suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,452 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,452
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1339966
Eu unul stiu mumai metoda aceasta.
Compresia se poate si alfel parca la rece dar nu stiu cum se face.
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Cel mai bine un bloc motor complet adica 200-250 E nedesfacut. Eu unul as face , l-as pune direct pe masina , cu conditia ca motorul de pe care pleaca blocul sa nu fi stat desfacut eventual in ploaie asa cum se practica pe la noi , deoarece segmentii se pot lipit... apare rugina iar cand ii dai cheie revii la problema cu care ai plecat.
Mai ieftin decat solutia asta nu ai sa gasesti, cu toate ca si asta implica niste riscuri dar destul de mici deoarece diesel-ul este destul de rezistent pe partea de segmenti, cuzineti etc.
Mai mult de 2500 E pe ea nu-ti da niciun samsar in starea asta pretul ei de piata fiind undeva la 4500 E. Oricine care o ia trebuie sa "manance" si el arpox 1000 E.
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,917 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,917
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Mai ieftin decat solutia asta nu ai sa gasesti, cu toate ca si asta implica niste riscuri dar destul de mici deoarece diesel-ul este destul de rezistent pe partea de segmenti, cuzineti etc.
Asta e cea mai viabila solutie si cu cele mai putine riscuri.
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- ****
- 1,159 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,159
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
Nu te speria de RAR....ca atunci cand iti pune motorul lovesti seria, dar nu si codul cu tipul motor , iar cand te duci la RAR o sa zica ca seria nu mai poate fi citita.
Si eu acum schimb motorul si nici nu ma gandesc sa ma duc la RAR, ca atunci cand te duci la ITP dai si tu de o bere si se rezolva ca doar suntem in RO, importanta la ITP e sa ai seria sasiu buna, noxe, frane si directie.
Cand am fost la ultimul ITP si a vazut cat are de lucru sa dea scutul jos sa citeasca seria motor a zis ca e OK.
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- deleted-93144
- **
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- ****
- 1,159 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,159
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
la vectra b cu y20dth
am luat motor fara anexe, dar cu injectoarele pe el cu 550 ron, in rest am vazut ca se da intre 200 si 300e.
manopera la schimbare este 800 ron + 500 ron ulei si garnituri+ 550 am dat pe platforma ca ma adus 150km.
eu zic sa nu te grabesti ca o sa gasesti motor la pret bun.Si eu am stat 1 luna fara masina si daca nu gaseam la pretul asta motor tot mai stateam sa caut.
suiramcs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,452 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,452
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=43375
- ahappyuser
- *******
- 6,808 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,808
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Motorul bate doar daca exista uzura pe cuzineti, dar cu piese noi nu e cazul, asadar cel mult la turatie maxima sa existe o sarcina suplimentara pe vibrochen data de diferenta de greutate (diferenta asta e mica - pistonul fiind din aluminiu, dar hai sa-i zicem diferenta) insa asta distribuita la cuzinetii pe care se invarte vibrochenul ar trebui sa nu conteze. Poate doar sa munceasca putin mai mult tampoanele motor ca motorul nu va mai fi perfect echilibrat (adica, ca inainte), asta e opinia mea si la asta ma conduce logica mea.
Daca cineva care stie bine-bine (ma refer aici la cineva care a facut ceva motoare la viata lui) ne poate explica mai in detaliu ce se intampla atunci cand schimbi un singur piston la motor cu altul de cota urmatoare îl rog eu tare mult sa o faca si asa vom sti 100% sigur ce se intampla acolo.
L.E:
O reparatie de mantuiala ar fi sa folosesti acelasi piston (daca n-are nicio urma de uzura pe el) sa-i pui toti trei segmentii noi cumparati pe original si apoi sa speri ca ai minim 18 compresie pe pistonul respectiv. Daca ai compresie 18, o vinzi si asta a fost (o sa piste ceva ulei dar macar o sa porneasca iarna). Nu as proceda astfel cu reparatia motorului decât daca l-as asambla eu (deci nu as plati manopera iar daca nu iese motorul cu chestia asta atunci la capitolul pierderi se mai adauga pretul pentru : 3 segmenti noi, garnitura chiuloasa, 5l ulei motor GM10w40). Procentul de nereusita e mare si depinde foarte mult de cat de zgariat e blocul, din poze nu-ti va putea spune nimeni 100% corect daca motorul se mai poate face ieftin sau nu.