- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
polyy88 a scris:ma poate lamuri si pe mine cineva cu ce defect am la opelul meuu vectra c motor 1.8 16v 122CP din 2003, am 110000km? De doua zile in coace am observat ca nu mai pot accelera masina tare nu se mai infinge se tureaza ca nebuna pana la 4000 de ture si pe urma daca tin piciorul apasat pe acceleratie ea se ramane turata si incet incet accelereaza si dupa ce atinge viteza care trebuia la 4000 de ture in acea treapta se accelera bine, asta se intampla numai in trepte superioare adica nu in prima treapta in prima treapta accelereaza foarte bine. probleama incepe din a 2-a, dupa ce am schimbat in a 2-a(sau a 3-a, a 4-a, 5-a) accelereaza normal pana pe la 2300 si dupa aia se tureaza pana aproape de 4000 si se accelereaza incet. ce sa stricat.
Ambreiaj uzat, patineaza.
- polyy88
- **
- 178 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Vectra 2003
- Prahova
polyy88
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
sorin88g
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema cu Opel Vectra Z19DT motor 1.9 88kw an 2004, 200.000km, 6+1 trepte. Dupa ce am schimbat volanta acum 3 ani a inceput sa imi ramana pedala de ambreiaj jos in mers. La inceput rar, dupa care din ce in ce mai des. Pana intr-o zi cand dintii soare de la disc s-au macinat de tot. La acel moment nu am avut bani sa schimb tot ansamblul si am schimbat doar discul si placa, sh.. Aceleasi simptome dupa aceea.. a inceput sa ramana din ce in ce mai des pana acum 2 saptamani cand a cazut iar ambreiajul, in acelasi fel. Acum am fost mai hotarat si am schimbat din nou volanta (pentru ca batea, chiar daca am schimbat-o acum 20.000km), disc, placa, rulment, toate noi pe LUK si SACHS. Dupa ce le-am schimbat, am crezut ca totul s-a rezolvat dar dupa ce am mers putn cu ea am constatat ca iar incepe sa ramana pedala jos. Tot asa din ce in ce mai des pe zi ce trece. Am schimbat saptamana asta si pompa, noua.. si dupa ce am schimbat-o nicio diferenta.. nici sa ramana mai rar nici mai des. Mecanicul a spus ca mi-a schimbat si lichidul odata cu pompa. Nu am avut niciodata scurgeri de ulei.. Nu stiu ce as putea sa ii mai fac. Am bagat o gramada de bani si degeaba..
Am si eu o problema cu Opel Vectra Z19DT motor 1.9 88kw an 2004, 200.000km, 6+1 trepte. Dupa ce am schimbat volanta acum 3 ani a inceput sa imi ramana pedala de ambreiaj jos in mers. La inceput rar, dupa care din ce in ce mai des. Pana intr-o zi cand dintii soare de la disc s-au macinat de tot. La acel moment nu am avut bani sa schimb tot ansamblul si am schimbat doar discul si placa, sh.. Aceleasi simptome dupa aceea.. a inceput sa ramana din ce in ce mai des pana acum 2 saptamani cand a cazut iar ambreiajul, in acelasi fel. Acum am fost mai hotarat si am schimbat din nou volanta (pentru ca batea, chiar daca am schimbat-o acum 20.000km), disc, placa, rulment, toate noi pe LUK si SACHS. Dupa ce le-am schimbat, am crezut ca totul s-a rezolvat dar dupa ce am mers putn cu ea am constatat ca iar incepe sa ramana pedala jos. Tot asa din ce in ce mai des pe zi ce trece. Am schimbat saptamana asta si pompa, noua.. si dupa ce am schimbat-o nicio diferenta.. nici sa ramana mai rar nici mai des. Mecanicul a spus ca mi-a schimbat si lichidul odata cu pompa. Nu am avut niciodata scurgeri de ulei.. Nu stiu ce as putea sa ii mai fac. Am bagat o gramada de bani si degeaba..
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Sunt mai multe chestii ce ar putea fi verificate...
Odata ca e posibil sa fie aer pe instalatia de la ambreiaj odata ca lichidul de frana a mancat garniturile din pompa si din rulment si astea nu mai pot tine presiunea...
Acum nu stiu exact daca pompa de ambreiaj e ca dea de frana (cu servo) dar daca e asa, atunci ar fi bine de verificat si circuitul de vacuum...
Odata ca e posibil sa fie aer pe instalatia de la ambreiaj odata ca lichidul de frana a mancat garniturile din pompa si din rulment si astea nu mai pot tine presiunea...
Acum nu stiu exact daca pompa de ambreiaj e ca dea de frana (cu servo) dar daca e asa, atunci ar fi bine de verificat si circuitul de vacuum...
sorin88g
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Stoica Constantin
- *
- 22 mesaje
- din 17 Nov 2013
- Vectra 2007 Z19DTH
- Constanta
Stoica Constantin
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salutare tuturor membrilor. Sunt detinatorul unui Opel Vectra C GTS din 2007 cu codul motor z19dth si 88.000 km reali(o am de noua).De ceva vreme masina are un scartait timp de 1-2 sec la plecare de pe loc in treapta 1 daca plec doar din ambreiaj scartaie dupa ce accelerez (trec de 1500 ture) scartaitul dispare. De asemenea in treapta a doua de ex in sensuri giratorii, intru in sens cu a doua ,si cand ies din sens eliberez usor ambreiajul, in momentul eliberari scartaitul apare din nou pret de 1-2 sec pana urc in ture. Pe langa acestea cand pornesc motorul prima data la rece nu se aude nimic dar daca dupa ce motorul este cald il opresc si vreau sa il pornesc din nou fix in acea secunda in care motorul porneste se aude acelasi scartait dupa care tate bune si frumoase . Eu unul prima data m-am gandit ca acest scartait ar putea fi de la vreo curea deoarece acest scartait a aparut dupa ce am schimbat (puntea de diode+releul de incarcare+cureaua la alternator). Voi ce parere aveti este ambreiajul sau este altceva?
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
cureaua de distributie nu sacaratie niciodata,este tensionata permanent de intinzatoru ei,daca ar scartai ar trebuii sa fie slaba si ar sarii peste pinioane
cand ai inlocuit cureaua de la alternator poate ai pus curea mai mare si a ajuns aproape de capat intinzatoru curelei,si nu mai tine cureaua tensionata,apasa/trage cu mana de cureaua alternatorului,ar trebui sa tragi/impingi in(de) ea destul de greu,daca se intinde destul de usor este cureaua mai mare decat originala
cand ai inlocuit cureaua de la alternator poate ai pus curea mai mare si a ajuns aproape de capat intinzatoru curelei,si nu mai tine cureaua tensionata,apasa/trage cu mana de cureaua alternatorului,ar trebui sa tragi/impingi in(de) ea destul de greu,daca se intinde destul de usor este cureaua mai mare decat originala
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Stoica Constantin
- *
- 22 mesaje
- din 17 Nov 2013
- Vectra 2007 Z19DTH
- Constanta
Stoica Constantin
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
A mai aparut un simptom cand o pornesc la rece fara sa fie in viteza fara nimic are un scartait usor cred eu ca de curea sau de pompa de apa. Este posibil sa fie de la cureaua de la alternator? Am observat o chestie pe factura, eu am cod z19dth si destepti de la expocar au comandat si au pus curea de z19dt. Ar putea fi asta cauza?
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Stoica Constantin
- *
- 22 mesaje
- din 17 Nov 2013
- Vectra 2007 Z19DTH
- Constanta
Stoica Constantin
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
Nu ºtiu ce sã-i mai fac sã-i dau de cap mai nou mai prezintã un simptom ,eu obijnuiesc sã o scot pe liber in mers cand prind roºu la semafor,cateodata atunci când scot pe liber turometru scade la vreo 500 ture scartaitul apare vreo 1-2sec dupã care urca iar la 900ture cum e normal ºi totul este ok.Ce tot are ca mãcar dacã as ºti ca e distributia as schimba-o .. Vã rog lãmuriti-ma ºi pe mine.
- d3ath_sm0k3
- **
- 176 mesaje
- din 19 Dec 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Alta tara
d3ath_sm0k3
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- valyvis100
- **
- 74 mesaje
- din 28 Oct 2010
- Vectra 2007 1,9DT
- Dolj
valyvis100
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 1,9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat
Da, cred ca ai dreptate cu scosul pe liber la semafor (adica inainte). Si eu sunt obisnuit la fel deoarece am si un A classe diesel si merge perfect cu scosul pe liber.
La vectra, 1,9 CDTI motorul se comporta oarecum diferit, adica urca si coboara in ture aproape ca si un benzinar.
Bine, cred ca este vorba si de cutie, dar totusi eu asa il simt.
Greu imi este sa ma dezobisnuiesc ca in oras sa nu scot pe liber.
La vectra, 1,9 CDTI motorul se comporta oarecum diferit, adica urca si coboara in ture aproape ca si un benzinar.
Bine, cred ca este vorba si de cutie, dar totusi eu asa il simt.
Greu imi este sa ma dezobisnuiesc ca in oras sa nu scot pe liber.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
nu inteleg chestia cu urcatul si coboratul in ture...
la mine in mers sta la 1000 rpm insa imediat e opresc masina scade la ~850.
e normal ca pe liber motorul sa stea putin turat ca sa se reduca socul unei diferente mari de turatie in caz de retrogradare a treptei de viteza (frana de motor)
insa variatiile de turatie nu sunt deloc normale.
la mine si la -20 de grade la pornirea la rece relanti-ul nu depasea 1000 rpm.
la mine in mers sta la 1000 rpm insa imediat e opresc masina scade la ~850.
e normal ca pe liber motorul sa stea putin turat ca sa se reduca socul unei diferente mari de turatie in caz de retrogradare a treptei de viteza (frana de motor)
insa variatiile de turatie nu sunt deloc normale.
la mine si la -20 de grade la pornirea la rece relanti-ul nu depasea 1000 rpm.
- Stoica Constantin
- *
- 22 mesaje
- din 17 Nov 2013
- Vectra 2007 Z19DTH
- Constanta
Stoica Constantin
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
Faza e ca daca in momentul plecari, plec doar din ambreiaj scartaie ,daca ii dau si acceleratie adica daca in momentul plecari am de ex 1500ture nu mai scartaie.Acest lucru m-a pus pe ganduri si nu cred ca este ambreiajul ci probabil vreo rola sau curea pt ca am observant ca scartaie pana la o anumita turatie. Nu prea stiu cum sa le verific pe fiecare si nici nu stiu un service bun la care sa ma duc ,iar de cei de la opel sunt satul pt ca mereu aud de la ei raspunsuri de genul "Asa face el domne, nu are nimic".