CEZAR82
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Timis
- Masina: Combo 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut.Am si eu o mica sau mar problema.Luni am fost sa fac itp-ul la un opel vectra c 2.2 direct model 2006.Mi-au turat-o baietii de am consumat juma de rezervor ca nu ieseau valorile CO ok.Tot turand asa motorul s-a aprins cheita.Am pus-o pe tester si a aparut codul P 1191.Am sters eroarea si ne-am dat o tura cu masina.La peste 3500 de turatii a aparut cheita si a disparut si puterea la motor.Nu mai tragea deloc in nicio viteza.Am sters din nou eroarea,am mai turat-o pana i-o gasit ok CO-UL si am plecat.Astazi am zis sa vad dc mai face ceva probleme si am turat-o mai tare,A aparut cheita si ciuciu putere la motor.Am oprit motorul la semafor,am repornit,totul ok,a disparut cheita insa cand sa schimb din a doua in a atreia,am simtit cum se ineaca motorul.Precizez ca nu porneste greu dimineata.M a poate ajuta un coleg cu o informatie.Multumesc
dna20
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2011
- Mesaj Privat
Buna seara,
am si eu o problema pe care nu stiu sa o interpretez.
Acum 2 zile am schimbat distributia (curele, role, pompa de apa). Totul a fost OK pana azi cand s-a oprit in mers (s-a aprins martorul check engine si s-a oprit). A pornit dupa ceva insistente insa tremura destul de tare la relanti. In seara asta am verivicat cu "agrfa" codurile de eroare si au iesit 0352, 0351 si 0335 si nu stiu sa le interpretez.
In timp ce ma mai uitam pe langa ea cu motorul pornit, s-a oprit si nici ca a mai vrut sa porneasca. Electromotorul invarte insa nu vrea sa porneasca.
Ma poate ajuta cineva cu interpretarea codurilor de eroare si eventual cu un sfat.
Multumesc,
am si eu o problema pe care nu stiu sa o interpretez.
Acum 2 zile am schimbat distributia (curele, role, pompa de apa). Totul a fost OK pana azi cand s-a oprit in mers (s-a aprins martorul check engine si s-a oprit). A pornit dupa ceva insistente insa tremura destul de tare la relanti. In seara asta am verivicat cu "agrfa" codurile de eroare si au iesit 0352, 0351 si 0335 si nu stiu sa le interpretez.
In timp ce ma mai uitam pe langa ea cu motorul pornit, s-a oprit si nici ca a mai vrut sa porneasca. Electromotorul invarte insa nu vrea sa porneasca.
Ma poate ajuta cineva cu interpretarea codurilor de eroare si eventual cu un sfat.
Multumesc,
dna20
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
P0335 Crankshaft position sensor ...se refera la senzorul de pozitie a arborelui cotit.
P0351 Ignition 1 Control Circuit ...mai cauta pe forum.
P0352 Ignition 2 Control Circuit
Specifica daca avea problema asta si inainte de schimbarea distributiei. Unde ai schimbat-o?
Cauta un senzor de proba ( vreo cunostinta ceva )...reseteaza erorile si incearca sa pornesti.
P0351 Ignition 1 Control Circuit ...mai cauta pe forum.
P0352 Ignition 2 Control Circuit
Specifica daca avea problema asta si inainte de schimbarea distributiei. Unde ai schimbat-o?
Cauta un senzor de proba ( vreo cunostinta ceva )...reseteaza erorile si incearca sa pornesti.
dna20
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
dna20
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2011
- Mesaj Privat
Nu facea inainte de montarea distributiei, insa dupa ce am schimbat distributia am mers 2 zile OK.
Nu se sterg codurile de eroare prin simpla scoatere a bornei, ele raman stocate in memorie.
Lucrarea nu e facuta in Service, insa e facuta de un mecanic cu referinte foarte bune.
A ramas sa vina azi sa o ia la el (tractata) si sa o mai bibileasca. Sa vedem daca rezolva ceva.
Nu se sterg codurile de eroare prin simpla scoatere a bornei, ele raman stocate in memorie.
Lucrarea nu e facuta in Service, insa e facuta de un mecanic cu referinte foarte bune.
A ramas sa vina azi sa o ia la el (tractata) si sa o mai bibileasca. Sa vedem daca rezolva ceva.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
dna20
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2011
- Mesaj Privat
catastefan a scris:Ori nu e pusa la punct...ori e senzorul camshaft.
Mecanicul are trusa de pus la punct? Sau da cu ochiul?
Mecanicul are trusa de pus la punct? Sau da cu ochiul?
Faptul ca nu ar fi pusa la punct, poate sa nu-i de scanteie? Am verificat si in acest moment nu-i da scanteie la bujii.
Senzorul camshaft nu e pentru ca am incercat cu altul si tot nu a mers (asta a fost primul lucru pe care l-am incercat. Am incercat si cu o alta bobina (insa nu am certitudinea ca era OK, era luata pentru o proba de la un centru de dezmembrari).
Se poate verifica daca bobina e buna sau nu ?
Trusa de pus la punct? Exista trusa pentru fiecare tip de motor in parte ? A pus-o la punct dupa semne (cum de altfel am vazut si explicat in multe topicuri de aici).
dna20
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2011
- Mesaj Privat
nicunicu a scris:sa nu fie ce este mai rau,,,curea de distributie rupta,,,
daca sa pus distributia fara<cale de blocare> in cazu asta merita sa-l strangi de gat,si sa-ti faca masina pe banii lui
daca sa pus distributia fara<cale de blocare> in cazu asta merita sa-l strangi de gat,si sa-ti faca masina pe banii lui
Cureaua nu e rupta... S-a vazut cand am incercat cu alt senzor camshft.
Cum adica sa se puna distributia fara "cale de blocare" ?
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Pai sunt niste reguli si scule speciale.
Se aduce pistonul 1 la PMS si se blocheaza arborele cotit cu un stift, dorn, special , este in blocul motor o gaura pentru asta.
Se desface tot ce trebuie si cand ajungi la arborele cu came este o cala speciala care blocheaza arborele sa nu se mai miste.
Despre astea era vorba.
Daca la punerea curelei arborele cu came s-a miscat 2 cm de unde trebuia sa fie...da-ti seama cand si cum da scanteie...
In fine o sa ma uit la Corsa B ce tine de aprindere. Un pic de rabdare am gasit un manual de service corsa b
Se aduce pistonul 1 la PMS si se blocheaza arborele cotit cu un stift, dorn, special , este in blocul motor o gaura pentru asta.
Se desface tot ce trebuie si cand ajungi la arborele cu came este o cala speciala care blocheaza arborele sa nu se mai miste.
Despre astea era vorba.
Daca la punerea curelei arborele cu came s-a miscat 2 cm de unde trebuia sa fie...da-ti seama cand si cum da scanteie...
In fine o sa ma uit la Corsa B ce tine de aprindere. Un pic de rabdare am gasit un manual de service corsa b
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
http://www.opelarges.com/t6...-solutionarea-lor citeste un pic aici de P0351...P0352
Eu zic sa cauti o bobina de pe o masina care e in functie...si un senzor crankshat care sigur e bun.
Cand pica senzorul crankshat adio pornire...invarte pana moare bateria...chestia e ca ca daca el nu da informatie la ECU...nici ECU nu da comanda la scanteie pentru ca nu stie cand sa dea...deeci se leaga cu ce se intampla la tine
aici e si e inductiv se pare. Incearca o curatare intai.
Are doar un singur surub
Totusi ziceai ca l-ai inlocuit de proba....
Ultima modificare facuta de catastefan la Mie 26 Feb, 2014 9:28 pm, modificat de 4 ori in total
Eu zic sa cauti o bobina de pe o masina care e in functie...si un senzor crankshat care sigur e bun.
Cand pica senzorul crankshat adio pornire...invarte pana moare bateria...chestia e ca ca daca el nu da informatie la ECU...nici ECU nu da comanda la scanteie pentru ca nu stie cand sa dea...deeci se leaga cu ce se intampla la tine
aici e si e inductiv se pare. Incearca o curatare intai.
Are doar un singur surub
Totusi ziceai ca l-ai inlocuit de proba....
Ultima modificare facuta de catastefan la Mie 26 Feb, 2014 9:28 pm, modificat de 4 ori in total
dna20
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2011
- Mesaj Privat
Scanteia am verificat-o cu fisa scoasa, o bujie in cap si masa la blocul motor. Nu se vede nici un pic de scanteie cand dau la automat (era intuneric afara cand am verificat).
Am citit cu agrafa si am codurile: P0335, P0351 si P0352
Oare sa fie dus senzorul crankshaft si de asta sa nu-i dea scanteie si sa nu porneasca.
Stii unde este pozitionat senzorul crankshaft ?
Am citit cu agrafa si am codurile: P0335, P0351 si P0352
Oare sa fie dus senzorul crankshaft si de asta sa nu-i dea scanteie si sa nu porneasca.
Stii unde este pozitionat senzorul crankshaft ?
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
dna20
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2011
- Mesaj Privat
Senzorul camshaft l-am verificat cu altul si se pare ca e OK.
Senzorul crankshaft (Inductive Pulse Pick-up), daca asta e, am incercat sa-l verific cu un altul insa nu am reusit sa-l desfac (avea un surub foarte ruginit).
Nu mai are si un alt senzor in spatele motorului? Asa mi-a mai spus cineva, ca ar mai fi un senzor in spatele motorului (senzor hall) si care, daca e defect, nu ar mai da scanteie. Apare in TIS ?
Acum masina e la mecanic (a tractat-o in seara asta). Sa vedem ce mai reuseste maine sa faca.
Multumesc de ajutor. Orice sugestie e bine-venita.
Numai de bine.
Senzorul crankshaft (Inductive Pulse Pick-up), daca asta e, am incercat sa-l verific cu un altul insa nu am reusit sa-l desfac (avea un surub foarte ruginit).
Nu mai are si un alt senzor in spatele motorului? Asa mi-a mai spus cineva, ca ar mai fi un senzor in spatele motorului (senzor hall) si care, daca e defect, nu ar mai da scanteie. Apare in TIS ?
Acum masina e la mecanic (a tractat-o in seara asta). Sa vedem ce mai reuseste maine sa faca.
Multumesc de ajutor. Orice sugestie e bine-venita.
Numai de bine.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
dna20
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat