Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
La mine e mai mare la 110 in tr.5 decat cu 130
  • mereve

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Interesant !
Adica este mai bun consumul la 3.000 rpm decat 2.300 ?
  • Pascutz

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Emyl91 a scris:Daca schimbi la 3000-3200 sigur iti consuma mai mult decat scrie in specificatii.schimba in asa fel incat dupa ce ai schimbat viteza sa cazi in cuplu maxim,undeva la 2400 maxim zic eu.Nu e o lege dupa care trebuie sa schimbi vitezele.Daca vrei sa mergi la consum o sa simti cand motorul cere o treapta superioara.Poti sa schimbi si la 1700 daca vrei.Nu afecteaza cu absolut nimic motorul,eventual poate cu admisia imbacsita,dar daca iesi o data pe saptamana si ii dai dalpa in afara e de ajuns sa se curete.Eu personal schimb in asa fel incat ,dupa schimbare cad undeva la 1000-1200 rpm( motor 2.0 diesel) ,si nu am avut nici-o problema cum se zvoneste pe aici ca ti se infunda sau ti se depune sau ce mai debiteaza tot felul de atotstiutori.

Au trecut 2 ani de la postul acesta al tau, si sunt curios daca ti-ai pastrat stilul de condus si ai avut vreo problema cu masina ?
  • Pascutz

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Emyl91 a scris:Daca schimbi la 3000-3200 sigur iti consuma mai mult decat scrie in specificatii.schimba in asa fel incat dupa ce ai schimbat viteza sa cazi in cuplu maxim,undeva la 2400 maxim zic eu.Nu e o lege dupa care trebuie sa schimbi vitezele.Daca vrei sa mergi la consum o sa simti cand motorul cere o treapta superioara.Poti sa schimbi si la 1700 daca vrei.Nu afecteaza cu absolut nimic motorul,eventual poate cu admisia imbacsita,dar daca iesi o data pe saptamana si ii dai dalpa in afara e de ajuns sa se curete.Eu personal schimb in asa fel incat ,dupa schimbare cad undeva la 1000-1200 rpm( motor 2.0 diesel) ,si nu am avut nici-o problema cum se zvoneste pe aici ca ti se infunda sau ti se depune sau ce mai debiteaza tot felul de atotstiutori.

Au trecut 2 ani de la postul acesta al tau, si sunt curios daca ti-ai pastrat stilul de condus si ai avut vreo problema cu masina ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR