Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
In stanga jos, ai 1 gaurica mica deci cota 0 - reprezinta 1.45 , deci poti sa iei aceeasi dimensiune. Ok ne auzim!
Uite aici codul pe Victor - garmit de 1.45 ( cu o gaura, se vede in dreapta codului)

Skip ads

  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
kaine_10,este cu o gaura.
  • kaine_10

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc colegu
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
iatã extractorul pe care l.am folosit cu succes la kaine. E adevãrat ca funcționeazã doar când dai chiulasa jos, însã ai siguranțã cã iese teafãr și nevãtãmat. Lângã aveți și piesa cu care voi baga înapoi tecile. Dacã vreți o descriere mai ampla voi reveni
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ati reusit sa puneti la loc? Poti veni si cu mai multe detalii, nu se supara nimeni! Treaba asta o sa o faca mai toti posesorii de Y1.7dti!
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
O sa descriu "presa" mâine. Poate pun si un filmuleț ca sa vadã lumea. Din pãcate abia mâine avem toate piesele, insa plec in delegatie. Montajul pe sapt viitoare
  • cataro1970

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salutare ,

Acu cateva zile am terminat si eu de schimbat :
teci + oringuri
oringuri injectoare
semeringuri supape cu rectificare chiuloasa si scaune supape.
toate garniturile : chiuloasa, admisie, evacuare, egr, termostat, port arbori, capac culbutori.
saibe de foc, saibe retur injectoare.
Am curatat EGR, admisie, intercooler si tot ceea ce are legatura cu admisia.
Cost piese 1350 ron, rectificat chiuloasa+extragere 2 bujii rupte = 350 ron iar manopera 1 gratar si 5 kile de vin rosu ca era cam frig in garaj cat am trebaluit io' si un nepot pe la ea.

un link catre niste poze cu dezastrul gasit pe admisie.
http://sdrv.ms/1c1gi2o
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu e asa mare jegul. Am vazut altele si mai murdare.

@Octav, cu chiulasa data jos se scot mult mai usor. Nu ai nevoie de nici o unealta complicata. Am scos de pe cealalta ciulasa tecile cu un dorn de aluminiu si un ciocan de plastic. Au iesit imediat. Iar de bagat inapoi, se baga usor cu un injector fara oring pe el si brida lui.
Skip ads

  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mda, eu nu m.am gandit sa.l introduc cu ajutorul furcii, asa ca l.am introdus cu dispozitivul confectionat. By the way, am terminat de montat azi masina. Defapt ieri am pornit.o. totul a fost ok. A pornit dupa ce am dat destul de mult la automat. Acum porneste la sfert. Probabil ca a trebuit sa se amorseze din nou injectia. Nu stiu daca se putea amorsa altfel. In concluzie motorul se invarte frumos, parca e ceva mai putin zgomotos. In seara asta o sa iesim din bucuresti cam 100 km si vedem cum se comporta. Revin cu detalii
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Puteai sa pui o pompita de tip para sa o amorsezi. E normal sa porneasca greu prima data dupa ce au fost scoase injectoarele.
  • kaine_10

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut colegi....am terminat cu masina si acum am placat din bucuresti(in rodaj)......intrebarea mea ar fi......tre sa merg mai lejer cu ea ceva km,sau cum?multumesc
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu neaparat, mergi normal, dar fara bruscari! Oricum pot sa iti zic din ce am vazut si la mine, abia dupa 3-400 km incepe sa isi ia cursul normal, pana se aseaza toate piesele calumea! Acum mi-a revenit si mie relantiul la 850 ( statea la 900 ), intradevar si la mine e putin mai zgomotoasa ( nu mai are atatea depuneri ), din vas a disparut tot, e curat lacrima ( am spalat la greu furtunele inainte ), Numai bine! Ma bucur pentru reusita!
Skip ads

  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mulțumim tuturor celor care au postat, ajutandu.ne sa reusim. Personal nu mi se pare ceva ce nu ai putea sa faci daca ai ceva rãbdare logica si plãcere (sã.i spunem placere tehnica). Cat despre mecanicii autohtoni, am întâlnit si eu unul, cautand sfaturi, si fiind într.o oarecare legãtura cu cel de unde cumpãrãm piese, ca încearcã sa ne prosteasca. Adicã am verificat planeitatea si am concluzionat ca avem nevoie de cota 0. Am comandat.o si stupoare, ne.a adus cota 1. L.am telefonat rugandu.l sa o schimbe, moment in care a luat foc. Ca cine face motorul?Ca oricum tb rectificata, ca sa.l sune pe kaine sa.i explice el... Mã rog o grãmadã de teorii ce nu le.a precizat la momentul solicitarii, teorii de genul cat crezi tu ca influenteaza 3 zecimi ( când in realitate sunt 5). Apoi când a vãzut omu' ca noi mai citisem, a zis ca deh.... "Mecanici d.astia ce repara dupa clubopel"... In zadar i.am explicat noi, pt ca in final am cedat nervos, spunandu.i : frate, in carte scrie asa si noi asta vrem. Ne dai ori ba?. In cele din urma am schimbat.o si totul a fost ok. Dar încã o experiența cu "mecanici de Romania". Sa ne fereasca Dumnezeu de ei si de necazuri cu mașinile. In final, fiind destul de vechi pe forum, continui sa cred in utilitatea acestuia, multumind si moderatorilor pt munca de a menține vie relationarea dintre posesorii autoturismelor Opel. Cu stima,
Octav
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Da din pacate avem si specimene din astea care se cred atotstiutori si care incearca sa te prosteasca dupa ideea las-o ba ca merge asa! Din moment ce el nu a venit cu nici un argument credibil, nu vad de ce insista in prostia lui! M-a sunat si pe mine colegu kaine si i-am explicat cu argumente de ce nu se pune asa ceva, si cam care ar fi dezavantajele ( mai ales ca nu s-a luat nimic din chiuloasa ), banuiesc ca ala avea una pe stoc si acum incerca sa o bage pe gat cuiva, iar cand i-ai mai precizat si de CO clar si-a dat seama ca tu nu vorbesti in necunostinta de cauza!
Pt colegii care vor sa se apuce de aceasta treaba, ii sfatuiesc sa caute un loc unde pot lasa masina vreo cateva zile, sa o desfaca, sa constate piesele uzate, sa se apuce de spalat si degresat piesele, o aranjare a surubelelor si componentelor, iar pt montajul chiuloasei si strangerea la cheie dyno - punere la punct distributie se poate apela la un cunoscator/mecanic/amic, in felul asta nu mai aruncati banii aiurea prin service-uri!
Pot sa confirm si eu ce a zis colegu, nu e greu de facut, trebuie putina atentie si rabdare si bineneteles placere tehnica! Pentru sfaturi si nelamuriri suntem aici!
  • Tomys

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut!
Am aceeasi problema ca si multi alti useri de aici cu oringurile tecilor de la injectoare. M am documentat bine de aici de pe forum, v am citit toate parerile si comentarile ca sa nu pun aceeasi intrebare Smile
Problema/Rugamintea mea: imi poate da cineva cotele exacte pentru presa/extractorul acela de teci?! Am incercat sa i au legatura cu userul Mazak dar nu raspunde la mesaj (probabil nu a mai intrat pe net).
Are cineva cotele exacte?! sau un alt fel de extractor (cotele mi ar ajuta foarte mult sa imi pot face si eu una) sau idee cum sa scot tecile din chiulasa fara a mai demonta chiulasa?!
Ma bucur sa vad ca nu sunt singurul care isi repara masina singur, ca nu sunt singurul care s a saturat de mecanicii de duminica din romania!
Astept raspunsurile voastre, multumesc si salutari de la Sibiu!
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mda..... Am fost atât de bolovan, încât atunci când le.am dat jos la kaine, nu am masurat tecile astea.... Mã oftic rau ca mã gandeam sa schimb si eu garniturile....pot insa sa te ajut cu dimensiunea interiorului mic, acolo unde vine vârful injectorului.adicã pot mãsura exteriorul axului denumit de mine presa. De aici poti pleca confectionand un dispozitiv gen conespan. Asta era ideea unui coleg. Insa nu stiu daca iese atunci când conespanul forteaza cilindrul ãla, întrucât frecarea e si mai mare. Poate pot explica cei ce au scos asa. Apoi, cine are desenul tecii poate.l pune aici, sa încercãm sa confectionam, pt ca sunt destul de scumpe. Eu am CNC, si as putea sa mã bag. Oricum daca mã voi hotãrâ prin vara sa schimb oringurile si gãsesc vreo teaca defecta am sa fac pe strung.
  • Tomys

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2014

  • Mesaj Privat
sincer orice informatie imi este de ajutor deoarece sunt cu masina desfacuta. M a contactat Mazak, sper sa ma imi poata da niste idei cum as putea rezolva problema. Nu stiu cum arata tecile inca, sper sa nu fie erodate sau fisurate....de ce sper eu asta, pt ca nu am fiert niciodata motorul si intotdeauna am avut antigel in ea. Daca ai CNC Octav nu ar fi o idee rea sa faci unele chiar si numai pt tine, pt ca noi sunt undeva la 110 Lei bucata
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu e vorba de fiert motorul, ci pur si simplu cedeaza din cauza vechimii si a rulajului! Am in casa 3 teci din alea, daca are cineva nevoie pot sa trimit ca sa le masurati si probati exact! Asa de masurat nu pot sa masor decat diametrul exterior si interior al gaurii de intrare!
Am gasit la noi cu 90 lei bucata ( oringuri incluse ) pe GM deci se poate!
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In cazul in care gãsesc si eu prin București o sa mã apuc sa fac pe strung. Odatã ce am reușit sa fac una, salvez desenul, si apoi pot face serie. CNC, ul meu e o frumusete. ASA am sa fiu si eu de ajutor.insa cred ca voi avea nevoie si de un injector, nu?
  • Tomys

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cristyliviu nu stiu unde ai gasit tu teaca cu oringuri incluse la 90 Lei...banuiesc ca toti de aici vor sa isi repare masina cat mai ieftin si cat mai bine, si toti cred ca s au interesat unde pot gasi la pret cat mai mic. Ne poti spune si noua unde ai gasit la 90 Lei.
Pana la urma cred ca o sa ajung sa dau chiulasa jos, nu pot face rost de un extractor de nicaieri. Nici la Opel in reprezentanta la service nu au asa ceva
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR