De ce vrei sa ma lasi prietene singurul utilizator de X-cess ? ....Ce te-a nemultumit la Motul ? .....ca parca pe asta il foloseai la un moment dat !
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pe principiul intotdeauna e loc de mai bine, ma gandesc sa vad macar odata cum merge motorul cu un ulei API CJ-4 (de flote auto).
Daca motorul va fi zgomotos, ori constat eu ca NU merge mai bine masina mea cu el decat cu Motul X-Cess 5w40 renunt si raman la X-Cess. Totusi as prefera sa fac la iarna testul asta.
Sa nu crezi ca esti singurul cu turbodiesel de 1.7 si motor Isuzu care merge cu Motul X-Cess 5w40, mai sunt destui colegi aici pe forum...
Maine bag Petro-Canada Duron 5w40 (fara C3), l-am luat deja si sunt curios ce ulei de motor fac canadienii (pentru motoare mai vechi, ca al meu).
L.E:
M-am uitat adineaori pe ambalaj, are normele API CI-4 Plus, Cummins 20078, Mack EO-M Plus, Caterpillar ECF-1 (low sulfated ash limit). "Suitable for use in passenger car and light duty diesel truck applications" ... noroc ca scrie asta ca deja credeam ca am luat ulei de motor pentru dube si camioane de tonaj redus (ca colegul @gabiopel).
Ultima modificare facuta de ahappyuser la Vin 25 Apr, 2014 9:18 pm
Daca motorul va fi zgomotos, ori constat eu ca NU merge mai bine masina mea cu el decat cu Motul X-Cess 5w40 renunt si raman la X-Cess. Totusi as prefera sa fac la iarna testul asta.
Sa nu crezi ca esti singurul cu turbodiesel de 1.7 si motor Isuzu care merge cu Motul X-Cess 5w40, mai sunt destui colegi aici pe forum...
Maine bag Petro-Canada Duron 5w40 (fara C3), l-am luat deja si sunt curios ce ulei de motor fac canadienii (pentru motoare mai vechi, ca al meu).
L.E:
M-am uitat adineaori pe ambalaj, are normele API CI-4 Plus, Cummins 20078, Mack EO-M Plus, Caterpillar ECF-1 (low sulfated ash limit). "Suitable for use in passenger car and light duty diesel truck applications" ... noroc ca scrie asta ca deja credeam ca am luat ulei de motor pentru dube si camioane de tonaj redus (ca colegul @gabiopel).
Ultima modificare facuta de ahappyuser la Vin 25 Apr, 2014 9:18 pm
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Tinand cont ca uleiul pe care-l foloseste VW in motoarele lor este superior ca si norma dar si ca cerinte de fabricant de ce nu incerci un schimb cu uleiul cu norma VW xxxxx care este recomandat pentru motoarele de 1.6 de la VW, ma refer la cele fabricate in perioada 2006-2008 (cam pe cand a aparut Astra G cu motorul de 1.6 TwinPort).
Eu asa as proceda sa fiu in cazul tau. Daca-mi amintesc eu bine ne-ai spus ca esti fan VW, nu ca ar conta foarte mult la alegere dar prin analogie daca VW face motoare bune atunci cel mai probabil are si norme de ulei bune (deci ai avea 'peace of mind', sa zicem).
Eu asa as proceda sa fiu in cazul tau. Daca-mi amintesc eu bine ne-ai spus ca esti fan VW, nu ca ar conta foarte mult la alegere dar prin analogie daca VW face motoare bune atunci cel mai probabil are si norme de ulei bune (deci ai avea 'peace of mind', sa zicem).
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Aici aveti ceva info pe intelesul tuturor cu privire la normele API : http://www.api.org/certific...e_2010_120210.pdf
"Category : CI-4 / Status : CURRENT / Service : Introduced in 2002. For high-speed, four-stroke engines designed to meet 2004 exhaust emission standards implemented in 2002. CI-4 oils are formulated to sustain engine durability where exhaust gas recirculation (EGR) is used and are intended for use with diesel fuels ranging in sulfur content up to 0.5% weight. Can be used in place of CD, CE, CF-4, CG-4, and CH-4 oils. Some CI-4 oils may also qualify for the CI-4 PLUS designation."
Eu zic ca am ales bine uleiul de motor, mai ramane sa vad si daca e pe placul motorului.
"Category : CI-4 / Status : CURRENT / Service : Introduced in 2002. For high-speed, four-stroke engines designed to meet 2004 exhaust emission standards implemented in 2002. CI-4 oils are formulated to sustain engine durability where exhaust gas recirculation (EGR) is used and are intended for use with diesel fuels ranging in sulfur content up to 0.5% weight. Can be used in place of CD, CE, CF-4, CG-4, and CH-4 oils. Some CI-4 oils may also qualify for the CI-4 PLUS designation."
Eu zic ca am ales bine uleiul de motor, mai ramane sa vad si daca e pe placul motorului.
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
...cred ca incet, incet imi formez o lista de uleiuri mega-superioare pe care sa le evit si asta datorita unui singur moft personal - pur si simplu fabricantul le descrie a fi ultra/super/nemaivazut si nemaipipait !
Am deja in lista de mult Mobil 1 , Valvoline SynPower ...si cred ca tocmai voi mai trece si acest CITGO Citgard si Syndurance . Asta poate pana va posta cineva niste feedback-uri serioase cu ceva mai mult decat afirmatia ca ,,n-am avut probleme,,
Si pentru ca un proverb spune ,, la uleiul laudat sa nu te duci cu baia de ulei,, raman deocamdata la Motulica. De ce ? ....pentru ca ,,nu-mi face probleme!,, .......!
Am deja in lista de mult Mobil 1 , Valvoline SynPower ...si cred ca tocmai voi mai trece si acest CITGO Citgard si Syndurance . Asta poate pana va posta cineva niste feedback-uri serioase cu ceva mai mult decat afirmatia ca ,,n-am avut probleme,,
Si pentru ca un proverb spune ,, la uleiul laudat sa nu te duci cu baia de ulei,, raman deocamdata la Motulica. De ce ? ....pentru ca ,,nu-mi face probleme!,, .......!
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
@mitosu In comparatie cu Mobil 1 New Life , cum ti se pare Top Tec 4100? Nu stiu de ce naiba , dar rasnita mea inegreste Mobilul de belea , dupa ~3000 km e negru . De consumat nu-l consuma . Am schimbat sapt trecuta uleiul la masina unui prieten , intentionam sa-i pun synpower dar in Craiova nu am gasit . Eu cand o sa-l schimb o sa fac comanda pe net , parca e prea ieftin cat am dat eu pe M1 new life , 37 lei/l , initial nu mi-am dat seama cand a facut nenea de la magazine suma de plata , dar apoi am citit pe bon, cumparasem mai multe chestii, nu doar uleiul...
Mie parca acum imi inspira mai multa incredere Valvoline ca Mobil 1 .
Un ulei heavy duty e pretabil pt benzinare ?
Am citit manualul astra g si pe atunci nu se pomenea de codul GM pe bidonul de ulei , doar se specifica de ACEA A3/ B3- A3/B4 .
Numai bine !
Mie parca acum imi inspira mai multa incredere Valvoline ca Mobil 1 .
Un ulei heavy duty e pretabil pt benzinare ?
Am citit manualul astra g si pe atunci nu se pomenea de codul GM pe bidonul de ulei , doar se specifica de ACEA A3/ B3- A3/B4 .
Numai bine !
opelvn- Suspendat
- 529 mesaje
- din 06 Aug 2006
- Vrancea
opelvn- Mesaje scrise: 529
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2006
- Mesaj Privat
Uleuri mai bune pt OPEL motoare benzina sau GPL norma PORSCHE A40 mai RESTRICTIVA CA TESTARE ca norma DEXOS data de GM deoarece PORSCHE supune uleiul 5w40 la teste suplimentare cam asa...
Here is Porsche A40 testing procedure:
This test will last 203 hours. The engine, and the oil, will go through:
- 4 times the simulation of 35 hours of summer driving,
- 4 times the simulation of 13.5 hours of winter driving,
- 40 cold starts,
- 5 times the simulation of 1-hour sessions on the “Nürburgring” racetrack,
- 3.5 hours of “running-in” program
Measurements on the engine and on the oil will be done at regular intervals, and the following parameter
will be taken into account to grant the approval or not:
- torque curve (internal friction),
- oxidation of the oil,
- Piston cleanliness and ring sticking,
- Valve train wear protection. Cam & tappet wear must be less than 10 μm.
- Engine cleanliness and sludge: after 203 hours, no deposits must be visible.
- Bearing wear protection: visual rating according to Porsche in-house method.
lista uleiuri
se ia cu copy paste linkul de mai jos si se bate in bara de explorer..(cu click direct pe el nu deschide mereu)
.. in bara de explorer in fata cuvantului file nu trebuie sa se afle nimic....
file:///D:/My%20Documents/D...oads/2012_A40.pdf
Iata imagini din centrul de testari PORSCHE
TESTARE baia de ulei motor PORSCHE......
http://www.youtube.com/watch?v=fv53RbvgfGc
Here is Porsche A40 testing procedure:
This test will last 203 hours. The engine, and the oil, will go through:
- 4 times the simulation of 35 hours of summer driving,
- 4 times the simulation of 13.5 hours of winter driving,
- 40 cold starts,
- 5 times the simulation of 1-hour sessions on the “Nürburgring” racetrack,
- 3.5 hours of “running-in” program
Measurements on the engine and on the oil will be done at regular intervals, and the following parameter
will be taken into account to grant the approval or not:
- torque curve (internal friction),
- oxidation of the oil,
- Piston cleanliness and ring sticking,
- Valve train wear protection. Cam & tappet wear must be less than 10 μm.
- Engine cleanliness and sludge: after 203 hours, no deposits must be visible.
- Bearing wear protection: visual rating according to Porsche in-house method.
lista uleiuri
se ia cu copy paste linkul de mai jos si se bate in bara de explorer..(cu click direct pe el nu deschide mereu)
.. in bara de explorer in fata cuvantului file nu trebuie sa se afle nimic....
file:///D:/My%20Documents/D...oads/2012_A40.pdf
Iata imagini din centrul de testari PORSCHE
TESTARE baia de ulei motor PORSCHE......
http://www.youtube.com/watch?v=fv53RbvgfGc
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
Marius Popescu a scris:@mitosu In comparatie cu Mobil 1 New Life , cum ti se pare Top Tec 4100? Nu stiu de ce naiba , dar rasnita mea inegreste Mobilul de belea , dupa ~3000 km e negru . De consumat nu-l consuma . Am schimbat sapt trecuta uleiul la masina unui prieten , intentionam sa-i pun synpower dar in Craiova nu am gasit . Eu cand o sa-l schimb o sa fac comanda pe net , parca e prea ieftin cat am dat eu pe M1 new life , 37 lei/l , initial nu mi-am dat seama cand a facut nenea de la magazine suma de plata , dar apoi am citit pe bon, cumparasem mai multe chestii, nu doar uleiul...
Mie parca acum imi inspira mai multa incredere Valvoline ca Mobil 1 .
Un ulei heavy duty e pretabil pt benzinare ?
Am citit manualul astra g si pe atunci nu se pomenea de codul GM pe bidonul de ulei , doar se specifica de ACEA A3/ B3- A3/B4 .
Numai bine !
Mie parca acum imi inspira mai multa incredere Valvoline ca Mobil 1 .
Un ulei heavy duty e pretabil pt benzinare ?
Am citit manualul astra g si pe atunci nu se pomenea de codul GM pe bidonul de ulei , doar se specifica de ACEA A3/ B3- A3/B4 .
Numai bine !
Si la mine mobil1 new life s-a innegrit repede,asta e semn bun ca isi face datoria.
De liqui moly astept sa fac vreo 3000km ca sa-mi fac o parere.
Deocamdata sunt multumit, cred ca va fi o alternativa buna si pentru corsa 1,2 a12xer dupa ce arunc uleiul de fabrica.
- [cj]sharky
- **
- 277 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Cluj
[cj]sharky
- Mesaje scrise: 277
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
opelvn, banuiesc ca e f interesant ce incerci sa uploadezi, dar linkul nu e valabil decat de pe pc-ul tau.
Noi nu avem acel fisier in d:\My documents\Downloads.
Foloseste un serviciu gen google drive, dropbox ca sa il putem vedea si noi.
Later edit:
https://encrypted.google.com...d.aWc&cad=rjt
Cu ajutorul google...
Noi nu avem acel fisier in d:\My documents\Downloads.
Foloseste un serviciu gen google drive, dropbox ca sa il putem vedea si noi.
Later edit:
https://encrypted.google.com...d.aWc&cad=rjt
Cu ajutorul google...
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
mitosu a scris:[quote
Un ulei heavy duty e pretabil pt benzinare ?
Am citit manualul astra g si pe atunci nu se pomenea de codul GM pe bidonul de ulei , doar se specifica de ACEA A3/ B3- A3/B4 .
Numai bine !
Un ulei heavy duty e pretabil pt benzinare ?
Am citit manualul astra g si pe atunci nu se pomenea de codul GM pe bidonul de ulei , doar se specifica de ACEA A3/ B3- A3/B4 .
Numai bine !
Si la mine mobil1 new life s-a innegrit repede,asta e semn bun ca isi face datoria.
De liqui moly astept sa fac vreo 3000km ca sa-mi fac o parere.
Deocamdata sunt multumit, cred ca va fi o alternativa buna si pentru corsa 1,2 a12xer dupa ce arunc uleiul de fabrica.[/quote]
Chestia asta cu innnegritul nu prea o inteleg... Avem 2 masini diferite ca marca in famelie, folosim acelasi ulei, umblam cam acelasi nr de km cam in acelasi regim, benzina de la aceleasi pompe, iar la una se innegreste mai repede uleiul decat la cealalta. Care e explicatia? Motoare de 1,6 16v, ambele de mai multi ani in posesia noastra, aceeasi marca de ulei, schimbat la 10.000km.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- luci_t
- **
- 254 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 2003 y17dt
- Alta tara
luci_t
- Mesaje scrise: 254
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
bh13ncu a scris:
De ce vrei sa ma lasi prietene singurul utilizator de X-cess ? ....Ce te-a nemultumit la Motul ? .....ca parca pe asta il foloseai la un moment dat !
ahappyuser a scris:Daca nu aveam uleiul de schimb deja cumparat, eram printre primii care ar fi mers pe mâna ta.
De ce vrei sa ma lasi prietene singurul utilizator de X-cess ? ....Ce te-a nemultumit la Motul ? .....ca parca pe asta il foloseai la un moment dat !
Nu esti singurul cu motul in motor...
opelvn- Suspendat
- 529 mesaje
- din 06 Aug 2006
- Vrancea
opelvn- Mesaje scrise: 529
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2006
- Mesaj Privat
Pt sharky
Lista uleiuri motoare benzina PORSCHE A40 din 2012
Asa este linkul pdf-ului cu my documents la inceput ....
vad ca forumul nu permite afisarea unor linkuri externe.
atunci ia adresa de mai jos cu copy (nu click pe ea) fa-i paste in bara explorer si pune-i extensia punct pdf la urma sa vezi ca merge (.pdf)
file:///D:/My%20Documents/Downloads/2012_A40
dar daca tot nu merge da copy paste la urmatoarele in google
OVERVIEV APROVVED PORSCHE A40
si in prima adresa in RANK iti downloadezi lista PORSCHE A40 uleiuri benzina.
E mai usor decat sa fac un HDD virtual.si mult mai usor decat sa o uploadez pe un fileshare server.
Lista uleiuri motoare benzina PORSCHE A40 din 2012
Asa este linkul pdf-ului cu my documents la inceput ....
vad ca forumul nu permite afisarea unor linkuri externe.
atunci ia adresa de mai jos cu copy (nu click pe ea) fa-i paste in bara explorer si pune-i extensia punct pdf la urma sa vezi ca merge (.pdf)
file:///D:/My%20Documents/Downloads/2012_A40
dar daca tot nu merge da copy paste la urmatoarele in google
OVERVIEV APROVVED PORSCHE A40
si in prima adresa in RANK iti downloadezi lista PORSCHE A40 uleiuri benzina.
E mai usor decat sa fac un HDD virtual.si mult mai usor decat sa o uploadez pe un fileshare server.
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
@luci_t ...... cred ca am inceput sa fac primele strambaturi din nas legat de X-cess dar sint niste chestii total subiective ce-i drept.
Am in jur la 4000 km cu schimbul asta si ieri am apucat sa mai arunc o privire sub capota.
Motulica inca totusi nu s-a inegrit pe deplin si nu stiu ce sa cred despre asta. Aralul ce l-am avut inainte , intr-o 1000 km s-a facut ca taciunele ! Are Motulica o tenta neagra dar la o privire mai atenta este cumva brun-cafeniu translucid, adica fix sa nu poti preciza ceva concret despre culoarea lui.
Nivelul mi se pastreaza ...doar ca ieri era ceva mai mult pe joja decat stiu ca am bagat ( era fix pana la MAX) dar e o chestie neconcludenta masina fiind parcata pe o denivelare laterala. Antigelul e roz-bombon asa ca ramane de verificat inca o data in plan drept. Ideea era ca nu mi-l consuma.
Ca si silentiozitate .... ei, aici incep sa am niste dubii. Parca in ultima vreme ( citeva saptamani) am senzatia ca parca motorul e ceva mai zgomotos , in special dimineata. Plus ca ma dispera faza cu becul ulei ...... se stinge cam dupa 5 secunde si nu-mi place. Bine, asta se intampla doar dupa o stationare de 8-10 ore. Stiu ca multi patesc faza cu becul , dar totusi 5 secunde mi se pare cam multisor. Si mai e un aspect legat de presiunea ulei-bec. De la pornirea motorului pana la stingerea becului , in cele 5 secunde ai timp suficient sa compari mersul motorului cu becul aprins si cu el stins. Sigur, la stingerea becului creste silentiozitatea dar parca nu chiar asa de evident dupa cum mi-ar place ....
Si ce m-a pus pe ganduri a fost o testare home-made ...... am luat citeva picaturi de pe joja si le-am framantat intre degete. Nu doar ca nu prea ai senzatia de uns dar pur si simplu degetele scot un fel de ,,fashait,, asemanator cu miscarea palmei pe o hartie.
Level 2 la testarea taraneasca home-made a fost departarea degetelor unse foarte, foarte incet pentru a vedea tendinta peliculei de a se intinde. S-a intins pe dracu ! La o distantare de 1,5-2 mm pelicula s-a separat pe fiecare deget in parte.
Clar, stiu, aceste ,,teste,, de maidan nu au nici o relevanta dar mie parca imi dau niste dubii.
Am desfacut busonul si uitandu-ma pe acolo din cat se poate, tot ce mi-a atras atentia a fost ca piesele sint cam stalucitoare. Cam prea stralucitoare ! ...iar asta in combinatie cu culoarea translucida bruna- cafenie a uleiului la 4000 km iar ma pune pe ganduri ....
In rest, de pornit usor si de infipt masina e ok ......desi parca am sesizat o oarecare ,,lene,, la infigere dar asta poate fi din multe alte cauze asa ca nu o pun pe seama uleiului. Sau sa o pun ?
Ar mai fi ideea ca Motul e perfect pentru cetatenii care merg normal si nu pentru distrusi ca mine cu talpa mare ...nu stiu ce sa zic .. Astea sint impresiile mele legate de Motul si macar e mult mai mult decat afirmatia ,, nu mi-a facut probleme,,
Astept niste feedback-uri de la Liqui Moly ...poate o sa aiba cineva bunavointa sa ne impartaseasca impresiile lui fie ele cit or fi de personale.
Am in jur la 4000 km cu schimbul asta si ieri am apucat sa mai arunc o privire sub capota.
Motulica inca totusi nu s-a inegrit pe deplin si nu stiu ce sa cred despre asta. Aralul ce l-am avut inainte , intr-o 1000 km s-a facut ca taciunele ! Are Motulica o tenta neagra dar la o privire mai atenta este cumva brun-cafeniu translucid, adica fix sa nu poti preciza ceva concret despre culoarea lui.
Nivelul mi se pastreaza ...doar ca ieri era ceva mai mult pe joja decat stiu ca am bagat ( era fix pana la MAX) dar e o chestie neconcludenta masina fiind parcata pe o denivelare laterala. Antigelul e roz-bombon asa ca ramane de verificat inca o data in plan drept. Ideea era ca nu mi-l consuma.
Ca si silentiozitate .... ei, aici incep sa am niste dubii. Parca in ultima vreme ( citeva saptamani) am senzatia ca parca motorul e ceva mai zgomotos , in special dimineata. Plus ca ma dispera faza cu becul ulei ...... se stinge cam dupa 5 secunde si nu-mi place. Bine, asta se intampla doar dupa o stationare de 8-10 ore. Stiu ca multi patesc faza cu becul , dar totusi 5 secunde mi se pare cam multisor. Si mai e un aspect legat de presiunea ulei-bec. De la pornirea motorului pana la stingerea becului , in cele 5 secunde ai timp suficient sa compari mersul motorului cu becul aprins si cu el stins. Sigur, la stingerea becului creste silentiozitatea dar parca nu chiar asa de evident dupa cum mi-ar place ....
Si ce m-a pus pe ganduri a fost o testare home-made ...... am luat citeva picaturi de pe joja si le-am framantat intre degete. Nu doar ca nu prea ai senzatia de uns dar pur si simplu degetele scot un fel de ,,fashait,, asemanator cu miscarea palmei pe o hartie.
Level 2 la testarea taraneasca home-made a fost departarea degetelor unse foarte, foarte incet pentru a vedea tendinta peliculei de a se intinde. S-a intins pe dracu ! La o distantare de 1,5-2 mm pelicula s-a separat pe fiecare deget in parte.
Clar, stiu, aceste ,,teste,, de maidan nu au nici o relevanta dar mie parca imi dau niste dubii.
Am desfacut busonul si uitandu-ma pe acolo din cat se poate, tot ce mi-a atras atentia a fost ca piesele sint cam stalucitoare. Cam prea stralucitoare ! ...iar asta in combinatie cu culoarea translucida bruna- cafenie a uleiului la 4000 km iar ma pune pe ganduri ....
In rest, de pornit usor si de infipt masina e ok ......desi parca am sesizat o oarecare ,,lene,, la infigere dar asta poate fi din multe alte cauze asa ca nu o pun pe seama uleiului. Sau sa o pun ?
Ar mai fi ideea ca Motul e perfect pentru cetatenii care merg normal si nu pentru distrusi ca mine cu talpa mare ...nu stiu ce sa zic .. Astea sint impresiile mele legate de Motul si macar e mult mai mult decat afirmatia ,, nu mi-a facut probleme,,
Astept niste feedback-uri de la Liqui Moly ...poate o sa aiba cineva bunavointa sa ne impartaseasca impresiile lui fie ele cit or fi de personale.
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Pai poate ma ajuta cineva cu niste impresii dupa un schimb cu Liqui Moly , evident , fara norma C3......
Nu pot zice ca X-cess ar fi un ulei slab calitativ. Tot ce am scris mai sus , nu sint decat niste pareri total subiective si fara nici un temei tehnic ....insa impresia mea e ca Motul a pornit in forta odata bagat in motor ( silentiozitate, demaraj) dar treptat, treptat isi cam pierde din elan. Si nu sint decat la jumatea perioadei de schimb! (8000)
Nu prea inteleg insa faza cu Liqui Moly. Ba gasesc cf specificatilor motorului meu dar e semisintetic ...ba gasesc niste variante bune dar n-are aprobarea GM pt diesel ...ba e sintetic si n-are cealalta ori are norma C3 pt filtru de particule eu neavand .....
Tot ce am gasit dar nu stiu daca e sintetic sau semi ar fi acesta :
Nu pot zice ca X-cess ar fi un ulei slab calitativ. Tot ce am scris mai sus , nu sint decat niste pareri total subiective si fara nici un temei tehnic ....insa impresia mea e ca Motul a pornit in forta odata bagat in motor ( silentiozitate, demaraj) dar treptat, treptat isi cam pierde din elan. Si nu sint decat la jumatea perioadei de schimb! (8000)
Nu prea inteleg insa faza cu Liqui Moly. Ba gasesc cf specificatilor motorului meu dar e semisintetic ...ba gasesc niste variante bune dar n-are aprobarea GM pt diesel ...ba e sintetic si n-are cealalta ori are norma C3 pt filtru de particule eu neavand .....
Tot ce am gasit dar nu stiu daca e sintetic sau semi ar fi acesta :