Joi 02 Jan, 2014 5:46 pm
La Multi Ani pt. toti opelisti !
Am si eu o intrebare, am inlocuit toate cele 4 bujii incadescente cu Bosh, inainte au fost Beru.
Intrebarea: dupa inlocuire, trebuia sa mai resetez cu testerul , cu Tech sau cu Op Com, asa cu se face in cazul inlocuirii debitmetrului de aer ? motorul este Z17DTJ, fabricat in anul 2009. La drum lung, condus mai sportiv, folosirea butonului SPORT, apare eroarea P0683, legata de bujii și eroarea U2103 - Circuit CAN bus- defect funcþional
(00) - Nu e prezent
Am sters erorile cu Op Com, dupa un timp iarasi apar dar numai daca folosesc butonul SPORT.
As vrea sa mai precizez ca la punerea contactului martorul cu cheita nu se stinge, numai dupa pornirea motorului.
Cand sterg erorile la punerea contactului se stinge si martorul cu cheita din bord, daca merg linistit nu apare eroarea daca merg mai sportiv apare. Dupa ce apare eroarea nu mai functioneaza butonul sport o perioada, dupa aceea iarasi si o luam de la capat.
Inafara de cele doua erori nu mai apar altele la canarea cu Op Com.
Astept ajutorul meseriasilor ca sa depistez de unde vine aceasta eroare, poate și alti se confrunta cu aceasta problema. Multumesc!