Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
vara trecuta a inceput sa-mi dispara antigelul, in cateva zile ajunsesem sa pun 1 litru la 10 km...indrumat de mecanici am cumparat garnitura de chiuloasa dar nu am apucat sa o schimb, am dat putin drumul la capacul de la vasul de expasiune si a cam disparut si problema mea... numai ca dupa juma de an a reaparut, daca inchid capacul dispare antigelul dar nu vad pe unde, daca las capacul putin deschis dupa putina forja , opresc motorul si imi arunca antigelul pe la capac...azi am facut un drum mai lung si cand am ajuns la destinatie am obs ca ies aburi de sub capota (masina oprita) , ridic capota ,,ieseau aburi de la coturile/furtunele de sub injectoare(apa fiind calda se evapora instant..de asta banuiesc ca nu vedeam pe unde se duce antigelul..), am deskis putin capacu si era o presiune...In ulei nu gasesc apa, in apa nu gasesc ulei, numai ca pierde antigel dupa bunul ei plac, pe vremea asta nu-mi dau seama daca arunca antigelul pe esapament...ce e de facut? sa schimb garnitura de chiuloasa? sau sa fie capacul de la vas de vina si sa nu-mi elibereze presiunea fortandu-mi furtunele?
motor x20xev
unde gasesc un capac vas expansiune cu tot cu senzorul ala? in magazine am cautat da degeaba, erau numai simple...
Skip ads

  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
90% nu este capacul devina. am patit de o luna aceeasi problema k tine. observam ca dispare antigel. tot disparea pe esapament. de la un timp a inceput sa scoata pe esapament abur, dar eu credeam ca este din caua frigului de-afara. explicatia din punctul meu de vedere ar fi ca atunci cand tu strangi capacul la vasul de expansiune se mareste presiunea din circuit si antigelul este bagat prin fisura garniturii de chiuloasa in piston. asa am patit eu si intr-un final acum 4 zile mi s-a dus de tot garnitura. in 2 km a scos tot antigelul din circuit pe esapament. dar aveam de cateva saptamani senzatia ca uneori nu prea trage bine motorul si merge cam intrerupt.
  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
maine ma duc sa iau un capac simplu..il pun sa vad cum se comporta..daca tot dispare antigelul in weekend duc masina la doctor.
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
si eu aveam aceiasi problema si de fapt era un furtun spart ,sau vezi sa nu ai caloriferul de caldura spart ,vezi daca e mocheta uda ....
Skip ads

  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
s-a rezolvat...era spart (din nou) cotul ala din plastic de sub rampa cu injectoare
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
dracia aia de la o varsta numai beleli face. eu la ne am avut facut din teava de fostul propietar.
recomand.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu...Disparea antigelul si presurile erau umede. Am schimbat radiatorul de caldura si o vreme nu am mai avut probleme...Acuma iar....Nu pot sa-mi dau seama daca imi curge radiatorul din interior pt k nu s-au uscat presurile calumea...Cu garnitura de chiuloasa care e faza? Cum pot sa`mi dau seama daca e dusa? Consuma ulei, antigel in baia de ulei, ulei in vasul de expansiune, scade puterea motorului, consum mare, mers intrerupt?
  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
din ce stiu eu ..cand e dusa garnitura de chiuloasa..ori it baga ulei in antigel (deci gasesti pete in vasul de expansiune) ori baga antigel in ulei (gasesti pe joja spuma ) ori se duce pe evacuare (mult fum alb)
Skip ads

  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Gata, problema rezolvata. Furtunul cu cot, din partea de jos a radiatorului, care duce spre spatele motorului era taiat la colier, probabil din cauza strangerii prea tare. Acuma e oke...\Very Happy/
  • aatin

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am o problema, sunt in Franta si am "mostenit" un Calibra, cica sa dus antigelul si iesea fum de sub capota. Luni ma duc sa vad masina sa vedem daca este ceva de facut din ceea ce am citit aici.
  • aatin

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Proprietarul zice ca nu a trecut temperatura de 100 grade celzius... Pai sa vedem Smile poate reusesc sa rezolv aici in franta problema , oricum revin cu detalii luni si va cer sfatul
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am patit-o si eu ieri. Am vazut in mers ca ies aburi de sub capota dar nu mi-am facut griji, deoarece abia o spalasem si am banuit ca se evapora din apa ramasa pe langa capota. Abia astazi am vazut ca am pierdut 1 litru antigel. M-am uitat pe la motor ca orbetele pana intr-n final am vazut ca s-a crapat un furtun curbat de vreo 13-15, cm care face legatura intre chiluasa si termoflot. Am analizat repede situatia si am preferat sa-l schimb la mecanic. Colierul superior este pozitionat foarte inaccesibil.
Skip ads

  • ciprian304

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare ...am luat opel corsa din 2011 nou din reprezentanta si nu am avut probleme cu antigelul ji akuma o saptaman lam verificat ji era bene si acum 3 zzile mai era putin pe fund si am completat si dimineata cand dau cu spatele din parcare imi curege cateva picaturi ..doar atata dimineata sau daca sta mai mult in parcare in ziua accea ce se intampla,,,
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
E posibil sa fie un furtun fisurat. Trebuie ridicata pe elevator sau pe o rampa ca sa poti analiza situatia si pe deasupra si pe dedesubt...sau daca s-a busit caloriferul de incalzire habitaclu, antigelul se scurge in masina (ar trebui ca mocheta din fata sa fie umeda), dupa care ajunge jos, pe asfalt (caroseria are orificii pentru scurgere). Verifica astea. In cel mai nefericit caz, antigelul ajunge in baia de ulei sau ulei in borcanul de antigel. Atunci poti sa zici ca e o problema mai grava, dar poate nu. Daca am gresit, rog colegii sa ma corecteze.
  • klauss.clau1976

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna. Am si eu un opel astra g din 2001 si am si eu cu aceasta vesnica problema la aceste modele de motoare. de ceva vreme dispare antigelul din vas,am fost la mecanic mi a schimbat garnitura de chiulasa,niste garnituri de la injectoare si credeam ca am rezolvat problema,dar.....se pare ca nu ca am vazut ca picura antigel pe teava de la esapament destul de tare si ies aburi. ma gandesc ca poate e chiulasa fisurata ca altceva nu mai stiu ce ar putea fi...
completez cu antigel cam 2,5 litri la 100 km....
  • Cheles.Cristi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut! am si eu un opel vectra b2 din 2001 motor 1,6 16 v si astazi dupa un drum de 2-3 km pan oras am oprit la un market si cand am iesit am gasit pata de apa sub masina destul de mare mentionez k se auzea un sfarait in bord si k am gasit si mocheta la sofer uda.poate sa ma ajute cineva?din cate am citit pe site este radiatoul de lacaldura.stie cnv cat costa si cum se demonteaza?sau poate fi si altcv?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR