kill3r000
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
- eddyedward
- *
- 4 mesaje
- din 18 Feb 2014
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
eddyedward
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
Pret pentru Reconditionare turbina( geometrie blocata.Am inteles ca se da jos turbina si se curata si se trmite la reconditionat ce firma recomandati si ce preturi au )- am fost acum 2 saptamani la dvs. cu recalibrarea cutiei automate.(Opel Insignia 2.0CDTI)
Pret pt remapare+Dpf off? Si daca imi puteti da detalii daca la ITP ies noxe mai mari sau sunt ceva probleme de fiabilitate in cazul remaparii?!
Pret pt remapare+Dpf off? Si daca imi puteti da detalii daca la ITP ies noxe mai mari sau sunt ceva probleme de fiabilitate in cazul remaparii?!
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Insignia 2009 2.0 CDTI
Pret pentru remapare - 350 EUR
Pret DPF OFF software - 100 EUR
Pret DPF OFF hardware (eliminare fizica de pe masina) - 50 EUR
Total = 500 EUR
Modificarea nu va afecta rezultatele la ITP.
Pentru intrebari legate de partea mecanica te rog posteaza in topicul dedicat service-ului: https://www.clubopel.com/vie...p=1660519#1660519
Pret pentru remapare - 350 EUR
Pret DPF OFF software - 100 EUR
Pret DPF OFF hardware (eliminare fizica de pe masina) - 50 EUR
Total = 500 EUR
Modificarea nu va afecta rezultatele la ITP.
Pentru intrebari legate de partea mecanica te rog posteaza in topicul dedicat service-ului: https://www.clubopel.com/vie...p=1660519#1660519
- Alexbmw
- **
- 131 mesaje
- din 06 Oct 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
Alexbmw
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Salut
La noi, eliminarea DPF este 100% reversibila.
Adica nu este distrus, este inlocuit cu o teava. Daca vreodata (desi nu e cazul) se va dori reinstalarea lui, se rescrie softul si se inlocuieste teava cu DPF-ul original.
Reconditionare turbina - uneori este suficienta curatarea, lucru pe care il putem face noi. Daca este necesara inlocuire de elemente (geometrie variabila, ax, pale, etc) - aici putem doar sa recomandam.
Cu stima,
Marius Andrei
La noi, eliminarea DPF este 100% reversibila.
Adica nu este distrus, este inlocuit cu o teava. Daca vreodata (desi nu e cazul) se va dori reinstalarea lui, se rescrie softul si se inlocuieste teava cu DPF-ul original.
Reconditionare turbina - uneori este suficienta curatarea, lucru pe care il putem face noi. Daca este necesara inlocuire de elemente (geometrie variabila, ax, pale, etc) - aici putem doar sa recomandam.
Cu stima,
Marius Andrei
- Alexbmw
- **
- 131 mesaje
- din 06 Oct 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
Alexbmw
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
Axxell
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salutare,
M-ar interesa mai mult un eco tuning, o optimizare mai exact dar pentru benzina 95+ si nu neaparat un chip tuning clasic pentru benzina 98+. Puterea si cuplul ramanand cel putin la fel dar curbele de cuplu si putere sa fie mai liniare si sa traga un pic mai bine ca acum incepand de la turatii joase si sa scada consumul si in sarcina maxima si in sarcina partiala.
Masina in cauza este un Opel Astra Clasic II Twinport ( fostul G ) cu motor benzina aspirat 1,6L, cod Z16XEP ( cel cu 103CP la 6000 rot/min si 147Nm la 3600 rot/min ).
Multumesc anticipat.
M-ar interesa mai mult un eco tuning, o optimizare mai exact dar pentru benzina 95+ si nu neaparat un chip tuning clasic pentru benzina 98+. Puterea si cuplul ramanand cel putin la fel dar curbele de cuplu si putere sa fie mai liniare si sa traga un pic mai bine ca acum incepand de la turatii joase si sa scada consumul si in sarcina maxima si in sarcina partiala.
Masina in cauza este un Opel Astra Clasic II Twinport ( fostul G ) cu motor benzina aspirat 1,6L, cod Z16XEP ( cel cu 103CP la 6000 rot/min si 147Nm la 3600 rot/min ).
Multumesc anticipat.
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Z16xep consuma deja destul de putin daca sti sa il folosesti ; eu nu am intalnit pana acum motor de 1.6 sa consume identic sau mai putin ; daca tu chiar vrei "sa mergi pe degeaba" treci pe gpl. Dar sa consume si putin, sa traga si de la turatii joase si sa fie ok remapat, asta e definitia dieselului ; din ce spui tu ar parea masina perfecta )))
Axxell
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
@Mikki
Ok, multumesc pentru raspuns, eventual sa reformulez.
Optimizare/Chip tuning ( mai light ) pentru benzina 95+ si nu 98+ ?
Daca la un chip tuning clasic scade consumul in sarcina partiala, ar trebui sa scada si in varianta mea, urmaresc in primul rand o usoara scadere a consumului si abia apoi (sau in paralel ) si o eventuala crestere de performante tot mai light probabil.
Din fabrica nici o masina nu pleaca optimizata si se mai poate lucra la aceasta pentru fiecare motor in parte.
@bgd92
Referitor la consum am spus sa scada dar nu am specificat cu cat, poate sa scada si cu 0,5-1l/100 in oras si e destul de ok .
Pe GPL nu ma intereseaza sa merg
Ok, multumesc pentru raspuns, eventual sa reformulez.
Optimizare/Chip tuning ( mai light ) pentru benzina 95+ si nu 98+ ?
Daca la un chip tuning clasic scade consumul in sarcina partiala, ar trebui sa scada si in varianta mea, urmaresc in primul rand o usoara scadere a consumului si abia apoi (sau in paralel ) si o eventuala crestere de performante tot mai light probabil.
Din fabrica nici o masina nu pleaca optimizata si se mai poate lucra la aceasta pentru fiecare motor in parte.
@bgd92
Referitor la consum am spus sa scada dar nu am specificat cu cat, poate sa scada si cu 0,5-1l/100 in oras si e destul de ok .
Pe GPL nu ma intereseaza sa merg
- Marius T.
- ***
- 626 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Mikki merci mult. Acum sunt in perioada de informari, inca nu pot sa ma hotatrasc daca sa anulez DPF si EGR. Nu prea as vrea pentru ca in cazul unei revanzari sa nu ma impiedice lucrul asta (mentalitate romaneasca, ai umblat la motor automat e si prost) si dupa aia si la ITP sa nu fie vreo problema. Tu ce recomanzi? Inca ceva, se da ceva garantie pe lucrare?
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Salut, la Insignia nu este necesara (inca) dezactivarea EGR sau DPF. Nici eu nu iti recomand sa faci asta, chiar daca diversi "meseriasi" te indeamna la acest lucru.
Garantia se ofera strict pe operatiunea facuta (adica eu garantez ca nu vor fi probleme cu calculatorul). Daca as putea da garantie pe motor, turbina sau alte componente, cred ca ar fi coada la remapari
Garantia se ofera strict pe operatiunea facuta (adica eu garantez ca nu vor fi probleme cu calculatorul). Daca as putea da garantie pe motor, turbina sau alte componente, cred ca ar fi coada la remapari
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat