Tomys
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2014
- Mesaj Privat
Legat de consum la mine cred ca pierdea compresie din cauza garniturilor de pe injectoare care erau varza...de acolo cred ca imi consuma mai mult...masina nu mergea in parametrii ei.
Legat de tecile injectoarelor, doar una a trebuit sa o schimb pt ca avea un inceput de uzura a materialului, se vedea materialul mancat, resul nu au avut nici o problema.
Rampa cu tacheti nu este nevoie sa o dai jos deoarece e prinsa direct de semichiulasa, adica dai jos semichiulasa cu tot cu rampa tachetilor...
Si ca sa va tin la curent cu masina mea: am facut deja 2000 km cu ea, antigel nu mai consuma deloc (mi se pare incredibil ), este totul in ordine, dupa cum spuneam consumul a scazut , doar ca mi se pare putin mai zgomotoasa in momentul de fata...asta ramane sa o mai tin putin "sub lupa" si revin cu un feedback
Legat de tecile injectoarelor, doar una a trebuit sa o schimb pt ca avea un inceput de uzura a materialului, se vedea materialul mancat, resul nu au avut nici o problema.
Rampa cu tacheti nu este nevoie sa o dai jos deoarece e prinsa direct de semichiulasa, adica dai jos semichiulasa cu tot cu rampa tachetilor...
Si ca sa va tin la curent cu masina mea: am facut deja 2000 km cu ea, antigel nu mai consuma deloc (mi se pare incredibil ), este totul in ordine, dupa cum spuneam consumul a scazut , doar ca mi se pare putin mai zgomotoasa in momentul de fata...asta ramane sa o mai tin putin "sub lupa" si revin cu un feedback
BR03RPE
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2014
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
myrceatd
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2012
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
myrceatd
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2012
- Mesaj Privat
- r3chinu
- **
- 181 mesaje
- din 27 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
r3chinu
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,686 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,686
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Initial am postat aici in topic, insa ulterior l-am mutat aici ca e mai potrivit titlul topicului cu problema mea.
Stima.
Stima.
- r3chinu
- **
- 181 mesaje
- din 27 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
r3chinu
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Ai idee cat este de desfacut? pentru distributie tariful este in jur de 200 ron. Schimbatul garniturii presupune desfacerea distributiei, a capacului motorului, dat jos injectoare, axa cu came, calculator injectie, toata tubulatura turbo, turbina, etc.
Apoi trebuie curatat foarte bine atat blocul cat si chiulasa de orice urma de garnitura veche, curatate toate gaurile unde urmeaza sa intre prezoanele + suruburile de la chiulasa superioara, etc, etc, etc. in total este cam o zi de munca pentru unul care stie ce face si 2-3 pentru un amator (personal mi-a luat 6 ore sa fac motorul bucati si sa-l refac, cu tot cu curatare temeinica).
Apoi trebuie curatat foarte bine atat blocul cat si chiulasa de orice urma de garnitura veche, curatate toate gaurile unde urmeaza sa intre prezoanele + suruburile de la chiulasa superioara, etc, etc, etc. in total este cam o zi de munca pentru unul care stie ce face si 2-3 pentru un amator (personal mi-a luat 6 ore sa fac motorul bucati si sa-l refac, cu tot cu curatare temeinica).
- marin70
- ***
- 527 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
- r3chinu
- **
- 181 mesaje
- din 27 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
r3chinu
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
Merci bv19max. Totuși sper sa nu fie garnitura de chiuloasa, pana nu ajung acasã nu îmi dau seama.....un indiciu ar fi ca nu mia intrat antigel in ulei ...in antigel am ulei de mult timp din cauza termoflotului....capacul de la ulei cred ca a fost de vina pe acolo cred ca a iesit ,ori nu a fost pus bine ori garnitura de la acel cãpãcel sa dus....ce pãrere aveți? Un sfat?merci!
- marin70
- ***
- 527 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,060 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Sunt vreo 2-3 imbinari-racorduri pe unde poti pierde antigel, fara ca macar sa iti dai seama, am dat peste asemenea puncte cand am desfacut motorul - cel mai grav e conducta ce se lega de bloc motor fix in zona alternatorului, unde garnitura la mine era aproape inexistenta! La faza cu uleiul in antigel - pana la termoflot se duc tecile si oringurile lor! Cum am mai zis mai sus in alte postari, aceste probleme apar din cauza varstei si daca nu sunt remediate favorizeaza aparita unor probleme mai grave!
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
@marin70, adica vrei sa spui ca tragi de galerie cu tot cu turbina montata? teava aia de alimentare cu ulei ce zice daca ii aplici tratamentul asta de cateva ori? Dupa aia te miri de ce ti-a picat turbina.
@cristyliviu, total deacord. Garnitura aia am avut-o si eu cu probleme dupa ce am dat motorul jos. La un moment dat s-a sprijinit blocul in ea si a naibii s-a miscat suficient cat sa curga.
@cristyliviu, total deacord. Garnitura aia am avut-o si eu cu probleme dupa ce am dat motorul jos. La un moment dat s-a sprijinit blocul in ea si a naibii s-a miscat suficient cat sa curga.
fan_florea- Suspendat
- 627 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2001 Y17 DT
- Constanta
fan_florea- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Hai ca ma bag si eu in discutie .recent am facut costisitoarea operatie de a schimba tecile de la injectoare.Am zis ca ma economisesc daca nu pun oringuri originale dar nu a fost asa.cert este ca daca tecile nu sunt gaurite nu are cum sa ajunca antigel in camera de ardere . Referitor la uleiul din antigel se datoreaza cel mai mult din cauza garniturii de chiuloasa nu din cauza tecilor.In zona tecilor nu este presiune de ulei ,singurul ulei care ajunge acolo este cel care cade de pe axele cu came .Cea mai plauzibila cauza e cum am spus :garnitura de chiuloasa mai ales daca nu s-a schimbat niciodata si asta din cauza celor 3 garnituri de cauciuc care sunt incorporate in garnitura mai ales ca gaura de la ulei si una din gaurile de la antigel sunt foarte aproape .acestea se deterioreaza si permite trecerea uleiului in apa . In cazul in care se regaseste antigel in ulei atunci sunt de vina oringurile de la teci . Am studiat traseele apei si uleiului de doua ori la fiecare desfacere a chiuloasei . Deci daca va faceti curaj sa va apucati de treaba ...nu incercati sa puneti alte oringuri sau sa improvizati ceva ca munciti de doua ori .Citind un post mai pe la inceputul unuia din topicuri am vazut ca cineva a montat suplimentar un oring pe teaca care urma sa etanseze teaca in chiuloasa in partea de jos pt a preveni pierderea de intigel inspre capul pistonului.Nu incercati o asemenea prostie ca patiti cum am patit eu .La prima pornire mi-a udat tot peretele din garaj:). Inca ceva daca ajunge antigel in capul pistonului numai in proportie mai mare se poate vedea altfel nu afecteaza mersul motorului la relanti sau in turatie
Asa ca un test porneste motorul ,lasa-l sa se incalzeasca pana ajunge la 80 de grade ,apoi tine turata la 2000 -2500 de ture si pune o oglinda la 2 cm de toba .Daca se abureste.... aia e
Asa ca un test porneste motorul ,lasa-l sa se incalzeasca pana ajunge la 80 de grade ,apoi tine turata la 2000 -2500 de ture si pune o oglinda la 2 cm de toba .Daca se abureste.... aia e
- sec233ast
- ***
- 523 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Antara 2012 A22DTH
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Salaj
- Masina: Antara 2012 A22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Va sa ma ajutati, defapt sa-mi spuneti cei care a-ti extras injectoarele si tecile cum a-ti reusit deoarece la mine gaura din chiulosa nu permite sa iasa din cauza diametrului mai mic. Acum injectoarele cred ca au iesit cu teaca cu tot ca nu vor iasa complet oricat trag de ele. Nu doresc se demontez chiuloasa .Trebuie demontat si capacul axelelor cu came ? Se da jos si roate de sus a distributiei ?
- cristyliviu
- ****
- 1,060 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Daca injectoarele au joc , adica s-au deplasat acolo,si nu ies, inseamna ca au iesit cu tot cu teci si sunt sudate de injector! Daca au iesit injectoarele atunci tecile sunt in locasul lor! Neaparat se da jos port axa, chiuloasa mica cu axele cu came, deci clar se da distributia jos, altfel nu iese! Diametrul mic de la chiuloasa nu lasa sa treaca injectorul cu tot cu teaca ( eu am avut un injector cu teaca sudata de el, l-am dat jos numai cu dalta ).
- sec233ast
- ***
- 523 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Antara 2012 A22DTH
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Salaj
- Masina: Antara 2012 A22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am facut eu reparatia, e ceva de lucru dar se poate face daca ai scule putina pricepere si rabdare. Tecile au fost intacte doar ca una n-a vrut sa iasa din chiuloasa doar cu ajutorul unui surub lung de 8. Am inlocuit cele 8 inele cauciuc de la teci, cele 4 inele cauciuc de la injectoare si garnitura dintre partea inferoara si superioara a chiuloasei. Poate ca era bune sa schimb si cele patru saibe de cupru de la injectoare, le-am rectificat putin cu bormasina si smirghel pana cand supratata de contact s-a finsat. Poate am facut si o greseala strangand destul de tare cele doua suburi care fixeaza injectoarele in chiuloasa, dar sper sa fie probleme. Am facut vreo 50 km si pare in regula sper sa ramana asa timp indelungat. Daca doriti ajutor sau poze cu reparatia puteti apela cu incredere.