- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Vad ca esti un om deosebit, catastefan. Si eu as vrea sa ne intalnim si sa discutam despre masini... si cand spun masini, ma refer de la cea mai mica pana la tractoare si camioane. Pe cele din urma am invatat meserie adevarata inca din copilarie. In ceea ce priveste easytronic nu cred ca poate avea secrete fata de mine, si vazandu-te om serios, contacteaza-ma ori de cate ori ai probleme si te voi rezolva negresit. Daca ai drum prin Pitesti, te astept cu drag la o cafea. Numerele mele de telefon sunt aceleasi si nu ma feresc sa le erumar aici 0756 070 681 si 0762 323 155. Ma poti contacta la orice ora.
In ceea ce am patit la ... las-o asa. Are cineva grija de toti, mai devreme sau mai tarziu. La cat am pierdut in viata...
Astept sa ne auzim la telefon, catastefan.
Cu stima, Claudiu.
In ceea ce am patit la ... las-o asa. Are cineva grija de toti, mai devreme sau mai tarziu. La cat am pierdut in viata...
Astept sa ne auzim la telefon, catastefan.
Cu stima, Claudiu.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Deosebit nu stiu...dar om sigur. Un numar de tel. aveam , tot de pe forum il notasem preventiv cand am cumparat masina acum 2 ani.
Intre timp am studiat tot ce am gasit de Easytronic si apoi am avut ocazia sa fac si ceva practica ( sincer ma asteptam sa apara odata si odata celebrul F )
La practica...m-am descurcat excelent , cred ca si din cauza meseriilor ( reparatii motoare locomotiva , si cam tot ce tine de mecanica si pneumatica )
Cu Op-Com m-am descurcat din prima si inca invat...sa interpretez date, desi am facut si ceva non-bune cu el ( am desincronizat vitezele la o procedura de touchpoint adaptation )
Fii sigur ca am sa te sun daca ma aduc drumurile prin zona ( merg destul de des prin delegatii ), si daca ceva ma depaseste...
Despre personajul din poveste...eu nici nu-l mai pomenesc....nu merita citat.
O seara buna sa ai!
Intre timp am studiat tot ce am gasit de Easytronic si apoi am avut ocazia sa fac si ceva practica ( sincer ma asteptam sa apara odata si odata celebrul F )
La practica...m-am descurcat excelent , cred ca si din cauza meseriilor ( reparatii motoare locomotiva , si cam tot ce tine de mecanica si pneumatica )
Cu Op-Com m-am descurcat din prima si inca invat...sa interpretez date, desi am facut si ceva non-bune cu el ( am desincronizat vitezele la o procedura de touchpoint adaptation )
Fii sigur ca am sa te sun daca ma aduc drumurile prin zona ( merg destul de des prin delegatii ), si daca ceva ma depaseste...
Despre personajul din poveste...eu nici nu-l mai pomenesc....nu merita citat.
O seara buna sa ai!
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Am reusit desigur...totul e sa vrei, informatie este....slava Domnului.
Caut disperat sa cumpar carbuni de rezerva...am gasit ceva profesional pe un site dar numai de la 1000 de bucati sus se comanda. Vreo idee sau un link?
Cand am schimbat pe ai mei , am avut un modul de schimbare viteze defect mecanic si am luat de acolo carbunii.( l-am primit cand am cumparat masina de la fostul proprietar ...o sa-l repar daca gasesc o roata dintata de plactic care e barbierita )
Caut disperat sa cumpar carbuni de rezerva...am gasit ceva profesional pe un site dar numai de la 1000 de bucati sus se comanda. Vreo idee sau un link?
Cand am schimbat pe ai mei , am avut un modul de schimbare viteze defect mecanic si am luat de acolo carbunii.( l-am primit cand am cumparat masina de la fostul proprietar ...o sa-l repar daca gasesc o roata dintata de plactic care e barbierita )
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Ieri am fost plecat pana la Bucuresti la rugamintea unui coleg cu o Corsa C Z12XE cutie easytronic.
Un baiat deosebit si parolist. Am ajuns la fata locului si printre alte erori generale si uzuale pe care le-am sters si adus la paramentrii normali, am gasit la cutia de viteze, pentru ca despre aceasta vorbim in acest subiect, urmatoarele :
Numãrul codurilor: 2
P1731 - Temperaturã actuator cutie
(01) - Nu este prezent
P1607 - Control poziþie actuator ambreiaj - eroare
(00) - Prezent.
F-ul palpaia in bord. Am sters aceste erori si totul a revenit la normal. A aparut N-ul. Am pornit masina si totul era ok. Lichidul de frana era negru.
Am decis sa dau jos actuatorul motorul de la ambreiaj care e prins pe cutia de viteze si sa schimb lichidul de frana. Cand am ajuns la carbuni am observat ca acestia nu atingeau prea bine de rotor, deci erau tociti la maxim.
Am trecut la operatiunea cea mai dificila si cea mai migaloasa... scoaterea carbunilor vechi si inlocuirea cu altii noi si mai buni din punct de vedere calitativ.
Am pus pe garnitura de la ECU etans la montare si , datorita faptului ca am gasit suruburile foarte ruginite si a trebuit la 2 dintre ele sa le fac cap de surubelnita lata pentru a le desface, am decis sa pun etans si pe toate suruburile de la ECU pentru a le proteja de apa si rugina in timp.
Am montat totul la loc, am programat pozitia actuatorului, am invatat vitezele cutiei de viteze si le-am sincronizat dupa ce am ridicat masina de la sol circa 4-5 cm de fata si am pornit masina. Totul a fost OK si proprietarul foarte multumit.
Este o fericire cand vezi ca toate merg ca pe roate. Cu toate problemele intampinate si datorita faptului ca am lucrat singur la masina, ca timp de lucru circa 7 ore. Mi se pare extrem de lung ca timp, dar consider ca acesta difera de la masina la masina. Cred ca daca ai ceva ajutor si nu intampini probleme totul s-ar reduce la jumatate.
Cu stima si respect, Claudiu.
Un baiat deosebit si parolist. Am ajuns la fata locului si printre alte erori generale si uzuale pe care le-am sters si adus la paramentrii normali, am gasit la cutia de viteze, pentru ca despre aceasta vorbim in acest subiect, urmatoarele :
Numãrul codurilor: 2
P1731 - Temperaturã actuator cutie
(01) - Nu este prezent
P1607 - Control poziþie actuator ambreiaj - eroare
(00) - Prezent.
F-ul palpaia in bord. Am sters aceste erori si totul a revenit la normal. A aparut N-ul. Am pornit masina si totul era ok. Lichidul de frana era negru.
Am decis sa dau jos actuatorul motorul de la ambreiaj care e prins pe cutia de viteze si sa schimb lichidul de frana. Cand am ajuns la carbuni am observat ca acestia nu atingeau prea bine de rotor, deci erau tociti la maxim.
Am trecut la operatiunea cea mai dificila si cea mai migaloasa... scoaterea carbunilor vechi si inlocuirea cu altii noi si mai buni din punct de vedere calitativ.
Am pus pe garnitura de la ECU etans la montare si , datorita faptului ca am gasit suruburile foarte ruginite si a trebuit la 2 dintre ele sa le fac cap de surubelnita lata pentru a le desface, am decis sa pun etans si pe toate suruburile de la ECU pentru a le proteja de apa si rugina in timp.
Am montat totul la loc, am programat pozitia actuatorului, am invatat vitezele cutiei de viteze si le-am sincronizat dupa ce am ridicat masina de la sol circa 4-5 cm de fata si am pornit masina. Totul a fost OK si proprietarul foarte multumit.
Este o fericire cand vezi ca toate merg ca pe roate. Cu toate problemele intampinate si datorita faptului ca am lucrat singur la masina, ca timp de lucru circa 7 ore. Mi se pare extrem de lung ca timp, dar consider ca acesta difera de la masina la masina. Cred ca daca ai ceva ajutor si nu intampini probleme totul s-ar reduce la jumatate.
Cu stima si respect, Claudiu.
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Nu stiu daca este posibil asa ceva. In zona unde se afla motorul din fata actuator la ECU este imposibil asa ceva. In zona din spate la cele 2 motorase este putin probabil. Ca si pozitie aceste 2 motorase sunt pozitionate deasupra cutiei de viteze si este destul de greu de a ajunge uleiul de la cutie acolo. Mai mult, presiunea de ulei in cutia de viteze nu e mare si nu are cum sa arunce in sus ulei.
Referitor la codurile gasite de tine avem ceva de genul :
P1700 Transmission Indeterminate Failure (Failed to Neutral)
P1728 Transmission Slip Error
P1729 4x4 Low Switch Error
P1730 Gear Control Malfunction 2,3,5
Cu stima, Claudiu.
Referitor la codurile gasite de tine avem ceva de genul :
P1700 Transmission Indeterminate Failure (Failed to Neutral)
P1728 Transmission Slip Error
P1729 4x4 Low Switch Error
P1730 Gear Control Malfunction 2,3,5
Cu stima, Claudiu.
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Ieri am ajuns la colegul nostru Lotg de la Targu Mures. Un baiat deosebit de nota maxima.
Am facut diagnoza initiala si au rezultat urmatoarele erori :
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2001|Corsa-C|Cutia de viteze|EASYTRONIC(MTA)
Numãrul codurilor: 3
P1729 - Electronicã motor separare
P1728 - Mecanica motor de cuplare
P1730 - Mecanicã motor separare
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2001|Corsa-C|Motor|Z 12 XE
Numãrul codurilor: 1
P1700 - Solicitare MIL prin CAN
S-a trecut la remedierea problemelor intalnite si anume : inlocuire lichid frana si aerisire, demontat motorase cutie viteza, verificat si schimbat carbuni sau perii colectoare, punere la punct, programare actuator, invatare viteze, etc.
Rezultat : masina este ok fara erori si merge ca noua.
Surpriza finala si cea mai grea parte de care va veti uimi cu totii o las pe seama colegului si prietenului meu ca sa v-o expuna.
Toate cele bune si multi km fara reparatii !
Cu stima, Claudiu.
Am facut diagnoza initiala si au rezultat urmatoarele erori :
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2001|Corsa-C|Cutia de viteze|EASYTRONIC(MTA)
Numãrul codurilor: 3
P1729 - Electronicã motor separare
P1728 - Mecanica motor de cuplare
P1730 - Mecanicã motor separare
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2001|Corsa-C|Motor|Z 12 XE
Numãrul codurilor: 1
P1700 - Solicitare MIL prin CAN
S-a trecut la remedierea problemelor intalnite si anume : inlocuire lichid frana si aerisire, demontat motorase cutie viteza, verificat si schimbat carbuni sau perii colectoare, punere la punct, programare actuator, invatare viteze, etc.
Rezultat : masina este ok fara erori si merge ca noua.
Surpriza finala si cea mai grea parte de care va veti uimi cu totii o las pe seama colegului si prietenului meu ca sa v-o expuna.
Toate cele bune si multi km fara reparatii !
Cu stima, Claudiu.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat