- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Catalin_Alin
- *
- 3 mesaje
- din 23 Mai 2010
- Astra 1999 x17dtl
- Dolj
Catalin_Alin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2010
- Mesaj Privat
mirel2788
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1996 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
Daca vreti sa traga motoru 1.7 dt
1.furtunele de la turbo sa nu fie crapate
2.intercularu crapat sau infundat
2e un vacuum cu tije la turbo tijea trebuie sa se miste cu motoru pornit daca nu e blocat
eu leam avut pe toate intercularu lam schimbat ca era fisurat si am pus de motor de 200 trage destul de bine foarte bine
1.furtunele de la turbo sa nu fie crapate
2.intercularu crapat sau infundat
2e un vacuum cu tije la turbo tijea trebuie sa se miste cu motoru pornit daca nu e blocat
eu leam avut pe toate intercularu lam schimbat ca era fisurat si am pus de motor de 200 trage destul de bine foarte bine
geosev37
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salutare ! Am un opel Astra F 1.7 TDS motor Isuzu, TC4EE1.
Am o intrebare....as vrea sa modific pozitia intercoolerului, pentru o racire mai buna a acestuia (stiind ca pozitia lui este cam ascunsa) in sensul ca as vrea sa il pun orizontal, in fata radiatorului de apa, in dreptul acelei decupari din bara de protectie fata. In acest sens inseamna sa modific furtunele care vin din turbosuflanta in intercooler si din intercooler in motor. Asta inseamna ca furtunul de sus, cel in forma de "S", va fi mai lung. Aici e problema....afecteaza cu ceva modificarea furtunelor? Ma refer sa nu apara fenomenul de turbo lag. Va multumesc !
Am o intrebare....as vrea sa modific pozitia intercoolerului, pentru o racire mai buna a acestuia (stiind ca pozitia lui este cam ascunsa) in sensul ca as vrea sa il pun orizontal, in fata radiatorului de apa, in dreptul acelei decupari din bara de protectie fata. In acest sens inseamna sa modific furtunele care vin din turbosuflanta in intercooler si din intercooler in motor. Asta inseamna ca furtunul de sus, cel in forma de "S", va fi mai lung. Aici e problema....afecteaza cu ceva modificarea furtunelor? Ma refer sa nu apara fenomenul de turbo lag. Va multumesc !
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Da, afecteaza. O sa ai traseu mai lung de aer care ar trebui suplinit cu un intercooler cu aripioare mai mari dar cu volum mai mic.
Acele intercoolere speciale care se monteaza in bara fata la masinile de curse.
In orice caz, nu pierzi mare lucru din puterea aia astronomica.
Din proprie experienta iti spun insa ca nu merita efortul. Nu castigi mare lucru, de fapt nici nu o sa simti altceva decat acel lag
Acele intercoolere speciale care se monteaza in bara fata la masinile de curse.
In orice caz, nu pierzi mare lucru din puterea aia astronomica.
Din proprie experienta iti spun insa ca nu merita efortul. Nu castigi mare lucru, de fapt nici nu o sa simti altceva decat acel lag
geosev37
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2009
- Mesaj Privat
mirel2788
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1996 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
geosev37
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2009
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ba da... dar daca tot te-ai pornit pe facut modificari 'cu impact real in dinamica motorului' ma gandesc ca o sa-i maresti si puterea la motor, ca doar cu un alt intercooler nu o sa vezi diferente decat in turatii mari sau pe zi de vara foarte calda acolo unde un intercooler stock nu mai poate face fata deloc.
Tu fa modificarile si lasa LUMEA sa vorbeasca.
Tu fa modificarile si lasa LUMEA sa vorbeasca.
mirel2788
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1996 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
mirel2788
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1996 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
mirel2788
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1996 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
aftanaki
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
buna.o problema ptin asemanatoare o am si eu.ople asta 1.7 2001 luat recent .faza e urmatoarea...cateodata cand accelerez sa schimb din a 2 spre a 3...undeva la 1800-2000 se "infinge"daca pot spune asa...dar nu tot timpul...cateodata ajung si la 2000 mii si cv si tot nu se simte zvacul ala...in rest e ok....am facut testul cu pedale sinimic nici o eroare....abia am luato de 2 sapt...astept sa ma mai obisnuiesc cu ea...multumesc pt eventualele raspunsuri
- mad2max
- ***
- 795 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Preventiv ar fi urmatoarele de verificat:
-valori debitmetru(pune-o pe tester sau mergi cu el scos si vezi daca se simte o imbunatatire)
-EGR(de curatat de obicei)
-lipituri reci calculator injectie(se manifesta cand apa atinge 80 grade si motorul se opreste)
-valva y33 parca, care este langa pompa de injectie , si care baga motorina in mufele ECU
-termoflot buclucas, care crapa si baga ulei in antigel(se anuleaza sau se inlocuieste)
-valori debitmetru(pune-o pe tester sau mergi cu el scos si vezi daca se simte o imbunatatire)
-EGR(de curatat de obicei)
-lipituri reci calculator injectie(se manifesta cand apa atinge 80 grade si motorul se opreste)
-valva y33 parca, care este langa pompa de injectie , si care baga motorina in mufele ECU
-termoflot buclucas, care crapa si baga ulei in antigel(se anuleaza sau se inlocuieste)
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
mirel2788
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1996 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Intrerupe numai cu motorul rece ?
cand e rece merge perfect si porneste bine ca o benzinara cand se incalzeste intrerupe la relanti daca o turez se tureaza bine nu intrerupe problema e la relanti..inca ceva ma sufla ulei pe la epurator cam il baga in turbina dami un sfat se curata epuratoru su trebuie sa iau altu