Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • andrei79

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2013

  • Mesaj Privat
salut baieti ,am si eu o intrebare....de vreo saptamana am observat la masian ( un vectra c gts , 2,2 - 2003 ) ca la viteza mai mare gen 140 -150 sau peste se aprinde si ramane aprins semnul de nivel scazut la ulei ceea ce defapt se si intampla pe joja. Stie cineva care ar putea fi problema ? ? Mentionez ca pana acum nu s-a intamplat asta iar la viteze de pana in 130 nu se aprinde nimic !
Skip ads

  • mephisto

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
e foarte simplu, mai trebuie completat cu ulei si asta din cauza ca te apropii de facut revizia, iar motorul tau consuma ceva ulei, in functie de exploatare lui, si verifica personal atunci cand faci schimbul de ulei ca nivelul de ulei sa fie la maxim si doar atunci cand motorul este rece
  • andrei79

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2013

  • Mesaj Privat
aha ok......te referi la revizia totala sau doar la schimbul de ulei ....?
  • mephisto

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pai nu e acelasi lucru?, cand schimbi uleiul, faci si revizia, revizia inseamna: schimb filter ( ulei, aer, motorina, polen ), uleiul + de verificat directie ( bielete, bucse, pivoti, toata articulatia ), de verificat sistemul de franare ( discuri + placate de frana + lichid frana ), eventuale scurgeri, ulei motor, cutie de viteze, sistemul de raciere si nu mai vorbesc de ambreiaj, distributie si alte accesorii, se verifica toata masina !
si astea trebuie facute la fiecare revizie, eu recomand la drumurile noastre, la maxim 10000 km !
Skip ads

  • andrei79

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2013

  • Mesaj Privat
aaha ok bine atunci ms mult pentru raspunsul tau m-ai lamurit !
  • AttilaFerko

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2012

  • Mesaj Privat
buna tuturor,
A, si eu o problema. La mine facand km in oras nu consuma ulei, dar daca ies pe autostrada si ii dau 110-140 km/h incepe si papa uleiul. E posibil ca o resegmentare sa rezolve problema?
  • mephisto

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
problema ta ar putea fi turbina, dar cel mai sigur la astfel de probleme, du-te la un specialist,
  • AttilaFerko

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am 1.8 16V benzina, nu cred ca am turbina la acest model de motor.
Skip ads

  • mephisto

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
atunci nu sunt decat 2 probleme, segmentii si/sau semeringurile de la supape, o segmentare ar putea rezolva problema cu acest consum de ulei, recomand s-o lasi asa cum e, daca nu-ti consuma mai mult de 1L la 10000km.
  • AttilaFerko

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2012

  • Mesaj Privat
din pacate consuma mai mult de 1L la 10000km. mai ales daca merg cu 130km/h. ceea ce nu se intampla foarte des dar e nasol cand pe autostrada se aprinde becul de ulei.
  • ovicu06

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 z 16 se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
si pana la urma colegii care au pus ulei 10w 50 sau 10w60 , la ce concluzie au ajuns ca nu mai scriu nimic. in curand o sa schimb si eu uleiul si vreau sa trec pe 10w50sau 60 .
  • johnnyliv

  • Mesaje scrise: 601
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Aceeasi treaba ca lui AttilaFerko mi se intampla si mie. Daca merg in oras nu imi mananca ulei, daca merg la drum lung(200 km sa zicem) si am in jur de 3000 RPM, dupa 50 km se aprinde martorul:

Acum am observat altceva:
- am inlocuit 5w30 GM cu 10w40 GM si in 4000 km de la schimbul de ulei nu s-a aprins nimic. La 4500 km s-a aprins martorul si am completat cu 300 gr. Acum la 7-8000 km uleiul mi se pare negru si parca il mananca prea tare, la modul ca am completat cu ulei acum 150-200 km pana aproape 1 mm de nivel maxim si s-a aprins martorul de nivel. Pot spune ca am completat de la 0 km de la schimb pana la 8000 km cu aproape 1,5 lt in total.
Ideea e ca nu ajunge la nivelul pe joja minim niciodata(se aprinde martorul acela pana sa ajunga la nivelul jumatate pe joja). Ma gandesc de ce face asta. Compresia e buna, pierderi de ulei nu am cine stie ce, doar putin ud pe baie, ma gandesc de la schimbare filtru ulei si parca pierde putin la garnitura baie ulei(dar la modul ca nu se vede niciodata jos picatura de ulei dupa ce e lasata chiar 3 zile fara sa fie pornita). Ma gandesc la faptul ca senzorul e pe duca, insa nu inteleg cum face el calculul ca nu am ulei destul in baie in conditiile in care masina este in miscare si uleiul nu sta nemiscat. Poate si uleiul este prost...
Singura chestie deranjanta este martorul care azi a aparut dupa 60 km de mers desi nivelul de ulei de pe joja este la 0,3-0,5 mm pana la nivelul maxim(din cat are joja de la minim la maxim, adica aproape 2 cm).
Nimeni nu zice nimic de o rezolvare. Cred ca pana la urma, la urmatorul schimb o sa inlocuiesc si senzorul de nivel de pe baie si poate o sa dau baia jos sa o curat. Mentionez faptul ca uleiul il schimb cam la 10.000 km si niciodata nu am depasit 12.000 km.
Poze cu uleiul pe joja dupa ce mi s-a aprins martorul:

Skip ads

  • voinicualin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006 Opel Vectra 1.9 CDTI DPF
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

am o masina opel vectra C 1.9 CDTI motor Z19DH ( an 2006 cu filtru de particole ) , si folosesc ulei CASTROL 0W40 de cand am cumparat avea uleiul asta, si am pus in continuare la fel 6 ani si nu a fost nici o problema. Este ulei tip long life cu durata 1 an sau 30.000 km. Cumpara 5 litri si pun 4,3 la motor si 0,7 l de completat pe parcurs cam un an si 20.000 -> 25.000 km. De la ultimul schimb de ulei am inceput a vad un consum , si acum am ajuns si la un nr. de km mai mare : 248.000 . Si aici incepe partea interesanta : am inceput sa am ceva consum mare de ulei adica ceva genul a 100 ( poate 150 ml ) la 1000 km, Iar daca merg pe autostrada si turat mai tare chiar 200-250 ml la 1000 km. Credeti ca un alt ulei mai dens ar ajuta? Masina functioneaza normal, nici o urma de ulei la teava de esapament , sub masina sau in lichidul de racire.

O zi faina!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
uleiul pe care-l pui este pentru masini cu filtru de particule sau nu?
este foarte important pentru masina ta sa fie special pentru masini cu DPF.
daca nu este e posibil (nu sunt sigur) sa fie cauza consumului de ulei.

mie mi se pare enorm un consum de 200 ml la 1000 de km...
mie intre 2 schimburi de 13-15000 abia daca se observa 1 mm pe joja...
si pun doar GM dar nu am dpf
  • voinicualin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006 Opel Vectra 1.9 CDTI DPF
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2009

  • Mesaj Privat
da e pentru DPF...
  • balaceanu_mircea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Va salut! Am o problema serioasa la Opel vectra C din 2004: Introduc cheia in contact si nu se mai invarteste. Este posibil: uzura butuc sau cheie? Nu mai recunoaste CIP-ul? Este oprita intr-o panta cu rotile bracate. Am intreba un service si mi-a spus ca trebuie dusa la service cu platforma. Exista o alta solutie? Va rog sa-mi spuneti. Multumesc.
  • cherascu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Eu am cumparat un vectra c in 2010 este de fabricatie 2005 si folosesc numai castrol magnatec 10w40 are 210000 km si nu imi mananca nici un gram de ulei
  • cherascu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Se blocheaza cheia din cauza blocajului de la volan o mai patesc si eu cateodata dar rasucesc cheia simultan cu volanu chiar daca acesta nu e blocat
  • balaceanu_mircea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2016

  • Mesaj Privat
multumesc domnule Cherascu! Asa a facut depanatorul si i-a mers. Pentru a nu mai avea surprize, am apelat totusi la un atelier specializat in broaste auto si acum nu mai am probleme. Inca odata , multumiri.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
cherascu a scris:Eu am cumparat un vectra c in 2010 este de fabricatie 2005 si folosesc numai castrol magnatec 10w40 are 210000 km si nu imi mananca nici un gram de ulei
Nu stiu cit de recomandat este 10w40 pentru motorul tau...poate gresesc eu....dar eu la masina din 2006 am bagat numai 5w40 si 5w30.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR