- clau70
- *****
- 3,328 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,328 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Bagat masina in service, demontat galerie de admisie (au vrut sa verifice daca sunt toate clapetele la locul lor, culmea... erau acolo 😊 , era ceva mal pe acolo dar...), deci OK. S-a demontat dupa aceea si turbina (made in Romania) sa se verifice daca nu cumva e ceva pe la geometria variabila. Parerea mea e ca s-ar putea sa fi fost de acolo, intrucat era ceva depunere, iar aripioarele de pe platoul geometriei variabile nu isi faceau cursa completa inchis/deschis, se vedeau urmele cum a lucrat. In rest turbina era OK, nu avea joc in ax, palele de pe admsie/evacuare in stare buna, doar depuneri de funingine. Maine iau masina si mai vedem....
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,328 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,328 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,328 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Bagat masina in service, demontat galerie de admisie (au vrut sa verifice daca sunt toate clapetele la locul lor, culmea... erau acolo 😊 , era ceva mal pe acolo dar...), deci OK. S-a demontat dupa aceea si turbina (made in Romania) sa se verifice daca nu cumva e ceva pe la geometria variabila. Parerea mea e ca s-ar putea sa fi fost de acolo, intrucat era ceva depunere, iar aripioarele de pe platoul geometriei variabile nu isi faceau cursa completa inchis/deschis, se vedeau urmele cum a lucrat. In rest turbina era OK, nu avea joc in ax, palele de pe admsie/evacuare in stare buna, doar depuneri de funingine. Maine iau masina si mai vedem....
Problema rezolvata... momentan. S-a inlocuit turbina. Astept sa vedem daca mai apar probleme... 😐
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,328 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
LOVE
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Acum 3 zile pt prima data eram in treapta a 2 a 2500rpm cand sa o dau pe a 3a poc imi apare masina cu cheita, nu mai se accelera nu mai avea putere...am oprit pe dreapta am repornit-o si a disparut si martorul si -a revenit brusc...
Azi la fel mi-a facut tot in treapata a 2a...si tot la fel am facut repornire-revenire...
Nu stiu ce are...
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Pentru a afla cauza ,trebuie sa efectuezi o diagnoza, si in doua minute aflii cauza exacta...

De scapat de problema, nu vei scapa doar cu oprirea si repornirea motorului... 😢
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
Versiunea OP-COM 2010 utilizata poate da erori de citire a anumitor parametrii,in cazul de fata dupa efectuarea unui nou test ,a reiesit o acumulare de doar 58%... 😉
Erori pe ECU nu mai avea(probabil le-ai sters) ,nu am pornit motorul,insa avea o serie de erori din cauza tensiunii scazute,la foarte multe module...
Imi permit o intrebare(daca nu te deranjeaza),pentru a ne da seama daca interfata+softul utilizat este "bun" pe Insignia,ai depistat si aceste erori sau le-ai sters doar pe cele din ECU?

Salut ! Si eu am aceeasi problema cu DPF Soot Accumulation percentage 255%. Am folosit OP-COM 08-2010 RO/EN. Credeti ca e o eroare de citire ? Oricum vreau sa ma duc sa imi fac o diagnoza cu ceva mai profesional si sa vad daca intr-adevar e eroare de citire, pentru ca sincer ma cam ingrijoreaza valoarea asta.
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
stefan_sb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
catalin.
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2009
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
Am schimbat turbina cu una reconditionata, 1300 ron + turbina mea la schimb.
Nu am mai avut probleme de atunci, dar azi mi-a aparut iar mesajul cu service vehicle soon dar fara nici o simptoma si chiar daca am oprit motorul de cateva ori nu dispare eroare deloc.
O sa merg sa vad ce poate sa fie, la ce am citit pe aici daca nu are nici o alta simptoma ar putea fi ceva bujie, sper sa scap ieftin de data asta...
pufu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,328 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Am scris mai sus de problema asta.
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Am schimbat turbina cu una reconditionata, 1300 ron + turbina mea la schimb.
Nu am mai avut probleme de atunci, dar azi mi-a aparut iar mesajul cu service vehicle soon dar fara nici o simptoma si chiar daca am oprit motorul de cateva ori nu dispare eroare deloc.
O sa merg sa vad ce poate sa fie, la ce am citit pe aici daca nu are nici o alta simptoma ar putea fi ceva bujie, sper sa scap ieftin de data asta...
Mai mult ca sigur este de la bujiile incandescente.
Insa va trebui sa efectuezi o verificare mai amanuntita avand in vedere ïstoricul".
Eu am schimbat toate filtrele(aer+ulei) si uleiul cand am schimbat turbine.Sper ca ai facut si tu acelasi lucru...
Palele erau intregi fara parti lipsa?