Solutie | |
- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
Imi cer scuze pentru dublul post dar nu-l mai pot edita pe cel precedent.
Am o recomandare de la cineva care spune ca asa a rezolvat problema dezamorsarii la toate opelurile ce i-au intrat in service. Si anume, se anuleaza filtrul original al masinii si se monteaza un filtru Mann de tipul WK820/1. As vrea sa incerc si eu asta pentru ca nu am gasit nicaieri o carcasa second pentru filtrul de motorina, iar 400 de lei nu dau pe una noua nici batut. Tehnic ar fi posibila montarea filtrului recomandat de cunostinta mea insa ramane problema acelei mufe electrice ce se conecteaza la capac. Pentru ce este acea mufa? Ceva senzor care detecteaza apa din motorina sau ceva incalzitor de motorina? Daca nu ar mai fi conectata sunt sanse sa apara vreo eroare?
Am o recomandare de la cineva care spune ca asa a rezolvat problema dezamorsarii la toate opelurile ce i-au intrat in service. Si anume, se anuleaza filtrul original al masinii si se monteaza un filtru Mann de tipul WK820/1. As vrea sa incerc si eu asta pentru ca nu am gasit nicaieri o carcasa second pentru filtrul de motorina, iar 400 de lei nu dau pe una noua nici batut. Tehnic ar fi posibila montarea filtrului recomandat de cunostinta mea insa ramane problema acelei mufe electrice ce se conecteaza la capac. Pentru ce este acea mufa? Ceva senzor care detecteaza apa din motorina sau ceva incalzitor de motorina? Daca nu ar mai fi conectata sunt sanse sa apara vreo eroare?
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Mufa aceea este pentru incalzirea motorinei (exista o rezistenta in capac), functie inutila dupa parerea unora, ea nefiind prezenta la unele marci. Nu apare nicio eroare daca nu este conectata. Daca te hotarasti sa montezi un filtru capsulat ai grija sa alegi coliere de calitate, care strang uniform pe toata circumferinta furtunului, altfel e foarte posibil sa ai pierderi de motorina pe acolo sau sa patrunda aer.
- silviulica
- *
- 13 mesaje
- din 02 Jul 2013
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
silviulica
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2013
- Mesaj Privat
- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
Am schimbat ieri filtrul de motorina si am pus GM. Pana acum vad ca totul este in regula, nu mai am probleme cu dezamorsarea. O sa vad cum decurg lucrurile in continuare.
Apropo de arc, ieri m-am uitat cu foarte mare atentie la capacul de filtru si in afara de cele trei bilute nu am absolut niciun arc, absolut nimic metalic. Unde ar fi trebuit sa fie acel arc, pe centrul capacului?
Apropo de arc, ieri m-am uitat cu foarte mare atentie la capacul de filtru si in afara de cele trei bilute nu am absolut niciun arc, absolut nimic metalic. Unde ar fi trebuit sa fie acel arc, pe centrul capacului?
btanase
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2013
- Mesaj Privat
- silviulica
- *
- 13 mesaje
- din 02 Jul 2013
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
silviulica
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2013
- Mesaj Privat
- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,540 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,540
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
A mea si-a revenit...dar o sa tin minte sa iau filtru GM sau Purflux (am mai luat o data GM si pe ambalaj era eticheta cu holograma GM iar pe filtru scria Purflux)
Ca fapt divers, am trecut de la motorina de iarna la motorina obisnuita...dar cred ca factorul principal a fost cresterea temeperaturii exterioare.
Ca fapt divers, am trecut de la motorina de iarna la motorina obisnuita...dar cred ca factorul principal a fost cresterea temeperaturii exterioare.
- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
Cu ajutorul lui [editat], caruia ii multumesc din suflet pe aceasta cale, am rezolvat problema cu dezamorsarea.
In cazul meu, problema a fost la acea mufa electrica, de care pomeneam intr-un post anterior, care intra in capacul de la filtru de motorina. Aceasta a avut contact imperfect, a incins la unul dintre pini si probabil in urma temperaturii ridicate, plasticul din jurul unui pin s-a topit, permitand intrarea aerului.
Acum masina functioneaza excelent.
Fara sa se considere reclama, jos palaria in fata profesionalismului lui [editat] si a colegilor lui. Aveti toata stima mea!
In cazul meu, problema a fost la acea mufa electrica, de care pomeneam intr-un post anterior, care intra in capacul de la filtru de motorina. Aceasta a avut contact imperfect, a incins la unul dintre pini si probabil in urma temperaturii ridicate, plasticul din jurul unui pin s-a topit, permitand intrarea aerului.
Acum masina functioneaza excelent.
Fara sa se considere reclama, jos palaria in fata profesionalismului lui [editat] si a colegilor lui. Aveti toata stima mea!
- livcro
- ******
- 4,540 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,540
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
In primul rand verifica capacul filtrului daca nu are o fisura. Apoi daca totul e in regula schimba garnitura de la filtru. Daca nici asa nu exista o schimbare trebuie pusa pe tester si vazut ce presiune exista in instalatie inainte de pornire si cat timp se chinuie sa porneasca. Asta presupune sa lasi masina peste noapte la service. Daca nu e din filtru poate fi un injector care nu mai tine presiunea sau supapa din capatul rampei.
- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
carabulea
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
flooryn87
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2014
- Mesaj Privat
buna ziua, am un astra h 1.7 dth din 2005 si de cand a scazut temperatura sub 5 grade porneste la prima cheie dupa care se opreste motorul si o ia la a 2,3-a cheie. dupa pornire merge toata ziua. problema se repeta daca sta nepornita mai mult de 10 ore. metionez ca daca masina sta parcata pe rampa cu botul in jos chiar si 24 ore nu are niciun fel de problema. I am pus o supapa de sens pana in filtrul de motorina dar se pare ca problema se repeta. rog sa ma ajutati cu sfat daca poate fi vb de regulator sau supapa in aceste conditii sau alta problema legata de dezamorsare.
problema este veche, de iarna trecuta. atunci aveam filtru mann pe care l-am schimbat ulterior cu bosh, dar problema a persistat pana la venirea verii, iar acum a revenit
problema este veche, de iarna trecuta. atunci aveam filtru mann pe care l-am schimbat ulterior cu bosh, dar problema a persistat pana la venirea verii, iar acum a revenit