- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
TRB
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2014
- Mesaj Privat
- 99sit
- OP
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
Am vazut si eu cu mirare ca la chederul usilor , cauciucul pare oarecum imbatranit , desi masina nu are decat 3 ani. E vb de imbatranire nu de uzura , ceea ce cred ca e o problema , citind ca alti colegi deja au schimbat chederul.
Si alta chestie ciudata ,la imbinarea aripii spate cu bara de protectie ( lateralele de langa usa) vopseaua a sarit cam 0.5-1cm, ceea ce ma deranjeaza , mai ales ca trebuie reparata cum ies din iarna , altfel o ia rugina ... Asa ceva face parte din garantia internationala?
Si alta chestie ciudata ,la imbinarea aripii spate cu bara de protectie ( lateralele de langa usa) vopseaua a sarit cam 0.5-1cm, ceea ce ma deranjeaza , mai ales ca trebuie reparata cum ies din iarna , altfel o ia rugina ... Asa ceva face parte din garantia internationala?
Ciprian A
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 1.5 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2013
- Mesaj Privat
Incep prin a spune ca nu stiu daca postez bine la Mici Inconveniente Insignia sau poate trebuia la Secrete Insingnia. Ieri mi-am spart un cauciuc (ca prostu, vina este a mea) intr-o bordura. Am pus roata de rezerva, roata de dimensiuni mici, pe care nu le stiu pe de rost. Astazi am vrut sa blochez usile si din greseala am apasat butonu care ar trebuia sa dezactiveze sistemul TC. Acesta nu s-a dezactivat, si observand acest lucru am tinut apasat butonul sa vad daca se dezactiveaza sistemul ESC. Nu s-a dezactivat. Nu vroiam sa le dezactivez doar ca eram curios de ce nu se poate. Am tinut piciorul pe frana, pe ambreiaj, frana de mana trasa,etc si bineinteles motorul pornit si nimic. Cele doua sisteme au mai fost dezactivate acum ceva timp doar sa vad cum este fara ele. Intrebarea mea este: Oare sa fie din cauza rotii de rezerva de dimensiuni mici ?
Ciprian A
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 1.5 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2013
- Mesaj Privat
- re5pect_at
- **
- 127 mesaje
- din 18 Sep 2012
- Insignia 2009 A20dtj
- Bucuresti
re5pect_at
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
donVladon
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2007
- Mesaj Privat
As mai adauga cateva mici incoveniente:
- partea mediana a consolei centrale (zona scrumiera, schimbator, cotiera) care "trosneste" de fiecare data cand este atinsa cu piciorul de care sofer sau pasager;
- lipsa capitonaj buzunare usi (material textil, ceva cauciucat sau un plastic mai moale) pentru a evita zgomote produse de obiectele amplasate aici;
- reglajul insuficiet pe adancime al volanului pentru persoane mai inalte;
- oglinzile rabatabile electric nu se deschid la deblocare usilor sau pornirea motorului (trebuie actionat butonul de pe usa);
- la farurile adaptive cand se selecteaza "automatic light control off" se sting si luminile de zi, ele neputand fi activate/dezactivate separat;
- cand este activata functia "automatic tilt mirros when reversing" si se scoate din marsarier oglinzile nu revin exact la pozitia initila, raman un pic mai jos;
- partea mediana a consolei centrale (zona scrumiera, schimbator, cotiera) care "trosneste" de fiecare data cand este atinsa cu piciorul de care sofer sau pasager;
- lipsa capitonaj buzunare usi (material textil, ceva cauciucat sau un plastic mai moale) pentru a evita zgomote produse de obiectele amplasate aici;
- reglajul insuficiet pe adancime al volanului pentru persoane mai inalte;
- oglinzile rabatabile electric nu se deschid la deblocare usilor sau pornirea motorului (trebuie actionat butonul de pe usa);
- la farurile adaptive cand se selecteaza "automatic light control off" se sting si luminile de zi, ele neputand fi activate/dezactivate separat;
- cand este activata functia "automatic tilt mirros when reversing" si se scoate din marsarier oglinzile nu revin exact la pozitia initila, raman un pic mai jos;
- Loghin Reny
- **
- 132 mesaje
- din 15 Feb 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Iasi
Loghin Reny
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2007
- Mesaj Privat
donVladon, in afara urmatoarelor probleme descoperite si la care nu sunt in asentiment cu tine, restul le putem considera chiar mici inconveniente, tinand mai mult de gustul fiecaruia.
1. "- oglinzile rabatabile electric nu se deschid la deblocare usilor sau pornirea motorului (trebuie actionat butonul de pe usa); "
- ele pot fi inchise sau deschise prin actionare cheii din dotare. Verifica in setari daca aceasta functie este activa/inactiva.
2 "-cand este activata functia "automatic tilt mirros when reversing" si se scoate din marsarier oglinzile nu revin exact la pozitia initila, raman un pic mai jos; "
- la activarea functiei automatic "tilt mirror when reversing" se modifica pozitia numai oglinzii din dreapta si nicidecum a ambelor oglinzi. In ceea ce priveste pozitia, nu vad in a fi vreo diferenta intre pozitia initiala a oglinzii si cea finala (dupa efectuarea manevrei de mers in marsarier).
1. "- oglinzile rabatabile electric nu se deschid la deblocare usilor sau pornirea motorului (trebuie actionat butonul de pe usa); "
- ele pot fi inchise sau deschise prin actionare cheii din dotare. Verifica in setari daca aceasta functie este activa/inactiva.
2 "-cand este activata functia "automatic tilt mirros when reversing" si se scoate din marsarier oglinzile nu revin exact la pozitia initila, raman un pic mai jos; "
- la activarea functiei automatic "tilt mirror when reversing" se modifica pozitia numai oglinzii din dreapta si nicidecum a ambelor oglinzi. In ceea ce priveste pozitia, nu vad in a fi vreo diferenta intre pozitia initiala a oglinzii si cea finala (dupa efectuarea manevrei de mers in marsarier).
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Loghin Reny
- **
- 132 mesaje
- din 15 Feb 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Iasi
Loghin Reny
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2007
- Mesaj Privat
- 99sit
- OP
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
Avram Adrian a scris:la activarea functiei automatic "tilt mirror when reversing" LA MINE se modifica pozitia ambelor oglinzi. Dupa efectuarea manevrei de mers in marsarier / parcat ... etc oglinzile revin exact la pozitia initiala.
La fel si la mine , ambele se lasa , ambele se ridica la pozitia initiala.
Si ca alt mic inconvenient ar fi oglinda retrovizoare , care nu se modifica automat la schimbarea pozitiei scaunului din "memory position".
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- 99sit
- OP
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
Ciprian A
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 1.5 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Alexbmw
- **
- 131 mesaje
- din 06 Oct 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
Alexbmw
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
Cele mai mari neajunsuri sunt:
1. Fata de la usa NU ARE SUPORT pentru piciorul stang al soferului (piciorul se va misca stanga dreapta la fiecare curba - ma refer la genunchi). Cel care a facut designul usilor este cel mai mare cretin din industria auto si ar trebui concediat pe loc (daca inca mai lucreaza).
2. Volanul nu se regleaza pe adancime destul pentru persoanele inalte (am 1.91 si tras la maxim trebuie sa stau cu mainile intinse ca sa nu lovesc cu picioarele in bord).
3. Zona centrala vibreaza la o anumita turatie cand pleci de pe loc.
4. Desi este o masina URIASA in spatele soferului (dc este inalt) nu mai ramane loc pentru picioare la pasager.
5. Butoanele sunt de toata jena. Dupa atingeri repetate tastele devin lucioase, ca la un laptop ieftin.
1. Fata de la usa NU ARE SUPORT pentru piciorul stang al soferului (piciorul se va misca stanga dreapta la fiecare curba - ma refer la genunchi). Cel care a facut designul usilor este cel mai mare cretin din industria auto si ar trebui concediat pe loc (daca inca mai lucreaza).
2. Volanul nu se regleaza pe adancime destul pentru persoanele inalte (am 1.91 si tras la maxim trebuie sa stau cu mainile intinse ca sa nu lovesc cu picioarele in bord).
3. Zona centrala vibreaza la o anumita turatie cand pleci de pe loc.
4. Desi este o masina URIASA in spatele soferului (dc este inalt) nu mai ramane loc pentru picioare la pasager.
5. Butoanele sunt de toata jena. Dupa atingeri repetate tastele devin lucioase, ca la un laptop ieftin.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Insignia a fost proiectata special pentru rasa Ariana, daca nu va incadrati in standardul Arian este strict problema voastra! ...bine ca ati scapat de WW2. Totusi Opel recomanda celor cu probleme de acomodare la ergonomia Insignia, salturi de la etajul unu cu sacose de cite 10Kg in fiecare mina timp 2ani, succesul este garantat
- x678001
- **
- 162 mesaje
- din 02 Mai 2010
- Insignia 2011 20DTH
- Bucuresti
x678001
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2010
- Mesaj Privat
- Alexbmw
- **
- 131 mesaje
- din 06 Oct 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
Alexbmw
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
iso a scris:Insignia a fost proiectata special pentru rasa Ariana, daca nu va incadrati in standardul Arian este strict problema voastra! ...bine ca ati scapat de WW2. Totusi Opel recomanda celor cu probleme de acomodare la ergonomia Insignia, salturi de la etajul unu cu sacose de cite 10Kg in fiecare mina timp 2ani, succesul este garantat
Stiu ca romanului ii place sa faca haz de necaz, dar nu mi se pare scuzabil la o masina cu pretentii.
- bogdan ilea
- *
- 12 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Insignia 2011
- Cluj
bogdan ilea
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
salut
eu am optiunea PArkink Heater , cred ca e acelasi lucru cu Aux Heater
am o telecomanda si intr-adevar este si un buton de pornire manuala - butonul se afla in torpedo in partea dr sus
o sa adaug imagini maine
credeti-ma ca e destul de complicat de setat din telecomanda si am reusit sa omor o baterie
cred ca pe manual e ok
am inteles ca sistemul porneste cand temp afara e sub 0 grade si ajuta la incalzirea rapida a motorului + a habitaclului
Nu astept deloc iarna sa vad cum functioneaza
eu am optiunea PArkink Heater , cred ca e acelasi lucru cu Aux Heater
am o telecomanda si intr-adevar este si un buton de pornire manuala - butonul se afla in torpedo in partea dr sus
o sa adaug imagini maine
credeti-ma ca e destul de complicat de setat din telecomanda si am reusit sa omor o baterie
cred ca pe manual e ok
am inteles ca sistemul porneste cand temp afara e sub 0 grade si ajuta la incalzirea rapida a motorului + a habitaclului
Nu astept deloc iarna sa vad cum functioneaza