RZZZ
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua. Cam aceeasi problema am si eu la un opel vectra b 2.2 dti. Porneste si la cald si la rece, dar nu ma lasa sa o turez si sa merg mai tare cu ea..plus ca mi se aprind 2 martori in bord, ABS si inca unu..Deci in concluzie sa fie oare pompa de injectie prieteni? Va rog sa mi spuneti ce stiti.
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
rolland a scris:Va salut dragi Opelisti ,
Am si eu un off care o am la masina. Va descriu simptomele cu speranta ca cineva a mai avut asa ceva si ma poate ajuta cu vreo solutie. Asadar pompa reparata de la A la Z in Mai schimbat cap hidraulic,schimbat calculator de injectie pe nou cu electrovalvele cu tot ,calibrat pompa pe stand. Masina porneste usor si la rece si la cald,erori nu am ,parametrii de injectie ,avans ok EGR ok ,debitmetru ok vacum ok, furtunasele de la vacum ok electrovalve ok, practic toate valorile masurate sunt in regula. Masina dupa ce o pornesc se poate tura la 3500 -4000 de rotatii pentru cateva secunde dupa care nu se mai tureaza iar daca incerc sa o turez, la 1100 de rotatii merge in 3 pistoane.Daca o opresc pt 5 minute si o pornesc din nou situatia e la fel. Sub aceasta turatie adica 1100 masina merge normal .Nu conteaza nici daca motorul e rece sau cald. Am verificat si distributia,intinzatoarele de lant,si am alimentat pompa dintr-un rezervor,inclusiv returul de la pompa am bagat intr-un recipient ca sa elimin orice banuiala si la retur. Am curatat si surubul de la retur care lucreaza ca si o supapa . Ar mai fii un lucru de mentionat daca obturez usor returul pompa incepe sa mearga normal si se tureaza cind o accelerez. Am o banuiala ca ar fii ceva legat de capul hidraulic,dar nu sunt sigur. Asadar daca are cineva o idee sau a patit asa ceva rog ajutor.
Va multumesc
Am si eu un off care o am la masina. Va descriu simptomele cu speranta ca cineva a mai avut asa ceva si ma poate ajuta cu vreo solutie. Asadar pompa reparata de la A la Z in Mai schimbat cap hidraulic,schimbat calculator de injectie pe nou cu electrovalvele cu tot ,calibrat pompa pe stand. Masina porneste usor si la rece si la cald,erori nu am ,parametrii de injectie ,avans ok EGR ok ,debitmetru ok vacum ok, furtunasele de la vacum ok electrovalve ok, practic toate valorile masurate sunt in regula. Masina dupa ce o pornesc se poate tura la 3500 -4000 de rotatii pentru cateva secunde dupa care nu se mai tureaza iar daca incerc sa o turez, la 1100 de rotatii merge in 3 pistoane.Daca o opresc pt 5 minute si o pornesc din nou situatia e la fel. Sub aceasta turatie adica 1100 masina merge normal .Nu conteaza nici daca motorul e rece sau cald. Am verificat si distributia,intinzatoarele de lant,si am alimentat pompa dintr-un rezervor,inclusiv returul de la pompa am bagat intr-un recipient ca sa elimin orice banuiala si la retur. Am curatat si surubul de la retur care lucreaza ca si o supapa . Ar mai fii un lucru de mentionat daca obturez usor returul pompa incepe sa mearga normal si se tureaza cind o accelerez. Am o banuiala ca ar fii ceva legat de capul hidraulic,dar nu sunt sigur. Asadar daca are cineva o idee sau a patit asa ceva rog ajutor.
Va multumesc
Revin cu informatii ,Asa cum am banuit problema a fost din capul hidraulic lucru care a fost confirmat si de o firma din Cluj (nu vreau sa -i spun numele sa nu se considere reclama) unde s-a pus pe stand pompa si s-a gasit problema. Asadar daca aveti candva aceasta simptoma la masina care vi l-am descris in postul anterior defectiunea e capul hidraulic si nu neaparat trebuie sa aiba eroare (P1220)
lex22teo
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2000 y20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2012
- Mesaj Privat
aceeasi problema am avut si su cu 8 ore si cu becu check-engine. am un opel astra g caravan 2.0 y20dtl din 2000 motorina. am pornito numai la vale cam 1 luna. schimbat furtune, filtre tot . Acum 3-4 zile nu a mai mers pornita deloc normal. pornea trepidand si fara acceleratie. la test mia dat cod p 1651. mecanicul de acolo a zis ca e partea mecanica la pompa si ca trebuie sa o trimit la iasi la reparat. poate cineva sa ma indrume unde sa merg. si inca ceva. caut o volanta pentru ea. ca a mea e uzata maxim. de aceea o porneam la vale.
- alexmarian2013
- *
- 23 mesaje
- din 31 Mai 2013
- Zafira 2000
- Mehedinti
alexmarian2013
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2013
- Mesaj Privat
Dragi colegi. Am si eu o problema la zafira A 99 motor 20DTH , Problema la mine se manifesta in felu urmator: pornire la sfert cand e rece cand e cald , merg cu ea cam 5-10km se ridica apa si motoru incepe sa o ia razna da sa moara, apoi se aprinde martoru cheita si masina plus acest martor dreptungiular cu elice in el si nu imi mai functioneaza turometru. am citit aici pe forum un coleg zicea ceva de un ECM, acest ECM de care zice colegu l-am gasit atunci cand am dat bara din fata jos, era crapata carcasa de plastic la el si era pus undeva la roata stanga. L-am lipit,izolat si l-am prins bine si nu mi-a facut nici un gest timp de un an aproape. Acum patesc problema de mai sus. Aveti vreo idee sa fie de la acest ECM ? sau sa fie altceva? Ea merge doar ca nu pot sa o turez mai mult de 2000de tura si nu pot sa merg cu eu stiu 80-90km\h. Mecanicii mi-au zis ca e partea mecanica in pompa.
undernet- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2008
- Mesaj Privat
- alexmarian2013
- *
- 23 mesaje
- din 31 Mai 2013
- Zafira 2000
- Mehedinti
alexmarian2013
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2013
- Mesaj Privat
Acum face altfel. Am mers cu ea vreo 25Km nu mi se mai aprinde ECM,sta aprins doar masina cu cheita si tot asa nu se tureaza pe loc mai mult de 3500-3800 iar in sarcina 2000si ceva. Daca incerc in sarcina sa trec de 2000 da sa moara parca i se infunda ceva o secunda 2 , face niste suturi apoi isi revine si tot asa. Chiar imi da de cap. va rog poate sa ma ajute cineva? a si
P.S. acum merge turometru merge absolut tot doar ca face ce am zis mai sus.
P.S. acum merge turometru merge absolut tot doar ca face ce am zis mai sus.
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
- alexmarian2013
- *
- 23 mesaje
- din 31 Mai 2013
- Zafira 2000
- Mehedinti
alexmarian2013
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2013
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
- alexmarian2013
- *
- 23 mesaje
- din 31 Mai 2013
- Zafira 2000
- Mehedinti
alexmarian2013
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2013
- Mesaj Privat
- alexmarian2013
- *
- 23 mesaje
- din 31 Mai 2013
- Zafira 2000
- Mehedinti
alexmarian2013
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2013
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- alexmarian2013
- *
- 23 mesaje
- din 31 Mai 2013
- Zafira 2000
- Mehedinti
alexmarian2013
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Cipiotul
- ****
- 2,753 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,753
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
- alexmarian2013
- *
- 23 mesaje
- din 31 Mai 2013
- Zafira 2000
- Mehedinti
alexmarian2013
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2013
- Mesaj Privat
@cipiotul am puso pe tester si asa buni sunt cei cu testerele incat mi-au zis ca e parte mecanica la pompa de injectie. nu mi-a zis nici un cod de eroare nimic. Am un prieten prin Craiova care are tester si e si bun baiatu in mecanica dar partea proasta e ca nu prea stiu cand ajunge in zona. Am vorbit cu cineva la dezmembrari daca aduce pompa cu cod015 sa o pun pe masina sa vad daca merge daca e pompa defecta. dar problema e ca el nu prea stie cand mai primeste marfa si mai ales pompa pe codu meu. Daca rezolv ceva va tin la curent. va multumesc pentru raspunsuri. Oricum mai astept si pareri.
- alexmarian2013
- *
- 23 mesaje
- din 31 Mai 2013
- Zafira 2000
- Mehedinti
alexmarian2013
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2013
- Mesaj Privat
dzr2k
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salutare,
Detin un Opel Vectra B din 2001, motor Y20DTH. Acum cateva zile a picat , din nou, calculatorul pompei de injectie. Am chemat un mecanic sa mi-l demonteze, sa pot sa il trimit la reparat. Problema este ca el a taiat cele 4 fire ce duceau la partea mecanica si acum ma gandesc ca s-ar putea sa am probleme sa le lipesc inapoi cum ar trebui. Am realizat astazi ca nu prea am cum sa-mi dau seama cum vin firele si ma panichez ca nici vreun electrician sau mecanic nu si-ar putea da seama exact .
Am rugamintea la voi daca stiti deja, sau va puteti uita la pompele voastre, sa-mi dati si mie o indicatie, macar 2 din cele 4 fire cum ar veni conectate . Si daca cunoasteti un electrician auto, in Bucuresti, ce se poate deplasa la domiciliu pentru a realiza lipituri...orice recomandare e binevenita.
In poze puteti vedea cum sunt firele in momentul actual.
Multumesc frumos.
Detin un Opel Vectra B din 2001, motor Y20DTH. Acum cateva zile a picat , din nou, calculatorul pompei de injectie. Am chemat un mecanic sa mi-l demonteze, sa pot sa il trimit la reparat. Problema este ca el a taiat cele 4 fire ce duceau la partea mecanica si acum ma gandesc ca s-ar putea sa am probleme sa le lipesc inapoi cum ar trebui. Am realizat astazi ca nu prea am cum sa-mi dau seama cum vin firele si ma panichez ca nici vreun electrician sau mecanic nu si-ar putea da seama exact .
Am rugamintea la voi daca stiti deja, sau va puteti uita la pompele voastre, sa-mi dati si mie o indicatie, macar 2 din cele 4 fire cum ar veni conectate . Si daca cunoasteti un electrician auto, in Bucuresti, ce se poate deplasa la domiciliu pentru a realiza lipituri...orice recomandare e binevenita.
In poze puteti vedea cum sunt firele in momentul actual.
Multumesc frumos.
Cole_qkd
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2012
- Mesaj Privat
Buna Tuturor,
Vad ca in acest topic se discuta despre pompele de injectie si doresc o informatie daca se poate.
Am deschis un topic cand credeam ca am o problema de natura electrica la masina dar s-a adeverit ca defapt este pompa de injectie Intre timp s-a reparat ce era de reparat si masina functioneaza si se comporta bine.
Topicul este acesta : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=126996
Intrebarea mea este : unde recomandati sa verific / repar pompa veche care o aveam pe masina ?
Am vazut mai multe pareri / recomandari pe forum dar as vrea sa stiu la sigur unde ar trebui sa merg.
Mentionez ca este Bosch cu o singura mufa si cu terminatie -015 iar mecanicii de la service mi-au spus ca este partea electrica Locatia : Iasi.
Daca nu ar implica prea multi bani atunci as incerca sa o testez / repar pentru a avea o piesa de rezerva in cazul in care cea SH de pe masina ar muri la randul ei.
Daca nu am postat unde trebuia rog un moderator sa stearga / mute postul acesta unde este normal.
Va Multumesc si va doresc cat mai putine evenimente nefericite cu masinile
Vad ca in acest topic se discuta despre pompele de injectie si doresc o informatie daca se poate.
Am deschis un topic cand credeam ca am o problema de natura electrica la masina dar s-a adeverit ca defapt este pompa de injectie Intre timp s-a reparat ce era de reparat si masina functioneaza si se comporta bine.
Topicul este acesta : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=126996
Intrebarea mea este : unde recomandati sa verific / repar pompa veche care o aveam pe masina ?
Am vazut mai multe pareri / recomandari pe forum dar as vrea sa stiu la sigur unde ar trebui sa merg.
Mentionez ca este Bosch cu o singura mufa si cu terminatie -015 iar mecanicii de la service mi-au spus ca este partea electrica Locatia : Iasi.
Daca nu ar implica prea multi bani atunci as incerca sa o testez / repar pentru a avea o piesa de rezerva in cazul in care cea SH de pe masina ar muri la randul ei.
Daca nu am postat unde trebuia rog un moderator sa stearga / mute postul acesta unde este normal.
Va Multumesc si va doresc cat mai putine evenimente nefericite cu masinile
- Freakdriver
- **
- 58 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Astra 2001 2.0 DTH
- Iasi
Freakdriver
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Ce ai rezolvat Cole? Am o astra y20dth, pompa model 015. Simptomele sunt : masina porneste la sfert, dar dupa aprox 10min de functionare moare motorul si nu mai porneste decat dupa cateva ore. Pe tester a dat er P1345. Mecanicul a zis ca e pompa.Ce sa fac .sa o repar la Aurotest buzau sau sa iau una second?