- adrian_74
- **
- 124 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
adrian_74
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut! @Dhragos,in afara de OPEL Astra GTC mai am si un RENAULT Laguna2 1,9dci caruia pe la 180000km i-am pus un tratament cu Dura Lube, acum am 252000km, merge super, mai departe orienteaza-te dupa tratamentul pentru motoare "uzate" (sunt 2 sau 3 tipuri la Dura Lube),recomand si aditivul pentru cei ce au motoare turbodiesel, mai exact cel pentru "curatat turbina".
0
0
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
adrian_74 a scris:Salut! @Dhragos,in afara de OPEL Astra GTC mai am si un RENAULT Laguna2 1,9dci caruia pe la 180000km i-am pus un tratament cu Dura Lube, acum am 252000km, merge super, mai departe orienteaza-te dupa tratamentul pentru motoare "uzate" (sunt 2 sau 3 tipuri la Dura Lube),recomand si aditivul pentru cei ce au motoare turbodiesel, mai exact cel pentru "curatat turbina".
0
0
Adrian tata ,acesta este un topic deschis pt tratamentul cu Metabond ,asa ca hai sa nu deviem de la subiectul topicului ca facem alta discutie si nu mai intelege nimeni ,nimic
- JAC2.00tdi
- ****
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
si inca o chestie eu nu am vazut motor care sa nu consume gram de ulei... asta inseamna ca nu isi face ungerea cum trebuie peste tot si va avea probleme datorita lipsei acestei ungeri...
ulei se consuma si daca motorul este nou nout doar ca acel consum este foarte foarte mic aproape insesizabil (poate chiar sub 100g/schimb) dar in timp va incepe sa consume... nu vreau sa intru in detalii si polemici legate de tolerante si alte chestii... segmenti, turbina, semeringuri...
ulei se consuma si daca motorul este nou nout doar ca acel consum este foarte foarte mic aproape insesizabil (poate chiar sub 100g/schimb) dar in timp va incepe sa consume... nu vreau sa intru in detalii si polemici legate de tolerante si alte chestii... segmenti, turbina, semeringuri...
- adrian82
- **
- 358 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
adrian82
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am bagat si in ulei si in rezervor medabond , motor y17dt pot spune cu inima pe mana ca se comporta altfel toarce cu adevarat nu mai vorbesc ca injectoarele si pompa de injectie s-au curatat.
Il folosesc de 45.000 de km iar masina o am din 2001 inainte foloseam doar ulei normal de calitate , nu am forjat o absolut de loc inca o chestie valva egr s-a curatat de cand am bagat metabond in rezervor la 3 plinuri.
Fiecare face ce doreste , nu vreau sa-mi crape turbina segmenti sau injectoarele asa cum au patit alti colegi de pe forum. Decat sa dau 100.000 milioane pe un motor nou mai bine 180 de lei pe flacon.
Apropo de reclama orice se face pe tv acel produs nu se mai cumpara si e depasit.
Il folosesc de 45.000 de km iar masina o am din 2001 inainte foloseam doar ulei normal de calitate , nu am forjat o absolut de loc inca o chestie valva egr s-a curatat de cand am bagat metabond in rezervor la 3 plinuri.
Fiecare face ce doreste , nu vreau sa-mi crape turbina segmenti sau injectoarele asa cum au patit alti colegi de pe forum. Decat sa dau 100.000 milioane pe un motor nou mai bine 180 de lei pe flacon.
Apropo de reclama orice se face pe tv acel produs nu se mai cumpara si e depasit.
- felic florin
- **
- 81 mesaje
- din 27 Oct 2008
- Corsa 2003
- Suceava
felic florin
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 629 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
eu am avut metabond intr-o motocicleta de scoala. mare gresala, deoarece, avand ambreiaj umed, patina ca toti dracii. pe de alta parte, zgomotul motorului s-a imbunatatit si mergea mai rotund.
din cate stiu eu, acest aditiv este o suspensie de particule ceramice intr-un ulei. acele particule adera la piesele metalice, iar frecarea scade drastic. am un prieten care se ocupa intr-o vreme de astfel de produse. o sa-l intreb pe el mai multe.
in alta ordine de idei, desi parerile sunt impartite, n-a venit nimeni cu argumente ca nu ar fi bun. si nu vorbesc de simpli consumatori, ci de oameni care se ocupa cu teste si verificari profesionale. de asemenea, procese ori altfel de manifestari contradictorii la adresa acestui aditiv nu exista.
mai departe, astept si eu sa-mi fac maisna si sa vad cat e de bun.
bafta.
din cate stiu eu, acest aditiv este o suspensie de particule ceramice intr-un ulei. acele particule adera la piesele metalice, iar frecarea scade drastic. am un prieten care se ocupa intr-o vreme de astfel de produse. o sa-l intreb pe el mai multe.
in alta ordine de idei, desi parerile sunt impartite, n-a venit nimeni cu argumente ca nu ar fi bun. si nu vorbesc de simpli consumatori, ci de oameni care se ocupa cu teste si verificari profesionale. de asemenea, procese ori altfel de manifestari contradictorii la adresa acestui aditiv nu exista.
mai departe, astept si eu sa-mi fac maisna si sa vad cat e de bun.
bafta.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Anul trecut la schimbul de ulei am pus Metabond Gold , efectul a fost simtit dupa aproximativ 30-40 km , dupa un timp am crezut ca este efect placebo asa ca la schimbul de ulei din acest an nu am mai pus Metabond , efectul , un demaraj mai lent , asa ca am luat inca un flacon de metabond , pus in ulei si dupa 10-15 km efectul a fost simtit din plin , adica , demaraj mult mai bun fapt care m-a determinat sa cumpar si Metabond ptr motorina , efectul , un motor putin mai zgomotos , la fel de fumigen ca inainte dar mai iute in demaraj , deci dupa parerea mea merita . Nu as fi incercar Metabond ptr motorina dar am observat ca Alto 55 de la Rompetrol care acum 1 an era o motarina ffff buna , acum este..........la fel ca o motorina normala adica Efix asa ca am decis sa incerc si altceva .
- Virinel
- **
- 324 mesaje
- din 16 Aug 2007
- Insignia 2015 B20DTH
- Prahova
Virinel
- Mesaje scrise: 324
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- KingBushido
- **
- 63 mesaje
- din 23 Dec 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
KingBushido
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
Desi observ ca topicul e destul de vechi am si eu o nelamurire...Am un Opel Astra G 1.4 (benzina) twinport din 2005 120000 km.In maxim o saptamana urmeaza sa fac un drum de la Galati la Satu Mare...Inainte de asta trebuie sa fac schimbul de ulei filtre si ce mai e de schimbat pentru ca am deja 11000km facuti deja cu uleiul care e in motor.Un amic mi-a recomandat ca atunci cand fac schimbul de ulei sa iau si Metabond si sa il pun , argumentandu-mi ca zgomotul care il face masina se va diminua etc..Am o oarecare retinere pentru ca e prima data cand aud de acest Metabond si nu vreau sa ma trezesc la drum intins ca ma lasa pe undeva prin camp masina datorita acestui tratament.Din ce am citit parerile sunt impartite si nu ma lamuresc deloc.. Daca a mai folosit careva acest aditiv la un astfel de motor as fi interesat sa imi spuna daca se comporta altfel motorul sau nu...
Multumesc anticipat!
Multumesc anticipat!
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
@KingBushido
Nu pot intelege de sa te legi la cap daca nu te doare. Parerea mea - daca masina merge ok las-o asa. Daca uleiul corespunde cerintelor producatorului si motorina normelor europene, nu vad de unde ,,necesitatea,, aditivilor.
Sigur, situatia se schimba daca ai un motor praf si ai vrea sa mai tragi de el o perioada pana strangi niste fonduri.
Sesizez ca exista 3 mari categorii de posesori auto:
- cei care neglijeaza masina si asteapta performante maxime de la sigla insa cu costuri zero. - sint cei ce fac schimbul la 25 mii, filtrele le inlocuiesc doar cind masina nu mai porneste si au bara fixata cu holtzsuruburi din lateral
- cei ce urmaresc specificatiile cu sfintenie - nimic in plus , nimic in minus
- si cei hyper-grijulii si hyper-preventivi care cheltuiesc diferite sume in plus pentru niste rezultate uneori modeste din considerentul de a-i oferi masinii tot ce-i mai bun pe lumea asta incercand sa previna orice defectiune.
Nu pot intelege de sa te legi la cap daca nu te doare. Parerea mea - daca masina merge ok las-o asa. Daca uleiul corespunde cerintelor producatorului si motorina normelor europene, nu vad de unde ,,necesitatea,, aditivilor.
Sigur, situatia se schimba daca ai un motor praf si ai vrea sa mai tragi de el o perioada pana strangi niste fonduri.
Sesizez ca exista 3 mari categorii de posesori auto:
- cei care neglijeaza masina si asteapta performante maxime de la sigla insa cu costuri zero. - sint cei ce fac schimbul la 25 mii, filtrele le inlocuiesc doar cind masina nu mai porneste si au bara fixata cu holtzsuruburi din lateral
- cei ce urmaresc specificatiile cu sfintenie - nimic in plus , nimic in minus
- si cei hyper-grijulii si hyper-preventivi care cheltuiesc diferite sume in plus pentru niste rezultate uneori modeste din considerentul de a-i oferi masinii tot ce-i mai bun pe lumea asta incercand sa previna orice defectiune.
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
acesti aditivi au aparut din dragoste pentru masini si pentru cei care isi iubesc masinile...
cat despre utilitatea lor, cel putin in privinta Metabond, a fost demonstrata si are constant TUV-ul german facut. El este intradevar simtit mai mult de cei care au o anumita uzura la masina (orice masina se uzeaza cu cresterea numarului de km indiferent cat de mult ai grija ca reviziile sa fie facute la timp si corect) iar pentru cei cu masini noi sau cu km putini este cu scop preventiv.
eu am folosit ambele si DuraLube (care a fost implicat in scandal in US si i s-a retras licenta de vanzare acolo) cat si Metabond si am ramas la ultimul fiindu-i demonstrata pe deplin functionalitatea.
Eu am un motor care are acum 234.000km dar real poate chiar cu 100.000 sau 150.000km mai mult judecand dupa uzura anumitor componente. Asa ca la mine efectul Metabond s-a simtit pe deplin de la prima utilizare si la ultimul schimb de ulei am pus iar (ultimult a fost acum 2 ani) Metabond Gold si sunt multumit. Un tratament de tipul acesta tine cam 2-3 schimburi de ulei apoi trebuie facut iar sau asa cum recomanda ei, prima data bagi un flacon intreg apoi la urmatoarele 2-3 schimburi cate 1/2 din flacon.
efectele sunt, pe langa cele legate de protectie la uzura, de crestere a usurintei cu care accelereaza masina (scaderea franei de motor deci frecare mai mica) si un sunte mai placut al motorului.
Oricum chiar si cu acest tratament masina nu va trai la infinit deci o ajutam doar sa imbatraneasca frumos si placut cum se spune
cat despre utilitatea lor, cel putin in privinta Metabond, a fost demonstrata si are constant TUV-ul german facut. El este intradevar simtit mai mult de cei care au o anumita uzura la masina (orice masina se uzeaza cu cresterea numarului de km indiferent cat de mult ai grija ca reviziile sa fie facute la timp si corect) iar pentru cei cu masini noi sau cu km putini este cu scop preventiv.
eu am folosit ambele si DuraLube (care a fost implicat in scandal in US si i s-a retras licenta de vanzare acolo) cat si Metabond si am ramas la ultimul fiindu-i demonstrata pe deplin functionalitatea.
Eu am un motor care are acum 234.000km dar real poate chiar cu 100.000 sau 150.000km mai mult judecand dupa uzura anumitor componente. Asa ca la mine efectul Metabond s-a simtit pe deplin de la prima utilizare si la ultimul schimb de ulei am pus iar (ultimult a fost acum 2 ani) Metabond Gold si sunt multumit. Un tratament de tipul acesta tine cam 2-3 schimburi de ulei apoi trebuie facut iar sau asa cum recomanda ei, prima data bagi un flacon intreg apoi la urmatoarele 2-3 schimburi cate 1/2 din flacon.
efectele sunt, pe langa cele legate de protectie la uzura, de crestere a usurintei cu care accelereaza masina (scaderea franei de motor deci frecare mai mica) si un sunte mai placut al motorului.
Oricum chiar si cu acest tratament masina nu va trai la infinit deci o ajutam doar sa imbatraneasca frumos si placut cum se spune
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
dandan20 a scris:Acest produs am inteles ca nu ii un aditiv puteti vedea pe yutube demonstratii scrieti simplu metabond sau au pagina unde am vazut mai multe informatii de duralub am vazut pe alte forumurii vorbind numai de rau fata de metabond de care nu se plangea nimeni oricum fiind mai putin cunoscut ca duralube.
Daca ar fi asa miraculos acest produs metabond cum am vazut la demonstratiile de pe yutube, ma mira faptul ca nu are reclama tv. ca nu ii asa cunoscut ca duralube deoarece a aparut in '91 in germania si nu am vazut si auzit vorbinduse de el in italia sau germania sa il recomande vreun mecanic sau sa il gasesti in magazine de specialitate.
Si demonstratiile de pe yutube sunt numai cele facute de romani si nu de alte persoane din strainatate unde a aparut, sau o pagina a firmei producatoare.
Daca ar fi asa miraculos acest produs metabond cum am vazut la demonstratiile de pe yutube, ma mira faptul ca nu are reclama tv. ca nu ii asa cunoscut ca duralube deoarece a aparut in '91 in germania si nu am vazut si auzit vorbinduse de el in italia sau germania sa il recomande vreun mecanic sau sa il gasesti in magazine de specialitate.
Si demonstratiile de pe yutube sunt numai cele facute de romani si nu de alte persoane din strainatate unde a aparut, sau o pagina a firmei producatoare.
Produsele de calitate nu au nevoie de reclama!
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Vin si eu cu o poveste despre metabond. Am inceput sa-l folosesc acum 4 ani, vorbesc de metabond gold, ce-l cu particule ceramice, impreuna cu inca un produs de curatat tot de la metabond ce l-am bagat in motor in uleiul vechi. Asta vara am fost nevoit sa desfac motorul din cauza unor probleme(schimbat axe cu came, aveam o bataie frumusica de la o lucrare pe garantie). Dupa ce a desfacut motorul, mecanicul a fost mirat de cat de curat e miotorul si de faptul ca peretii cilindrilor prezentau niste umbre dar unghia nu se agata de aceste imperfectiuni, din contra, totul era perfect neted. Mecanicul nu-si putea explica acest fenomen si atunci am intervenit si i-am explicat ca in urma cu 3 ani/ schimburi, am folosit acest tratament.
Acum folosesc, cu incredere si uleiul de la metabond impreuna cu gold-ul, urmand sa achizitionez un tratament sau aditiv si pentru cutia de viteze.
Acum folosesc, cu incredere si uleiul de la metabond impreuna cu gold-ul, urmand sa achizitionez un tratament sau aditiv si pentru cutia de viteze.
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat