buiac
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
Sall am si eu o problema cu clima la un opel vectra b din 2001 sa fiu mai explicit am schimbat regulatorul de turatie al climei (modulul) cu tot cu mufa care se pare avea un transistor ars cu unul sh se pare bun, problema este ca totul merge foarte bine numai un anumit timp dupa care se opreste si pleaca numai pe treapta 9. Cauza este tot regulatorul sau mai poate fi si altceva care sa aiba legatura directa cu acesta(la modulul schimbat am mai schimbat un transistor si tot nu a mers cum trebuie pana in momentul in care a crapat de tot si m-am hotarat sa-l schimb cu altul) Va multumesc anticipat...
- mihaiadrian
- ***
- 632 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 632
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Niste tranzistori de calitate costa 60RON/bucata, total 120 RON luati de la o firma care iti vinde cinstit.( gen TME din Timisoara)
Daca pui din aceia la 10RON bucata luati de la magazinul de cartier, se duc in cateva min si ori nu merg, ori merg doar pe treapta 9.
Eu te sfatuiesc sa schimbi cei 2 tranzistori cu niste piese de calitate, vezi posturile mele din acest topic
Daca pui din aceia la 10RON bucata luati de la magazinul de cartier, se duc in cateva min si ori nu merg, ori merg doar pe treapta 9.
Eu te sfatuiesc sa schimbi cei 2 tranzistori cu niste piese de calitate, vezi posturile mele din acest topic
- pustiu_pst
- ****
- 2,926 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,926
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,379 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,379
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 632 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 632
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Clima porneste si la -20, de aia e clima sa faca caldura cand ai nevoie de ea.
La o anumita temp in jos(cateva grade langa 0, nu stiu exact) nu se mai cupleaza compresorul, implicit nu se mai face uscarea aerului, dar asta e folositoare doar vara sau pe vreme ploioasa sau ceata, cand ai umiditate si vrei sa dezaburesti geamurile. Iarna pe frig caldura venita de la motor e suficienta,nu ai nevoie de compresor sa usuci aerul.
La o anumita temp in jos(cateva grade langa 0, nu stiu exact) nu se mai cupleaza compresorul, implicit nu se mai face uscarea aerului, dar asta e folositoare doar vara sau pe vreme ploioasa sau ceata, cand ai umiditate si vrei sa dezaburesti geamurile. Iarna pe frig caldura venita de la motor e suficienta,nu ai nevoie de compresor sa usuci aerul.
- pustiu_pst
- ****
- 2,926 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,926
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 632 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 632
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,926 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,926
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 632 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 632
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Daca nu ai compresor, scapi de aburire dar mai greu - sunt atatea masini fara compresor. Insa una e sa ai compresor si in 1-2 minute sa iti dezabureasca geamurile si una e sa nu ai compresor si sa stai cu aeroterma la maxim spre geam 10 minute asteptand sa dezaburesti.
Compresorul ajuta la dezaburire prin uscarea aerului. Binentes, geamurile aburite pot avea si alta cauza, nu neaparat compresor stricat ci valva de recirculare stricata.
Cum iti dai seama ca nu cupleaza compresorul ? Eu imi dau seama uitandu-ma pe consum instand, la relanti la 800 de ture,am 1.2-1.4 l/h cu compresorul cuplat si fara alti mai consumatori electrici, si sub 0.9 fara compresor cuplat
Compresorul ajuta la dezaburire prin uscarea aerului. Binentes, geamurile aburite pot avea si alta cauza, nu neaparat compresor stricat ci valva de recirculare stricata.
Cum iti dai seama ca nu cupleaza compresorul ? Eu imi dau seama uitandu-ma pe consum instand, la relanti la 800 de ture,am 1.2-1.4 l/h cu compresorul cuplat si fara alti mai consumatori electrici, si sub 0.9 fara compresor cuplat
Geo89- Suspendat
- 623 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 623
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
Ar fi trebuit sa cupleze.De la 10 grd in jos nu mai cupleaza.Dar cum Duminica au fost chiar 18 grade,trebuia sa cupleze.Asta inseamna ca ori nu ai presiune de freon,sau s-a dus compresorul(ceea ce ma indoiesc).Ca sa verifici daca mai ai presiune,desfa capacelele de la conductele de joasa si inalta presiune si apasa cu ceva pe ventilele respective.Asa vezi daca mai ai ceva presiune.Stima!
- pustiu_pst
- ****
- 2,926 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,926
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 632 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 632
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Nu ai pt ce.
Asta cu temperatura si compresorul necuplate sub o anumite temperatura cred ca e acelasi motiv pt care un frigider functioneaza doar la temperatura camerei, nu si pe negative.De ce ? Nu stiu.
La modele mai noi >2003 , este si senzor de presiune freon. La cele mai vechi, nu stiu cum reactioneaza daca nu e freon.La service se face reincarcarera cu freonfolosind un robot care face tot : incarcare,testare scapari.
Asta cu temperatura si compresorul necuplate sub o anumite temperatura cred ca e acelasi motiv pt care un frigider functioneaza doar la temperatura camerei, nu si pe negative.De ce ? Nu stiu.
La modele mai noi >2003 , este si senzor de presiune freon. La cele mai vechi, nu stiu cum reactioneaza daca nu e freon.La service se face reincarcarera cu freonfolosind un robot care face tot : incarcare,testare scapari.
- petricavlad37
- ***
- 555 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
- alecsutzuuu
- *
- 1 mesaje
- din 19 Jan 2014
- Vectra 2001 Z16XE
- Suceava
alecsutzuuu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
- breyton
- **
- 125 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 1999 x18xe1
- Cluj
breyton
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1999 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Buna colegii.eu am patit urmatorul lucru.
s-a rupt rulmentul intinzator de la cureaua de accesorii in mers.in acel moment am simtit in masina un aer inchis,urat mirositor.
am schimbat rulmentul si cureaua de accesorii,iar acum cand vreau sa pornesc clima nu mai aud acel "tac" la compresor,si nu porneste.
sigurantele sunt verificate,iar inainte de patania asta mergea perfect clima.
ce credeti ca poate avea?
s-a rupt rulmentul intinzator de la cureaua de accesorii in mers.in acel moment am simtit in masina un aer inchis,urat mirositor.
am schimbat rulmentul si cureaua de accesorii,iar acum cand vreau sa pornesc clima nu mai aud acel "tac" la compresor,si nu porneste.
sigurantele sunt verificate,iar inainte de patania asta mergea perfect clima.
ce credeti ca poate avea?
AG-03-CMA
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2010
- Mesaj Privat
salut colegii am o problema cu climatronicul la vectra b2 z18xe , nu mai functioneaza ventilatia, se aprinde modulul climatronic merge sa schimbi temperatura,sa setezi treapta de ventilare sa selectezi modul auto in concluzie functioneaza toate comenzile climatronicului doar ca nu baga nici aer rece nici cald pe orice treapta as da,iar cand iau contactul imi apar doua liniute pe afisajul de temperatura.
Geo89- Suspendat
- 623 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 623
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
AG-03-CMA
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2010
- Mesaj Privat
AG-03-CMA
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2010
- Mesaj Privat
salut colegii am probleme cu climatronicul nuu baga nici aer cald nici rece pe nici o treapta, am pus op-com-ul pe climatronic si mi-a dat urmatoarele erori :
55 inlocuiti modulul de comanda (ECU)
25 motorul turbinei de aer - tensiune mica
26 electroventilatorul intern nu este activ
32 problema de circuit la releul electroventilator
am sters aceste erori, apoi m-am conectat cu op-com-ul si au ramas decat 2 erori:
25 motorul turbinei de aer - tensiune mica
32 problema de circuit la releul electroventilator
am verificat cele trei relee de aeroterma din tabloul de sigurante si verificat toate sigurantele din tablou , totul este ok.
Ce sa mai verific?
55 inlocuiti modulul de comanda (ECU)
25 motorul turbinei de aer - tensiune mica
26 electroventilatorul intern nu este activ
32 problema de circuit la releul electroventilator
am sters aceste erori, apoi m-am conectat cu op-com-ul si au ramas decat 2 erori:
25 motorul turbinei de aer - tensiune mica
32 problema de circuit la releul electroventilator
am verificat cele trei relee de aeroterma din tabloul de sigurante si verificat toate sigurantele din tablou , totul este ok.
Ce sa mai verific?
AG-03-CMA
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2010
- Mesaj Privat