- alpha_one27
- *
- 22 mesaje
- din 27 Dec 2011
- Mokka 2014 17DTS
- Bucuresti
alpha_one27
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2014 17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2011
- Mesaj Privat
Marrio
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2009
- Mesaj Privat
sa luat instalatia la mana si sa gasit 1 fir intrerupt.firul venea de la unul din cele 3 releule care sunt sub capota in fata soferului spre mufa K al ECU-ul.in principiu credeam ca trebuie sa racesc pompa cu apa si sa-i fac reset scotandu-i cele e mufe ale ECU-ului,odata ce miscam de cablararie se facea contact la acel fir si de aceea functiona,la trepidatiile motorului se oprea masina.momentan la maasina mai trebuie sa-i schimb bujiile incadescente si mecanic +electric functioneaza ceas...(pt moment).daca mai sunt intrebari nu ezitati .
cu respect
cu respect
mh03wps
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2012
- Mesaj Privat
mh03wps
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2012
- Mesaj Privat
, nu stiu care e valva de timing, dar azi am umblat la pompa, unde este un fel de surub care intra in pompa prevazut cu sita "cred ca pe retur" , acea sita era plina de pilitura, deci presupun ca provine de la capul hidraulic. pentru cei care isi cumpara pompe second hand inainte sa o montati ca mine, verificatii capul hidraulic , eu nu am facuto si uite asa am luat o pompa defecta,
rares2013
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat