B 52 AEV
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
B 52 AEV
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
Astazi am avut ceva timp liber si m-am apucat sa dau jos EGR sa il curat, si daca tot am ajuns aici am incercat sa il si anulez (cu o tabla in locul garniturii de pe inlet). Rezultatul ? FANTASTIC ! Trage mai bine ca niciodata, nu mai scoate aproape deloc fum, raspunde extraordinar de bine mai ales la turatie joasa, ce sa mai, sunt impresionat. Si atunci care mai e problema v-ati intreba... Problema este ca desi multi sustin ca ar trebui sa se aprinda MIL dar sa nu intre in limp, la mine se intampla taman invers... MIL nu se aprinde insa de fiecare data cand sta cateva secunde la ralanti (adica atunci cand EGR ar trebui sa fie deschis) imi stocheaza P0400-05 EGR insufficient flow si intra in limp. Banuiesc ca se poate anula EGR si din soft, insa cum as putea face sa nu pierd remaparea si sa nu ma coste 300 de euro cat o remapare ?
Ce e si mai ciudat ? De cand cu EGR anulat, nu imi mai stocheaza P0100 Boost pressure circuit not plausible with MAF ...