- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
Fa exact ca in filmuletul asta. E alta marca de masini dar procedura e exact aceeasi. O sa trebuiasca sa tragi un pic mai tare de bratul stergatorului (dupa ce ai scos capacul ala din dreptul surubului) ca sa faca unghiul ala mai mare care iti va permite sa indoi lamela pentru a o scoate/baga. Succes !
http://www.youtube.com/watch?v=aNjxv3BSM2Q
LE nu e nevoie sa bagi nicio cheie(cum e in filmulet), doar sa tii te brat si sa tragi lamela spre exterior la scoatere si sa impingi de ea cand o bagi pe aia noua.
http://www.youtube.com/watch?v=aNjxv3BSM2Q
LE nu e nevoie sa bagi nicio cheie(cum e in filmulet), doar sa tii te brat si sa tragi lamela spre exterior la scoatere si sa impingi de ea cand o bagi pe aia noua.
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
Deci dupa ce ai scos acel capacel trage de bratul stergatorului un pic mai tare ca se ridica un pic mai mult cat sa-ti permita sa misti lamela aproape perpendicular cu luneta . Nu se intampla nimic, o sa vezi doar trebuie sa tragi mai tare. Eu l-am schimbat acum vreo luna. Deci nu-ti dau un sfat din auzite. Apeleaza la o cunostinta sau service daca nu reusesti. Oricum e ceva extrem de simplu,parerea mea.
Acea sarma e de fapt un arc care se afla in interiorul bratului stergatorului cu scopul de a-l tine lipit de luneta. Ala nu trebuie sa fie scos de acolo cand schimbi lamela.
Acea sarma e de fapt un arc care se afla in interiorul bratului stergatorului cu scopul de a-l tine lipit de luneta. Ala nu trebuie sa fie scos de acolo cand schimbi lamela.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Nu trage de bratul stergatorului pt ca o sa il strici. Trebuie desfacuta piulita din capatul bratului si sa scoti bratul cu totul. S-ar putea sa ai nevoie de o presa ca sa extragi bratul. Eu am incercat sa il schimb singur dar nu am putut din cauza ca era prea presat pe axul motorasului de stergator care e conic, asa ca la precedenta revizie l-am schimbat la reprezentanta asa cum ti-am spus mai sus folosind inclusiv cu o presa mica.
- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Ok, azi am incercat si eu sa trag mai tare de bratul stergatorului si a mers ridicat cat sa poti inlocui lamela. Dar acum nu mai opune rezistenta cum se intampla inainte, are doar un mic "prag" peste care trece usor. Ai avut dreptate victormarius, mie mi-a fost frica sa trag mai tare, dar aia de la reprezentanta ar fi trebuit sa stie nu sa dea jos tot bratul.
- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
Sunt de parere ca acest forum trebuie sa vina in sprijinul posesorilor de Opel cu sfaturi utile, sugestii, tutoriale etc. Ma bucur ca v-am putut fi de folos. Cat despre reprezentante, eu incerc sa le evit cat pot, in limita cunostintelor mele auto. Si va sfatuiesc, asta daca va place sa mesteriti la masina, sa faceti la fel. Nu sunt zgarcit, dar pur si simplu nu-mi place cand isi bat joc unii pe timpul si banii mei.
- Turb0
- OP
- 129 mesaje
- din 03 Dec 2010
- Insignia 2012 A20DTR
- Bucuresti
Turb0
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
Turb0 a scris:Am facut aproape 2000km cu Bottari.Sunt bune de folosit in oras si in afara orasului pana la viteze de 120km/h unde sterg foarte bine pe toata suprafata fara sa scartatie,fara sa lase pelicula sau urme.Dupa aceasta viteza partea de jos a stergatorului nu mai atinge geamul datorita lipsei aripioarei care creaza presiune la viteze mari.
Pentru cine vrea o solutie ieftina Bottari Rainflex sunt o solutie acceptabila.
Radu multumesc de info; am sa incerc sa trec prin Lidl sa fac o comparatie.
Pentru cine vrea o solutie ieftina Bottari Rainflex sunt o solutie acceptabila.
Radu multumesc de info; am sa incerc sa trec prin Lidl sa fac o comparatie.
Dupa 6 luni sunt praf ambele stergatoare; si ca bonus mi-au zgariat si parbrizul.
- Turb0
- OP
- 129 mesaje
- din 03 Dec 2010
- Insignia 2012 A20DTR
- Bucuresti
Turb0
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
- prodesign87
- *
- 19 mesaje
- din 12 Mar 2013
- Astra 2010 CDTI
- Bucuresti
prodesign87
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2013
- Mesaj Privat
- prodesign87
- *
- 19 mesaje
- din 12 Mar 2013
- Astra 2010 CDTI
- Bucuresti
prodesign87
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2013
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Pe fata merg inca cu Champioanele...dupa aprox 2 presteaza excelent.
Pentru stergatorul haion va dau o idee ieftina si cu rezultate mai bune decat cel original de 30 Cm.
Stergator - 10 lei(35 cm lungime, 6 mm latime) si o pila pentru a face un mic decupaj in bratul/suport de plastic.
Vedeti imaginile.
Pentru stergatorul haion va dau o idee ieftina si cu rezultate mai bune decat cel original de 30 Cm.
Stergator - 10 lei(35 cm lungime, 6 mm latime) si o pila pentru a face un mic decupaj in bratul/suport de plastic.
Vedeti imaginile.
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salve.
Da, bratul e cel original...am cumparat alt brat ieftin, metalic, clasic si i-am extras lama, pe care am atasat-o pe cel original. Atentie sa fie lat de 6 mm maxim pentru a se incadra in fixarea celui original. Cu ocazia asta suprafata de stergere este mai mare fata de cel original deoarece are 35 cm fata de 30 cm cat avea cel al masinii.
Da, bratul e cel original...am cumparat alt brat ieftin, metalic, clasic si i-am extras lama, pe care am atasat-o pe cel original. Atentie sa fie lat de 6 mm maxim pentru a se incadra in fixarea celui original. Cu ocazia asta suprafata de stergere este mai mare fata de cel original deoarece are 35 cm fata de 30 cm cat avea cel al masinii.
- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat