Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • dday

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Am o astra H Z17DTH| 1 686 CC DIESEL: 101HP/74KW si la turatii de peste 2500 imi apare masina cu cheita si intra intr-un fel de safe mode iese si din pilot automat daca este, se stinge dupa 3-4 secunde, si nu e stocat nici un mesaj de eroare, dusa la mecanic nu se vede nimic anormal totul pare ok si pe tester, adevarul este ca nu face problema imediat dupa 15 km de mers da.
Pe autostrada cu accelerare treptata depaseste si 3500 la turometru fara sa se aprinda.
Mi s-au curatat galeriile.
Orice parere e binevenita.
Skip ads

  • oldstylenosmo

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Din proprie experienta, verifica furtanesele ce pleaca din pompa de vacuum.Eu am avut aceeasi problema de doua ori.Prima oara la furtunul in U exact de la pompa de vacuum apoi la o imbinare a doua tevi printr-un racod de cauciuc putin ciupit de pe traseul turbo.Cel mai probil acolo vei gasi problema.Daca doresti lasa-mi un numar de telefon pe privat si facem o "recunoastere" a furtunelor in cauza.O zi buna.
  • cipy2007

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Signum 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut.Am avut si eu o problema asemanatoare.
La mine intra la 3000 rot/min in safe mod si am schimbat electrovalva ,curatat egr clapeta etc si tot nimic.Apoi am fost la mai multi mecanici,dar nimeni nu a reusit sa-mi spuna ce are .dar pina la urma am ajuns la un meserias( baiatul repara decit gama Opel) si a descoperit ca aveam dusa geometria variabila (tija nu facea toata cursa ,raminea blocata ).
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dday a scris:Salut,

Am o astra H Z17DTH| 1 686 CC DIESEL: 101HP/74KW si la turatii de peste 2500 imi apare masina cu cheita si intra intr-un fel de safe mode iese si din pilot automat daca este, se stinge dupa 3-4 secunde, si nu e stocat nici un mesaj de eroare, dusa la mecanic nu se vede nimic anormal totul pare ok si pe tester, adevarul este ca nu face problema imediat dupa 15 km de mers da.
Pe autostrada cu accelerare treptata depaseste si 3500 la turometru fara sa se aprinda.
Mi s-au curatat galeriile.
Orice parere e binevenita.

Salut.
Daca se aprinde masina cu cheita, ai cel putin o eroare pe motor. Schimba mecanicul daca vrei sa afli ceva.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
da jos turbina si curata geometria variabila.
  • cipy2007

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Signum 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
TE pot ajuta cu mecanicul unde am rezolvat eu problema
  • dday

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2013

  • Mesaj Privat
acum am Cod eroare ECN02345A la test agrafa
  • mitza76

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2011

  • Mesaj Privat
acelasi lucru am patit si eu ,cind o turam peste 2700 de turatii se aprindea masina cu cheita si pina la urma mi sa dus turbo. Dupa ce am schimbat turbina a vazut mecanicul ca la turatii mari suprapresiunea in turbina este mai mare decat presiunea nominala. Am schimbat si electrovalva si tot asa . Acum circul cu motorul aproape subturat/2500-2700 ca sa nu fortez turbina si nimeni nu stie ce are
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
geometria variabila blocata.
  • dday

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2013

  • Mesaj Privat
am fost la mare i-am dat 150/160 km/h si eroarea a disparut
si nici de aprins nu se mai aprinde.
  • tekogaby

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Eu cand am luat masina, aparea cheita doar cand o calcam mai tare si trebuia sa repornesc motorul ca sa-si revina imediat sau sa astept cca 1 min sa-si revina singura in mers.Am curatat EGR si clapeta acceleratie si totul a mers perfect cam 1 an.Dupa a cazut turbo(s-a rupt axul si a luat-o pe ulei).De curand la noua turbina am obs aceeasi problema dar nu se mai remediaza cu repornirea motorului.O sa curat EGR si clapeta acceleratie sa vad ce se intampla.Cat despre geometria variabila, nu ma pricep foarte tare cum se curata sau unde se afla.
  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
vezi ca legat de asta, eu am facut un tutorial cum se curata geometria variabila(se afla in interiorul turbinei) in regie proprie, dupa ce am patit o cu turbina si a trebuit inlocuire pentru ca nici macar 1 mecanic nu a vrut sa desfaca cele 8 suruburi si sa ma ajute ..contra cost!
"aaa nu ne bagam, e turbina"! ..de parca ar fi cine stie ce ...e tot PIESA de motor, ba mai mult, e o piesa MECANICA ce se poate curata ca sa ii prelungesti viata!
ca pret, gasesti pe la 300 lei manopera la mecanic sa o demonteze de pe masina, o cureti TU sau ii zici lui ce sa faca(e posibil sa te taxese) si o pui la loc. simplu!

ATENTIE: nu e chestie de neglijat. daca i-ai dat tu 150 si nu s-a aprins, nu inseamna ca mizeria adunata in jurul geometriei variabile a disparut. --- la mine, s`a SPART geometria!

ATENTIE2: din orice treapta in orice treapta, incercati sa schimbati la macar 3000 ture (nu mai jos!) pentru ca la Astra H, cand schimbi treapta, cazi in treapta superioara cu -1000turatii si sa pici fix pe turbina, adica 2000 ture
pentru cine nu crede, il invit la test sa se convinga, putem face asta cu masina mea, o sa vezi ca trage si se misca impecabil atunci cand schimbi la 3000 minim.
consumul in bucuresti il am de 5.5 pe ultimii 700km circulati DOAR in bucuresti.

multa bafta!

edit:
http://www.astraforum.ro/forums/t/44513.aspx
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR