- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am primit raspunsul
Buna ziua,Va multumim pentru interesul dvs. fata de produsele KYB.Compania KYB detine fabrici pe mai multe continente: Asia, America, Europa. O mare parte a productiei se realizeaza in Japonia, tara de origine.Pe fiecare amortizor se regaseste codul de produs , codul de fabricatie si tara unde a fost produs.
In Romania distribuitorii nostri autorizati, sunt urmatorii, enumerati in ordine alfabetica:
-Augsburg: www.augsburg.ro
-AD Auto Total: www.autototal.ro
-Autonet: www.autonet-group.com
-Elit: www.elit.ro
-Materom: www.materom.ro
Buna ziua,Va multumim pentru interesul dvs. fata de produsele KYB.Compania KYB detine fabrici pe mai multe continente: Asia, America, Europa. O mare parte a productiei se realizeaza in Japonia, tara de origine.Pe fiecare amortizor se regaseste codul de produs , codul de fabricatie si tara unde a fost produs.
In Romania distribuitorii nostri autorizati, sunt urmatorii, enumerati in ordine alfabetica:
-Augsburg: www.augsburg.ro
-AD Auto Total: www.autototal.ro
-Autonet: www.autonet-group.com
-Elit: www.elit.ro
-Materom: www.materom.ro
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Am schimbat arcurile pe spate pt ca masina statea intr-o parte,lasata pe stanga spate si aveam troncaneala pe dreapta spate. M-am gandit ca daca arcul stanga spate este mai ''turtit'' cel de pe dreapta din cauza asta troncane. Dupa schimb troncaneala s-a diminuat dar tot mai aveam acel sunet peste gropi-denivelari mai mari. Am zis sa schimb si amortizoarele ca poate cel de pe dreapta este de vina. Le-am schimbat si dupa doua saptamani acel sunet a aparut din nou plus ca acum iar este lasata de stanga spate, nu asa de mult ca la inceput dar este lasata. Cum scap de acel sunet? Este posibil ca aceasta inclinare a masinii spre stanga sa fie influentata si de arcurile de pe fata?
Pe partea din fata am schimbat TOT inafara de arcuri si caseta directie acum 3-4 luni in urma! Am vazut ca se pot monta niste cauciucuri-furtun la baza arcului- are rezolvare cu metoda asta?
Pe partea din fata am schimbat TOT inafara de arcuri si caseta directie acum 3-4 luni in urma! Am vazut ca se pot monta niste cauciucuri-furtun la baza arcului- are rezolvare cu metoda asta?
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Vad ca Agila pe care o aveti este tot din 2001. eu pana nu am schimbat si
bratele spate (in aparenta pareau perfecte, la testul levierului bucsile erau coapte)
nu am scapat complet de zgomot.
Bratele pe original sunt extrem de scumpe, am cumparat compatibile suzuki wagon r+
(160 lei /buc).
Nu imi explic de ce masina dvs. sta tot inclinata, poate ca arcul schimbat nu a fost ok.
bratele spate (in aparenta pareau perfecte, la testul levierului bucsile erau coapte)
nu am scapat complet de zgomot.
Bratele pe original sunt extrem de scumpe, am cumparat compatibile suzuki wagon r+
(160 lei /buc).
Nu imi explic de ce masina dvs. sta tot inclinata, poate ca arcul schimbat nu a fost ok.
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
http://www.auto-lion.ro/bra...kkerholm-6830821/
Brat suspensie roata Cod produs: 6830821 , OPEL AGILA, SUZUKI WAGON R+ (EM) 1.2 KLOKKERHOLM, 167 lei, azi dupa ora 5 livrare daca se comanda acum, suna la 0724.27.20.74
Pretul de pe site nu este actualizat, se afla undeva in Pantelimon dar am inteles ca nu se dau in laturi de la o intalnire prin oras. Poti sa incerci sa compari cat de cat pt evitarea altor probleme.
aici sunt toate codurile si se pare ca acesta este bratul sigur
http://www.findpart.org/part/klo-6830821
Acum sper sa nu se considere reclama dar tot se pun intrebari si nimeni cu nimic concret.
Am pus cam multe link uri si nu vreau sa supere anumiti colegi deranjati de atatea link uri si filmulete ca.cica nu sunt prea interesante ca nu au actiune.
Sau poate mai au si alti colegi alte informatii.
Incepi sa dai cu spray la soroabe sa penetreze smaltul.
bAFTA!
Brat suspensie roata Cod produs: 6830821 , OPEL AGILA, SUZUKI WAGON R+ (EM) 1.2 KLOKKERHOLM, 167 lei, azi dupa ora 5 livrare daca se comanda acum, suna la 0724.27.20.74
Pretul de pe site nu este actualizat, se afla undeva in Pantelimon dar am inteles ca nu se dau in laturi de la o intalnire prin oras. Poti sa incerci sa compari cat de cat pt evitarea altor probleme.
aici sunt toate codurile si se pare ca acesta este bratul sigur
http://www.findpart.org/part/klo-6830821
Acum sper sa nu se considere reclama dar tot se pun intrebari si nimeni cu nimic concret.
Am pus cam multe link uri si nu vreau sa supere anumiti colegi deranjati de atatea link uri si filmulete ca.cica nu sunt prea interesante ca nu au actiune.
Sau poate mai au si alti colegi alte informatii.
Incepi sa dai cu spray la soroabe sa penetreze smaltul.
bAFTA!
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
2kappa multumesc pt informatii. Astazi m-am intalnit cu cel de la auto-lion si am luat bratele,au fost 160 bucata. Maine merg la mecanic sa le schimb si revin cu feedback. Astazi luam cu dreapta toate gropile pe care le intalneam si mi-am dat seama ca sunetul este produs de arc in partea de jos a lui( bate unde sta pe acel suport ,suport ce se prinde de partea din spate a bratului) si ma gandesc ca acele bucse sunt coapte cu toate ca la levier par ok. Alta explicatie nu am pt acel sunet si mai ales ca arcurile-s noi,amortiziarele la fel. Nu vad din ce alta cauza sa se auda acel zgomot.
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
M a bucur ca s-a rezolvat. Am bagat un pic de reclama cum ca or sa mai vina clienti si probabil a mai scazut pretul. Posibil sa ai o surpriza cu zgomotul acela. Nici eu nu l-am depistat inca. Sa vina vara, scot tot inclusiv banchete si ridic si hayonul ca sa elimin orice urma. Mai ramane dupa: toba, bara si placa de balans
Si eu suspectez tot arcul, o sa pun o persoana pe dr spate sa vad ce se intampla. Probabil din cauza amortizorului nou, sta mai sus masina iar pe stanga e rezervorul si ....mai spun si eu povesti probabil.
Si eu suspectez tot arcul, o sa pun o persoana pe dr spate sa vad ce se intampla. Probabil din cauza amortizorului nou, sta mai sus masina iar pe stanga e rezervorul si ....mai spun si eu povesti probabil.
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
si eu m-am gandit la teoria cu rezervorul ..
Eu ma gandeam sa inversez si arcurile cu acest schimb.de brate. Arcurile au fost primele la.schimb,m-am gandit ca de aceea sta masina suie,au urmat amortizoarele gandindu-ma ca sigur ala.de.pe.dreapta troncane si din cauza asta sta masina intr-o parte spre stanga. De ce ma gandesc sa le inversez? Pentru ca dupa schimbul de arcuri si apoi de amortizoare problema tot nu s-a rezolvat si masina tot stramba era, am hotarat sa incarc masina mai mult pe dreapta cu ocazia cumparaturilor ,concediilor,plecarilor pe la.tara etc. Acum eu cred ca acel arc de pe dreapta este mai "tasat" decat cel de pe.stanga pt ca zgomotul este mai accentuat decat atunci cand l-am sesizat prima data sau pur si simplu din cauza incarcarilor mai mult pe dreapta bucsele bratului s-au uzat si mai rau. Este o teorie destul de complicata ) si concluzionez ca: schimbul de brate trebuia facut primul , inainte de a schimba arcuri si amortizoare.
In orice caz astazi dupa schimbul bratelor este posibil sa pot dezlega "misterul zgomotului din dreapta spate".
Eu ma gandeam sa inversez si arcurile cu acest schimb.de brate. Arcurile au fost primele la.schimb,m-am gandit ca de aceea sta masina suie,au urmat amortizoarele gandindu-ma ca sigur ala.de.pe.dreapta troncane si din cauza asta sta masina intr-o parte spre stanga. De ce ma gandesc sa le inversez? Pentru ca dupa schimbul de arcuri si apoi de amortizoare problema tot nu s-a rezolvat si masina tot stramba era, am hotarat sa incarc masina mai mult pe dreapta cu ocazia cumparaturilor ,concediilor,plecarilor pe la.tara etc. Acum eu cred ca acel arc de pe dreapta este mai "tasat" decat cel de pe.stanga pt ca zgomotul este mai accentuat decat atunci cand l-am sesizat prima data sau pur si simplu din cauza incarcarilor mai mult pe dreapta bucsele bratului s-au uzat si mai rau. Este o teorie destul de complicata ) si concluzionez ca: schimbul de brate trebuia facut primul , inainte de a schimba arcuri si amortizoare.
In orice caz astazi dupa schimbul bratelor este posibil sa pot dezlega "misterul zgomotului din dreapta spate".
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Subject: Rear Spring - Cracking Noise
Models: Engines: Option:
Agila 2000... All All
Complaint: Temporary cracking noise from rear section.
Cause: Misfit between spring and spring disk.
Production: None.
Remedy:
In case of customer complaint install protection sleeves at the rear springs.
Working Procedure:
1. Remove rear springs
- see working procedure "Rear Spring, Remove and Install", group "F",
Service Instruction Agila.
2. Clean left and right rear springs in the hatched area (Picture I)
3. Install protection sleeve to the left and right rear spring in the area
of lower spring disk (Picture II, 1).
Note:
Pay attention to the installation position of the protection sleeve.
Stops (arrows) have to fit closely to the beginning of the spring.
4. Install rear springs
- see working procedure "Rear Spring, Remove and Install", group "F",
Service Instruction Agila.
Spare-Parts: Part-No.: Catalogue-No.:
Protection sleeve 09216510 47 07 870
Labour Times: TC: Hours:
U3 172 90 Install protection 92 0.3
sleeve to rear springs
The costs for this repair will be covered for vehicles not older than
3 years and a mileage lower than 100.000 Km.
The regular warranty procedure should be used for claiming Set-up-time.
FunctionalGroup: F - Rear Axle
Complaint Group: 14 - Noises or Vibrations
Trouble Code: None
Deci furtun si gata, e liniste.
Models: Engines: Option:
Agila 2000... All All
Complaint: Temporary cracking noise from rear section.
Cause: Misfit between spring and spring disk.
Production: None.
Remedy:
In case of customer complaint install protection sleeves at the rear springs.
Working Procedure:
1. Remove rear springs
- see working procedure "Rear Spring, Remove and Install", group "F",
Service Instruction Agila.
2. Clean left and right rear springs in the hatched area (Picture I)
3. Install protection sleeve to the left and right rear spring in the area
of lower spring disk (Picture II, 1).
Note:
Pay attention to the installation position of the protection sleeve.
Stops (arrows) have to fit closely to the beginning of the spring.
4. Install rear springs
- see working procedure "Rear Spring, Remove and Install", group "F",
Service Instruction Agila.
Spare-Parts: Part-No.: Catalogue-No.:
Protection sleeve 09216510 47 07 870
Labour Times: TC: Hours:
U3 172 90 Install protection 92 0.3
sleeve to rear springs
The costs for this repair will be covered for vehicles not older than
3 years and a mileage lower than 100.000 Km.
The regular warranty procedure should be used for claiming Set-up-time.
FunctionalGroup: F - Rear Axle
Complaint Group: 14 - Noises or Vibrations
Trouble Code: None
Deci furtun si gata, e liniste.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
geeeorge23 a scris:.....ca sunetul este produs de arc in partea de jos a lui( bate
unde sta pe acel suport ,suport ce se prinde de partea din spate a bratului)
si ma gandesc ca acele bucse sunt coapte cu toate ca la levier par ok.
unde sta pe acel suport ,suport ce se prinde de partea din spate a bratului)
si ma gandesc ca acele bucse sunt coapte cu toate ca la levier par ok.
La mine erau uzate bucsile bratelor la prinderea de caroserie
(nu prinderile de punte).
Intradevar furtunul tras pe capatul inferior al arcului rezolva zgomotul
de arc tasat insa sa nu aveti diferente mari de tasare intre cele doua arcuri.
https://www.clubopel.com:808.../2399_d8fxnib.jpg
gmd_mihai
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z1,6XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
gmd_mihai
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z1,6XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
buna ziua,am vazut foto cu suspensia si as vrea sa schimb bucsile de la pozitia 26 si de pe brate pozitiile 3 si 4 daca acestea se gasesc separat in magazin,eu sint din zarnesti bv si am un magazin de piese auto dar fetele de acolo lasa de dorit la comandarea pieselor,ar trebui sa stiu eu codurile sa le dau pentru comanda, astept un raspuns pe mail sau forum cu niste coduri daca se poate,multumesc mult !
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Va costa mai mult daca schimbati dvs. bucsile (poz. 3 si 4).
Exemplu (ultimele doua repere din lista): link
Un brat spate pt. agila (identic suzuki wagon r+) costa 160 lei.
Exemplu (ultimele doua repere din lista): link
Un brat spate pt. agila (identic suzuki wagon r+) costa 160 lei.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Bucsele din brat se schimba foarte greu, brate ruginite care pot ceda la depresare sau presare bucsa si atentie ca trebuie numai presa hidraulica si calibre brici, mai rar asa ceva. Nu confundati pozitia 3 si 4 ca alea sunt suruburi, bucsele sunt 7 si 8.
Mai bine brat cu totu,l cod cate vrei ca difera stanga cu dreapta si dupa serie sasiu, imi spui seria si-ti dau codul.
Pe bara ai asa : 47 00 767 sus la sasiu si 47 00 766 jos la suspensie.
Cel mai bine cumperi original sau producator renumit, restul sunt bani aruncati pe rahaturi, chin si nervi, probat de multi forumisti pe buzunarul lor.
Mai bine brat cu totu,l cod cate vrei ca difera stanga cu dreapta si dupa serie sasiu, imi spui seria si-ti dau codul.
Pe bara ai asa : 47 00 767 sus la sasiu si 47 00 766 jos la suspensie.
Cel mai bine cumperi original sau producator renumit, restul sunt bani aruncati pe rahaturi, chin si nervi, probat de multi forumisti pe buzunarul lor.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Din cate stiu pe original costa vreo 700 de lei un brat, acum nu stiu
daca se merita sa dai un sfert din valoarea masinii pe doua brate.
Eu am luat aftermarket (nu de matiz ca sunt firave) si deocamdata se comporta bine.
O solutie ar mai fi doar inlocuirea bucsilor ce prind bratele de caroserie , poz.7,
(alea pica primele) insa nu cred ca se merita efortul.
daca se merita sa dai un sfert din valoarea masinii pe doua brate.
Eu am luat aftermarket (nu de matiz ca sunt firave) si deocamdata se comporta bine.
O solutie ar mai fi doar inlocuirea bucsilor ce prind bratele de caroserie , poz.7,
(alea pica primele) insa nu cred ca se merita efortul.