- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Nu am masurat tensiunea pentru ca am impresia ca trebuie sa demontez panoul si plasticele haionului,nu cred ca dezaburirea are toate liniile intrerupte sau ceva,incalzirea oglinzilor care e pe acelasi buton merge perfect,deci nu pot suspecta siguranta sau releul si altceva nu-mi mai ramane decat firul rupt
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am vazut luneta cu toate firele intrerupte,de un "Dorel" care a pus folie pe luneta si a taiat marginile cu cuter-ul...si toate liniile rezistive.
E posibil sa fie dezlipit (rupt) un contact de pe luneta...sau doar papucul iesit.
Nu stiu cum e la Astra,dar daca bornele sunt mascate sub plastice,asta e,ar trebui demontate pentru verificare.
Trebuie sa existe un conector cu multe fire,undeva in zona portbagajului,ascuns in aripa sau la tripla.Accesul se face demontand un capac din plastic din porbagaj (asa e la Corsa).
Oricum,ar fi util sa te uiti pe schema electrica si sa stii ce culoare are firul care te intereseaza.Vezi ca probabil,masa o ia direct de pe tabla haionului,chiar langa luneta.Asta presupune ca haionul sa faca contact cu restul masinii.Banuiesc ca exista undeva in haion un fir de masa cu papuc si surub (care poate fi oxidat,rupt,etc).
P.S: ai scos mansonul de cauciuc? De regula,firul de dezaburire,ar trebui sa fie ceva mai gros (curent mare).
E posibil sa fie dezlipit (rupt) un contact de pe luneta...sau doar papucul iesit.
Nu stiu cum e la Astra,dar daca bornele sunt mascate sub plastice,asta e,ar trebui demontate pentru verificare.
Trebuie sa existe un conector cu multe fire,undeva in zona portbagajului,ascuns in aripa sau la tripla.Accesul se face demontand un capac din plastic din porbagaj (asa e la Corsa).
Oricum,ar fi util sa te uiti pe schema electrica si sa stii ce culoare are firul care te intereseaza.Vezi ca probabil,masa o ia direct de pe tabla haionului,chiar langa luneta.Asta presupune ca haionul sa faca contact cu restul masinii.Banuiesc ca exista undeva in haion un fir de masa cu papuc si surub (care poate fi oxidat,rupt,etc).
P.S: ai scos mansonul de cauciuc? De regula,firul de dezaburire,ar trebui sa fie ceva mai gros (curent mare).
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Am desfacut mansonul astazi, firul de la dezaburire este cel negru si e rupt de tot,in rest ce am gasit acolo e jale,4 fire sunt rupte,am desfacut tot cablajul si urmeaza sa-l refac cu alte fire,am mai verificat din curiozitate 3 astre astazi la intalnire, la toate am gasit varnisul firelor copt,este o problema generala,deci se pare ca mai devreme sau mai tarziu vor ceda
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- costel2406
- *
- 17 mesaje
- din 18 Sep 2013
- Vectra 1992 16cnz
- Suceava
costel2406
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1992 16cnz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2013
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- costel2406
- *
- 17 mesaje
- din 18 Sep 2013
- Vectra 1992 16cnz
- Suceava
costel2406
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1992 16cnz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2013
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Cum adica nu ai incercat? Nu ai incercat sa pornest dezaburirea,nu stii daca merge sau nu,dar...te-ai apucat sa masori si sa cauti defecte?
...Daca masori (fara sa fie alimentata),intre firul de + si masa trebuie sa-ti arate rezistenta fata de masa (valoarea in ohmi),care poate sa fie mica dar nu zero.
...Daca masori (fara sa fie alimentata),intre firul de + si masa trebuie sa-ti arate rezistenta fata de masa (valoarea in ohmi),care poate sa fie mica dar nu zero.
- costel2406
- *
- 17 mesaje
- din 18 Sep 2013
- Vectra 1992 16cnz
- Suceava
costel2406
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1992 16cnz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2013
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
tintome
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 y20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Corsa c 2003: am desfacut capacul de plastic la haion, este dezlipit papucelul de sticla.
Am vazut ca piciorusele sunt de cupru ... pot lipi cu solutie bazata pe cupru sau trebuie sa fie bazata pe argint?
Am masurat cu multimetrul pe piciorusul lipit si pe cel dezlipit: am doar 0.2 V . are sens sa mai lipesc?
Am vazut ca piciorusele sunt de cupru ... pot lipi cu solutie bazata pe cupru sau trebuie sa fie bazata pe argint?
Am masurat cu multimetrul pe piciorusul lipit si pe cel dezlipit: am doar 0.2 V . are sens sa mai lipesc?
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
N-am inteles ce anume ai masurat (pe ce piciorus).Daca masori pe luneta,masori rezistenta in ohmi,Daca masori pe fire,masori tensiunea in volti,dar trebuie sa fie contactul pus si butonul de dezaburire actionat...trebuie sa ai 12-14V.
Lipirea papucului pe rezistenta (pe luneta) e o operatie dificila,pt ca s-ar putea sa nu tina.Lipitura nu are rezistenta mecanica si se va desprinde la solicitari mecanice...cand ubli la fir,cand inchizi haionul sau chiar din trepidatii.
Argintul e cel mai bun.
Lipirea papucului pe rezistenta (pe luneta) e o operatie dificila,pt ca s-ar putea sa nu tina.Lipitura nu are rezistenta mecanica si se va desprinde la solicitari mecanice...cand ubli la fir,cand inchizi haionul sau chiar din trepidatii.
Argintul e cel mai bun.
tintome
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 y20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
tintome
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 y20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
tintome
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 y20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
tintome
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 y20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat