Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • celik paun

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu era in garantie
Skip ads

  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
La insignia este o probema cu acel furtun,si eu am schimbat unul cu 600 ron + 150 manopera,inginerul m-ia zis ca furtunele respective au ceva probleme de calitate de pica asa des.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Ce erori apar cand se crapa furtunul?
Eu am 2 de la debitmetru + 1 de la IAT, codurile nu le stiu pe de rost, le pun diseara.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
De obicei nu ai erori...doar lipsa de putere
Skip ads

  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
esti sigur? atat timp cat apare "Service vehicle soon", se logheaza niste DTC-uri.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sigur o eroare o ai de la debitmetrul de aer,alta o poti avea de la senzorul de presiune diferentiala,iar a treia poate fi de la turbina.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
La debitmetru, am gasit crapatura. Acum sunt bun de plata.
Exista undeva mai ieftin de 500ron? Citisem pe aici pe undeva ca ar fi si la 250-300 fara piesa aia de plastic.


Mi-e crapat cel de la iesire din intercooler, de langa baterie.
Asta din poza e?

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ai avut o singura eroare?
Verifica totusi daca ai urme de ulei pe furtunul de la intercooler.
Asa am patit si eu,insa mai aveam o eroare de la senzorul de presiune diferentiala.
Despre senzorul MAF,incearca pe la dezmembrari,poate gasesti mai ieftin...
Skip ads

  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Furtunul e crapat si murdar de ulei.
Ieri am avut 2 erori in plus...le-am pus pe seama faptului ca sambata trecuta i-am deconectat mufa de la debitmetru si am mers asa vreo 300m.
Ciudat a fost ca atunci nu mi-a dat nici o eroare desi cablajul era deconectat.
Astea-s erorile de ieri.

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Inlocuieste furtunul de la intercooler,sterge erorile si efectueaza un nou test.
Posibil sa fie nevoie de efectuarea unei regenerari.
Ai verificat gradul de acumulare al cenusii in filtrul de particule?
Nu umbla la senzorul MAF,daca poti doar curata-l cu un spray de contact fara sa-l atingi cu ceva...
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
regenerarea s-a facut cu succes de fiecare data sper Smile
ultima acum 22km, grad actual de incarcare 36%.

Alta chestie e ca am intercoolerul fisurat...l-am vazut cand am schimbat radiatorul de clima,
Cu ocazia asta le schimb pe ambele, intercooler + furtun,

Nu inteleg cum s-a crapat furtunul daca am intercoolerul fisurat si teoretic scapa ceva presiune si pe acolo.
Asta-i intercoolerul

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu este de mirare atunci codul de eroare de la MAF,nu el este problema ci faptul ca nu exista etanseitate in sistemul de admisie.
Este normal ca ceva mai "sensibil" sa cedeze.
Ai verificat daca ai avut vreo regenerare nefinalizata?
Daca da,atunci asta este cauza care a generat fisurarea furtunului si a radiatorului,gazele nu au putut fi evacuate intrucat filtrul era plin,acest lucru a facut ca regenerarea sa nu mai fie initializata de catre senzorul de presiune diferentiala intrucat avea stocata o eroare "grava".Pana nu se "sterge" aceasta eroare procesul de regenerare nu se va mai initializa si va produce ceva daune...,la tine cam multicele.
Asa se intampla la acest model,care a fost prost "proiectat" Sad ,nu este indicat pentru utilizare preponderenta in oras,mergi cu ea la drum intins si ai sa vezi ca nu vei avea probleme... Wink
Skip ads

  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
NU am gasit erori legate de regenerare, presiune diferentiala etc...
Singurele aparute vreodata sunt cele de mai sus. (plus incalzirea din scaunul soferului, dar nu se pune)
Nu e cazul de mers in oras la mine...mai tot timpul am urmarit consumul instantaneu si am vazut cand porneste regenerarea.
Sunt curios cat o sa ma tina furtunul cel nou si cand o sa-mi faca din nou "surpriza" de a-mi taia gazul intr-o depasire
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Intercooler-ul ala a primit o lovitura, scapa si pe acolo, dar probabil ca fisura nu este mare de s-a spart furtunul.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
intercoolerul si-a luat-o Smile
Pana la urma am comandat furtun "aproape" original cu 400RON (cel GM venea in vreo 7 zile)

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Furtunul ala nu merge facut cumva din metal? Intreb deoarece in trecut, cand aveam alfa romeo, problema aceasta era una obisnuita la jtd-uri, iar eu le faceam din metal la o firma din cluj. Diferenta era ca furtunele alea se prindeau cu coliere clasice, nu cu sigurante, dupa cum vad ca e la insignia... Asa se poate elimina si din turbo-lag.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
De regula,codurile de eroare aparute la spargerea furtunului de la intercooler sunt:
- P2282-(51 sau 52)Mass Air Flow(MAF) Sensor Performance;
- P2453-00 Diesel Particulate Filter(DPF) Differential pressure sensor circuit performance;
- P2453-53 Diesel Particulate Filter(DPF) Differential pressure sensor circuit-low temperature;
- P2458-(51,56,57) Diesel Particulate Filter (DPF) Regeneration Time.


Respect!
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Ca si imbunatatire, dupa schimbarea furtunului + intercooler, a scazut consumul urban de la 8.3 la 7.7l/100km.
Mai zi ceva...
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare , daca rulez pe autostrada cu o viteza de 130 km/h in treapta a 6-a turomentrul indica aprox2200-2300 rpm. Este ok sa rulez cativa zeci,sute km asa sau la viteza aceasta ar trebui trapta 5? Am de mers anul acesta in concediu cu masina cam 2600 km dus intors si apoi un drum de italia dus intors cam la o luna diferenta, tot cam 2600km. Ma intereseaza daca se face regenerarea filtrului de particule la aceste turatii sau trebuie mers constant peste 2500 rpm. Nu de alta dar nu vreau sa am surprize cu furtunul de la intercooler. Multumesc!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu e nici o problema, cred ca e normala turatia aia la viteza respectiva. Filtrul de particule isi face regenerarea si la relanti, e gresita interpretarea ca trebuie mers constant, peste o anumita turatie ca sa isi poata face regenerarea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR