Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • stefan.marius41

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara,

De cateva zile am observat ca am o pierdere de ulei .mai jos o poza cu locul exact de unde curge.
Cum se numeste acea piesa ? Poate fi schimbata?
Multumesc
Skip ads

  • TSC-U

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
verifica epuratorul de gaze, furtunele ce vin la el. debilmetru debitmetru si clapeta de adimie admisie sunt murdare de ulei?
  • Popamihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cati km are masina ?
Eu am aceeasi problema cu insignia din 2010 200000 km. am inteles ca este normal ,ca nu exista diesel perfect uscat.
  • JNicolae

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salut! De câteva zile am scurgeri de ulei, am fost la mecanic și nu gãsim locul exact de unde curge, scurgerea vine din zona filtrului de particule... Care ați mai întâmpinat problema va rog ajutați-mã. Multumesc
Skip ads

  • crenguta

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@JNicolae e vorba de cateva picaturi de ulei lasate de fiecare data sub masina? Am si eu problema asta de cativa ani, si se observa in special iarna. Am dus-o la mecanic si dupa multe batai de cap zice ca "lacrimeaza" pe la termoflot (e undeva deasupra filtrului de particule) cand motorul e rece si turat. Explicatia ar fi ca garnitura dintre termoflot si blocul motor e intarita, si izoleaza cum ar trebui abia dupa ce se incalzeste. Din cauza asta iarna fiind mai rece, lasa mai multe picaturi decat vara. Dupa un drum lung de cateva ore sa zicem, nu lasa ulei deloc, ceea ce imi confirma ca lacrimeaza doar la rece. Problema e ca nu gasesc nicaieri garniturile separate, si parca n-as schimba tot termoflotul doar pentru garnitura aia. Sunt curios daca ai descoperit problema si daca ai gasit vreo solutie..
  • JNicolae

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salut! Am rezolvat problema. Pierderea era de la joja de ulei ce intra in motor,acolo este o garnitura si cu timpul a cedat datorita temperaturi foarte mari degajata de DPF. La inceput am crezut si eu ca este de la termoflot,dupa ce am dat jos filtru de particule am gasit problema. Sper sa iti fie de ajutor raspunsul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR