Ai uitat parola?


  • marusu

  • Mesaje scrise: 487
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
urmeaza operatia de service ca nu se mai poate: schimb bujiile si curat galeria de admisie si egr,sper sa fie bine dupa...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,810
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Self service Very Happy ?
  • marusu

  • Mesaje scrise: 487
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
nu chiar,ma ajuta un prieten care lucreaza la un service,eu neavand garaj imi este cam frica sa ma apuc afara vremea este cam ciudata,poate sa ploua oricand in plus el are acolo tot felul de chei,m-am inarmat cu informatiile de la tine si doamne ajuta!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,810
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Spor la treaba si asteptam vesti bune.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 487
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
asa sper sa fie,multumesc mult! Respect! maine seara vin cu rezultatele
  • marusu

  • Mesaje scrise: 487
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
am reusit sa fac treaba astazi,detaliez maine. o seara buna tuturor!
  • marusu

  • Mesaje scrise: 487
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
in sfarsit am reusit sa fac si aceasta operatie cam in felul urmator: lucrat cu mare grija,nu am deconectat bateria pentru ca imi era frica sa nu imi mai functioneze impulsurile la geamurile electrice,am demontat stergatoarele si am dat jos protectia de plastic de jos de la parbriz si m-am apucat de treaba,nu am dat jos nici filtrul de motorina pentru ca nu a fost nevoie,ma puteam descurca si asa,cam asa arata masina cand m-am apucat de lucru aici este data galeria jos si acum sa va arat cam ce am gasit pe acolo asta cica e senzorul de admisie super sufocat,la clapeta nu prea era mare mizerie dar la restul... cu grija la garnituri scoase si spalate sunt ca noi,acest mic cot pe unde circula gazele spre egr nici nu se mai cunostea prea bine si am inceput curatenia cu multe carpe,servetele,solutii de curatare si spalare la presiune si cam asa au iesit toate si cam asa arata la sfarsit operatia ce sa zic,conteaza foarte mult sa ii faci asa ceva,acum simt ca motorul merge mult mai usor,mai relaxat,e mai bine,in schimb acum parca imi intra turbina pe la 2800 iar inainte intra mai repede undeva pe la 2500,fumul tot persista,niste baieti de la opel spun ca ar fi niste garnituri sau semeringuri care peste noapte s-ar contracta iar dimineata la pornire ar scapa putin ulei in capul pistonului si de aici ar veni fumul,nu stiu ma mai documentez si mai vad ce urmeaza sa mai fac,daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi va rog,multumesc pentru sustinere si ajutor,in special lui catastefan. bafta!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,810
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Probabil e vorba de oringurile de la tecile injectoarelor...
Fumul negru = motorina
Fumul albastru = ulei
Fumul alb = apa
Pentru resincronizare geamuri se face o cursa completa jos apoi sus si la capat se mai tine 3-4 sec butonul apasat.
Daca vei face operatia asta la 2 ani + ulei de calitate si consumabile la timp + evitare mers subturat...se prevede viata lunga si tihnita motorului.
De bine sa auzim ca de rau ne-am saturat
  • marusu

  • Mesaje scrise: 487
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut! de oringurile alea este vorba,fumul alb este la mine dar de unde apa?stiu sa le resincronizez dar am auzit niste discutii cum ca nu ar mai merge dupa impulsul la geam,conduc destul de spotriv,consumabile originale folosesc,probabil voi mai curata,ce sa zic...Doamne ajuta la toata lumea!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,810
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Eu zic sa le schimbi urgent pentru ca iti poate ajunge si apa in ulei pe la ele.
Da o cautare cu teci injectoare si te edifici./
Nivelul la antigel e constant? Sau usor scazut?
  • marusu

  • Mesaje scrise: 487
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
nivelul e usor scazut,chiar daca ii pun la nivel dupa un singur drum imi da afara pe la acea mica evacuare de pe vas si isi face singura nivelul si asa ramane,chiar vroiam sa te intreb daca pot schimba tecile,o sa caut si asta cat mai repede,multumesc din nou de ajutor. o seara buna!
  • Ncl_gabriel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut

Sunt membru nou pe acest forum si am un Opel Corsa 1.3 CDTI 90 cai din 2008 cumparat de la 0 Km din Romania acum are 80000 km, toate reviziile facute la maxim 12000 km sau 1 an, am schimbat pana acum filtrul de motorina de 3 ori . Mi-a atras atentia acest topic deoarece ma confrunt cu aceeasi problema, si dupa mai multe vizite in service nu am revolvat mai nimic, problema persista in continuare. Am fost indrumat de cei de la Opel sa schimb Egr-ul si bujiile, le-am schimbat si degeaba face tot la fel. Dimineata cand nu se aprinde bujia deoarece sunt peste 10 grade afara scoate fum alb/gri cu miros intepator, tremura 20 - 30 de secunde si a crescut consumul la 7,9l/100 km. Am fost informat sambata de cei de la Opel Gtt din Bucuresti care au tinut masina 2-3 ore la diagnoza facuta dimineata pe motor rece(masina a fost lasata de seara acolo) ca problema este cauzata de un injector care nu functioneaza in parametrii si trebuie reparat sau recalibrat la Bosch diesel service. Mi-au mai spus ca injectorul are defect pe parte mecanica si nu poate fi depistat pe tester ci numai pe bancul de proba de la Bosch.
Marusu tu ai dus masina la Opel ? Ce ti-au spus ? La Bosch inca nu am ajuns deoarece nu au chitul de reparatie disponibil si vine in 10 zile, mi-au spus ca au mai avut probleme asemanatoare cu acest tip de motor si dupa inlocuirea duzelor de la injector problema dispare garantat.
Astept cateva pareri si din partea voastra. Va multumesc .
  • marusu

  • Mesaje scrise: 487
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut! deocamdata sper sa rezolv cu bujia rupta in chiuloasa si dupa aceea am sa vad cum se comporta si daca mai sunt probleme dau jos injectoarele si le trimit ori la iasi ori la buzau,vad ce rezolv si mai vorbim.bafta!
  • Ncl_gabriel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat si eu bujiile dar nu am rezolvat nimic, aceeasi pornire in 3 pistoane si fum cat cuprinde. Bafta cu bujia
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 844
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Chiulasa nu chiuloasa !

Se prea poate sa aiba dreptate domnii cu injectoarele..o sursa a pornitului in trei pistoane mai poate fi bobina..dar nu vad de unde fumul..
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,810
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
La Diesel exclus bobina fiindca nu exista...
  • Ncl_gabriel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut

Azi dimineata am demontat injectoarele, au fost testate pe banc si..... surpriza : 2 injectoare iesite din parametrii. Au schimbat duzele si acum 15 minute au pornit masina, a pornit fara fum, fara tremurat. O sa pun un film in curand cu masina cand scotea fum si cu masina cu injectoare noi. Problema mea a fost rezolvata, sper ca experienta prin care am trecut eu sa-i ajute pe altii sa nu mai cheltuiasca timp si bani cu "mecanicii" de la Opel. Succes .
  • marusu

  • Mesaje scrise: 487
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
asteptam filmuletul,eu am rezolvat problema cu bujia in service la opel dupa 3 zile s-a facut treaba si a iesit bine
  • Ncl_gabriel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut

Ti-am trimis un filmulet pe adresa de email indicata de tine. Din pacate aici nu pot sa postez filmuletul......

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata