Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
nu e normal sa curga pe acolo,nu stiu nimic de rezolvare inca pentru ca nu am avut timp sa ma intresez....
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ma costat drumul pana la reprezentanta,Smile
eu l-am facut pe o campanie dupa cum am scris aici
https://www.clubopel.com/vie...p=1601015#1601015
poti sa scoti acel colier dupa care tragi acel racord de plastic atat de la clapeta de acceleratie cat si din intercooler si stergi uleiul de acolo, daca la interior este cum spunem mai sus doar o pelicula nu e problema Wink
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc @ lucio85, maine am sa-l desfac,si eventual am sa incerc sa pun un colier normal pe langa cel existent sa stranga mai bine( acum tubul ala din plastic este destul de largut acolo, se invarte pe gulerul conductei aleia si ma gandesc ca poate asta este motivul de se prelinge.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
la interior are un oring de cauciuc care etanseaza, sterge tu uleiul de acolo si verifica dupa sa nu reapara Very Happy si lasa colierul ala care e pus de fabrica
Skip ads

  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Astazi am desfacut furtunul ala de plastic( acela nu e colier,este o siguranta si se desface tragand de capete spre exterior ).
In interiorul tevii care intra in tubul de plastic e un fel de clapeta,acolo nu era unsoare ci doar funingine dar nu foarte multa. Am curatat cu o carpa moale negreala de acolo.
In interiorul tubului de plastic,era putin ulei( nu foarte mult cca 2-3 mml ) ,l-am curatat tot cu o carpa.
Sa speram ca nu o sa se mai prelinga nimic pe acolo.
Multumesc pentru sfat @lucio85.
  • kakas19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2010

  • Mesaj Privat
paul2004 a scris:Sincer nu stiu ce a facut el acolo sub masina, nu cred ca a pus motorina in capacul care inchide cartusul unde intra filtrul deoarece nu cred ca sta motorina acolo ( cand infiletezi acel capac sigur se varsa de acolo),
Filtrul de motorina este amplasat sub pasina, lateral dreapta langa roata spate.
De pornit, atunci cand a pornit motorul a turat masina,dar dupa 30 secunde s-a oprit.
Tot el mi-a spus ca nu e ca la astra H, filtrul sa fie amplasat vertical la compartimentul motor sa il poti umple apoi sa-i dai cheie si sa se amorseze.
El a facut amorsajul pe la conductele de motorina.
Eu ii dadeam la automat si el desfacea la fiecare conducta in parte sa scoata aerul.


Si eu am schimbat toate filtrele, la filtru de motorina nu pot sa pui motorina, nu e ca la Astra H. dar se amorseaze singur 100%, numai ca in cartea lui recomanda sa faci amorsarea cu un redresor. Am pornit iar dupa apr 30 sec a oprit, am incercat de 3-4 ori dar nu a pornit, am pus la redresor si imediat a pornit masina.
Si supriza electormotorul invarte singur pina cand porneste masina sau max 20sec si cheie este pe pozitie de contact.
  • bogdandrb

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2013

  • Mesaj Privat
am si eu o problema la astra J adus din Germania in jur de 180 000 km, am impresia ca se tureaza destul de greu pana acum nu am reusit sa plec cu "scartieli de roti"
Nush daca este normal lucru asta, am pus o pe tester este k am schimbat filtrele in reprezentanta Opel am alimentat cu motorina extra si nici o schimbare.
Astept un feedback
Multumesc
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@bogdandrb. Trebuie sa dezactivezi Tc, citeste in manualul de utilizare, daca nu ai unu in romana cauta pe Opel.ro
Skip ads

  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
la mine scartaie rotile si la plecarea de pe loc si in viteza a 2-a....cu T.C-ul activat.....intr-adevar imi taie acceleratia,dar scartaie....
la el s-ar putea sa aiba ceva probleme....si mai ales este varianta de 110 cai,masina f.grea........si km multi posibil probleme
  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare care poate parea stupida. Cand pornesc motorul , timp de 1-2 secunde, vibreaza destul de tare toata caroseria si bordul( mai mult partea dreapta). Si la voi face la fel? In mers nu se mai aude si nici cand opresc/plec cu motorul pornit. Intreb in ideea sa nu cumva sa se fi uzat vreun tampon(suporti motor)? Sau cum as putea sa verific sa vad daca asta este cauza?
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
La mine unul nu vibreaza absolut deloc.
Pornirea este ok,fara nici un fel de zgomot suspect sau vibrare.
La pornire acum ca s-a mai racit afara imi sacadeaza putin turometrul cca 20-30 secunde( intre 700 si 800 ture ) pana se actioneaza shocul si urca la 1000 ture.
  • bogdandrb

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2013

  • Mesaj Privat
MOTOR A17 DTR 1, 7 110 CP PROBLEME CU TURATIA DE RELANTI VARIAZA FOARTE MULT INDIFERENT DACA MOTORUL ESTE RECE SAU CALD
INCEPE UNDEVA PE LA 750 SI URCA SI SCADE TOT TIMPU DE PARCA AR INCERCA SA SE OPREASCA
SE SIMTE O VARIATIE FOARTE MARE A MOTORULUI
CARE ATI PATIT SAU STITI CEVA LASATI MI UN RASPUNS
Skip ads

  • kakas19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Si la mine problema cu relantinul, daca stie cineva solutie pentru rezolvare iti multumesc.
  • bogdandrb

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni o solutie sau un sfat pentru problema cu relantiul ?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ati facut ultimul update de soft pe motor?
  • kakas19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu am masina in garantie cat costa resoftarea?
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Verificati regulatorul de pe pompa de inalta presiune.
  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu cu oscilatia de relanti.....este exact cum spunea colegul regulatorul de pe pompa de inalta presiune.....am fost la reprezentanta di-bas....fiind prieten cu seful de service,m-a sfatuit sa nu il schimb ca in 2-3 luni va face la fel....
in schimb mi-a zis sa bag motorina numai de la rompetrol cea aditivata.....alto 55 parca...
de cand folosesc motorina asta,nu mai oscileaza decat f.f.rar.....regenerarea filtrului de particule o prind foarte rar si atunci se face f.repede.....deci este diferenta mare de cand am schimbat motorina....nu dispare oscilatia,dar se diminueaza mult....
  • bogdandrb

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Merci alex panciu o sa incerc si varianta asta, oricum in ultima perioada nu am mai avut probleme am mers cu ea destul de turata mai ales in afara localitatii si am observat o schimbare in bine
  • bogdandrb

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Imi puteti lasa si mie un site de unde pot cumpara un regulator de presiune de pe net
Lasati mi mesaj pe privat
Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Chestionar

ce consum mediu ai cu aceasta motorizare
4-5% 7%
5-6% 21%
6-7% 35%
7-8% 25%
altul 10%
166 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR