xnn
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y 17 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2011
- Mesaj Privat
cristiano82 a scris:da sa facut testul dyno sa spus ca arre toate vitaminele la locul ei puterea inainte era de 75 kp si 165 nm dupa a ajuns la 100-105 pk si 220 nm diferenta se simte in toate vitezele dar parca mai mult in a 4 acum sper sa nu am probleme
scuzze colegul care e pretul pentru o remapare la 1.7DTI te rog mult o voi face pe alt ecu cu alt cip cheie originalele le pastrez aparte salll
- boris_dinamo
- **
- 143 mesaje
- din 20 Jun 2010
- Astra 2001 1,7
- Suceava
boris_dinamo
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2010
- Mesaj Privat
- David Nicolae
- **
- 294 mesaje
- din 08 Jan 2013
- Astra 2003 Y17DT
- Olt
David Nicolae
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2013
- Mesaj Privat
colegii as dorii sa fac remap la astra g 1.7 DTI 75 cp, sa ajung la 98 cp insa nu sunt convins ca e bine sa fortez motorul, turbina, etc. motorul are 215.000 km trage foarte bine, da nu are destula putere in depasiri plus k iam pus jante pe 17 si sunt grele si trage de ele vreau sa stiu daca sunteti multumiti si daca se merita... sau daca ati avut probleme
- mad2max
- ***
- 795 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
@ David Nicolae - e normala temerea ta ...cred ca oricine a avut-o inainte de remapare . ....dar ti-o recomand cu toata increderea - evident, facuta cit de cat profi.
Si eu plimbam prin creieri scenarii cu pistoane rupte , blocuri crapate , turbine franjuri , etc .... motorul asta a fost facut sa reziste pentru mult mai mult dar l-au ,,gatuit,, baietzii sa iasa in euro 3 ( la vremea aia).
Daca vei pastra acelasi stil de condus ( CEEA CE NU CRED ! ! ) iti va scadea consumul cu ceva ....... dar vei face pishu' pe el de consum cand vei vedea cum trage masina !
In alta ordine de idei , si cu softul stok poti distruge motorul daca chiar insisti sa-ti bati joc de el !
Eu am facut remaprea parca in toamna trecuta dar n-am absolut nici un motiv sa ma plang.
Sigur, daca ai un motor varza sau o turbina ,,pe duca,, normal ca vei intampina niste dificultati de ,,relationare,, cu masina. Adica n-ar fi ,,picat,, peste 3 luni si pica la o luna de la remapare.
Important e sa respecti regulile uzuale :
- nu forja cu motor rece
- uleiuri schimbate la timp si de calitate
- evitarea fenomenului SURGE- calcarea brusca a pedalei
- forjarea cu simt de raspundere - adica da , trage mai bine ca inainte dar asta nu inseamna ca trage nelimitat - sint tousi doar 98 CP aproximativ. Si nu puterea va fi spectaculoasa in comparatie cu cei 75 CP initiali ci cuplu care te ajuta sa te infigi de la turatii ceva mai mici.
Bafta !
PS - dar dupa cum spunea mad2max - o remapare reusita presupune sa ai motorul in parametrii. Oricum tunerul iti va face o diagnoza ca sa vada cu ce motor are de-a face.
Si eu plimbam prin creieri scenarii cu pistoane rupte , blocuri crapate , turbine franjuri , etc .... motorul asta a fost facut sa reziste pentru mult mai mult dar l-au ,,gatuit,, baietzii sa iasa in euro 3 ( la vremea aia).
Daca vei pastra acelasi stil de condus ( CEEA CE NU CRED ! ! ) iti va scadea consumul cu ceva ....... dar vei face pishu' pe el de consum cand vei vedea cum trage masina !
In alta ordine de idei , si cu softul stok poti distruge motorul daca chiar insisti sa-ti bati joc de el !
Eu am facut remaprea parca in toamna trecuta dar n-am absolut nici un motiv sa ma plang.
Sigur, daca ai un motor varza sau o turbina ,,pe duca,, normal ca vei intampina niste dificultati de ,,relationare,, cu masina. Adica n-ar fi ,,picat,, peste 3 luni si pica la o luna de la remapare.
Important e sa respecti regulile uzuale :
- nu forja cu motor rece
- uleiuri schimbate la timp si de calitate
- evitarea fenomenului SURGE- calcarea brusca a pedalei
- forjarea cu simt de raspundere - adica da , trage mai bine ca inainte dar asta nu inseamna ca trage nelimitat - sint tousi doar 98 CP aproximativ. Si nu puterea va fi spectaculoasa in comparatie cu cei 75 CP initiali ci cuplu care te ajuta sa te infigi de la turatii ceva mai mici.
Bafta !
PS - dar dupa cum spunea mad2max - o remapare reusita presupune sa ai motorul in parametrii. Oricum tunerul iti va face o diagnoza ca sa vada cu ce motor are de-a face.
- tonypsg
- ****
- 1,556 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,556
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
da,ma bag si eu in seama in topic si sunt deacord cu colegul bh13ncu.motorul e gandit intradevar pt cei aproximativ 100 cai.intradevar pot sa confirm personal ca sunt mai mult ca multumit de remapare si nu am intimpinat din cauza ei absolut niciun fel de problema.initial,impopriu zis,am pastrat acelasi stil de condus si intradevar scade consumul.acest lucru l-am vazut in regim de autostrada,un traseu binecunoscut de mine.cu alimentari din aceleasi locuri,am constatat ca mi-a mai crescut autonomia.cuplul este extraordinar in comparatie cu ce e inainte de remapare si motorul daca e in mintile lui,ai sa simti acest lucru in pedala.
remaparea a fost facuta la dancuciureanu si inca odata ma declar foarte multumit.
ps : nu as mai revenii sub nicio forma la varianta stock.
inainte eram si eu sceptic in ceea ce priveste remaparea,dar mi-a trecut!
numai bine!
remaparea a fost facuta la dancuciureanu si inca odata ma declar foarte multumit.
ps : nu as mai revenii sub nicio forma la varianta stock.
inainte eram si eu sceptic in ceea ce priveste remaparea,dar mi-a trecut!
numai bine!
- David Nicolae
- **
- 294 mesaje
- din 08 Jan 2013
- Astra 2003 Y17DT
- Olt
David Nicolae
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2013
- Mesaj Privat
- tonypsg
- ****
- 1,556 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,556
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- David Nicolae
- **
- 294 mesaje
- din 08 Jan 2013
- Astra 2003 Y17DT
- Olt
David Nicolae
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2013
- Mesaj Privat
1on
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2012
- Mesaj Privat
- mirceacaragin
- **
- 81 mesaje
- din 05 Jun 2014
- Astra 2008 z17dtj/r
- Timis
mirceacaragin
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2008 z17dtj/r
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
10GYL
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
10GYL
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2014
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Si urcata la 98 CP este deja o crestere de putere de aprox 30% ! Cat vrei sa scoti dintr-un motor totusi modest ca si performante ?
Un inca 20% sa zicem , adica practic sa dublezi performantele motorului stock, presupune o investitie destul de majora si nu stiu daca chiar e rentabil costul /performantele obtinute / riscuri.
Apoi trebuie sa iei in calcul faptul ca chiar daca ai un motor in care ai pompat steroizi la greu , trebuie sa te tina si sistemul de transmisie ( planetare / ambreiaj, etc) cit si sistemul de franare.
Din cate stiu y17 dt nu are decat sistem de franare cu tamburi spate si ai sa vezi ca si asta se chinuie sa faca fata si la un simplu remap de 98 CP.
Si eu am vrut mai mult dar analizand toate detaliile , in final am ajuns la concluzia ca mai bine schimb masina cu o alta mai performanta ...asa ca m-am linistit.
PS- ieri la semafor m-am luat cu unul tot cu 1.7 ( G , hatch). Ne-am jucat o vreme ( intre timp am ajuns in afara orasului) .....io batzos la cum trage masina mea dupa drumurile la forja prin tara ....ala parea bizar de calm.
...cand brusc taica a calcat ala pedala , s-a auzit un suierat puternic si dus a fost ! Probabil umblase grav la intercooler, turbina, poate pistoane , una-alta ....asa ca tot ce mi-a ramas a fost sa fluier admirativ !
Acuma cit il tin planetarele sau discurile de ambreiaj ....el stie.
Un inca 20% sa zicem , adica practic sa dublezi performantele motorului stock, presupune o investitie destul de majora si nu stiu daca chiar e rentabil costul /performantele obtinute / riscuri.
Apoi trebuie sa iei in calcul faptul ca chiar daca ai un motor in care ai pompat steroizi la greu , trebuie sa te tina si sistemul de transmisie ( planetare / ambreiaj, etc) cit si sistemul de franare.
Din cate stiu y17 dt nu are decat sistem de franare cu tamburi spate si ai sa vezi ca si asta se chinuie sa faca fata si la un simplu remap de 98 CP.
Si eu am vrut mai mult dar analizand toate detaliile , in final am ajuns la concluzia ca mai bine schimb masina cu o alta mai performanta ...asa ca m-am linistit.
PS- ieri la semafor m-am luat cu unul tot cu 1.7 ( G , hatch). Ne-am jucat o vreme ( intre timp am ajuns in afara orasului) .....io batzos la cum trage masina mea dupa drumurile la forja prin tara ....ala parea bizar de calm.
...cand brusc taica a calcat ala pedala , s-a auzit un suierat puternic si dus a fost ! Probabil umblase grav la intercooler, turbina, poate pistoane , una-alta ....asa ca tot ce mi-a ramas a fost sa fluier admirativ !
Acuma cit il tin planetarele sau discurile de ambreiaj ....el stie.
- cristyliviu
- ****
- 1,060 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- mad2max
- ***
- 795 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
10GYL
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2014
- Mesaj Privat
bh13ncu nu este problema ca mai trebuie sa fac modificari cum ai spus tu,ca le fac.....vreau doar sa stiu cati cp pot sa scot maxim fara sa cada motorul .... si pe langa modificarea facuta ce alte modificari trebuie facute.....de aproximativ 1 luna m.am bagat tare sa modific masina si la partea cu motorul vreau sa ma informez foarte bine inainte de a face ceva
- cristyliviu
- ****
- 1,060 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Nu cred ca merita investitia in modificarea la capitolul tehnic! Cum a zis si colegul mai sus sunt mai multe de luat in vedere, nu numai modificarea motorului - cutie, planetare, sistem de franare care adauga cheltuieli suplimentare!
Personal iti recomand sa faci modificarea din soft, filtru sport ( atentie la ele ), anulare catalazitor ( nu sunt sonde pe evacuare ) si ai sa vezi o schimbare majora!
Personal iti recomand sa faci modificarea din soft, filtru sport ( atentie la ele ), anulare catalazitor ( nu sunt sonde pe evacuare ) si ai sa vezi o schimbare majora!