uleiul din ea? Am auzit de sare de lamaie sau otet dar nu mi se par idei foarte bune. Acum ma gandesc la varianta cu 5 litri apa+2 litri motorina+ 500g detergent dar nu stiu cat e de stralucita sau daca va da rezultatele scontate.
- olariu mirel
- *
- 1 mesaje
- din 08 Jul 2014
- Astra 2001 Y17DT
- Neamt
olariu mirel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2014
- Mesaj Privat
ursicu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2014
- Mesaj Privat
astra g 1.7 caravan a scris:Salut baieti! Sunt necajitul proprietar al unui Opel Astra G 1.7 DTI din anul 2000 deoarece acum 2 zile pe o distanta scurta in oras( 10 km), brusc acul a trecut la 95 de grade , ieseau aburi de sub capota iar cand am oprit am observat cum curgea un lichid mazga albicios pe la capacul vasului de expansiune. Am masurat nivelul uleiului si am observat ca mai am foarte putin, adica sub minim. Practic am pierdut tot uleiul 4.5 litri si antigelul pe la capacul vasului de expansiune, sa fie oare termoflotul defect? Va multumesc, asttept parerile voastre
Bag mina in foc ca e termoflotul. Dupa ce schimbi sau anulezi sunt curios cum treci de-a doua problema... Uleiul din instalatia de apa. Ca eu in faza asta sunt.
ursicu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2014
- Mesaj Privat
olariu mirel a scris:salutare. aceeasi problemaam avut-o si eu la masina. era dus termoflotul(e un radator mic care raceste apa).. dar nu e problma...ala e anuleaza si mergi cu ea fara nici o problema
bine bine.... Si cu instalatia de racire ce fac? ca la mine inca fierbe apa si mai si rade nevasta ca daca vreau da o masina whirlpool pe masina mea de spalat opel.