- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
skyp
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2009
- Mesaj Privat
salut!
si eu am aceasi problema la motorul de 1.9 cdti 120 cp
dupa ce se incalzeste apa aproape de 80 grade in treapta a-2-a in jur de 2400 de ture smuceste
in treapta a-1-a nu face,la treapta a-3-a mai scade un pic pe la 2100-2200 de ture,in a-4-a in jur de 2000 si in a-5-a in jur de 1900
problema asta mi-a aparut in februarie dupa ce am alimentat cu petrom v sprint diesel,dupa ce am plecat de la benzinarie am simtit in a-2-a pe la 2500 ture,dupa aceea nu a mai facut,a disparut si dupa cateva zile
la fel iar a aparut o data si nu am mai simtit problema cateva zile si tot asa pana ma facut un drum mai lung acum vreo 2 luni cand masina incarcata cu 6 persoane si bagaje a inceput sa faca in toate treptele de vitaza,inafara de prima
daca merg turat si nu scade pana la turatia de 2500 masiana nu intrerupe merge normal
de obicei schim vitezele intre 2500 si 3000 de ture,nu merg cu ea subturata
masina o am de un an de zile si pana de craciun,6 luni am fos plecat cu ea in italia si acolo nu mia facut nici o problema
am facut revizia in 31 decembrie la rep opel schimbat (ulei,filtre..etc)ulei mobil 5w40
am facut testul cu acceleratia apasata si frana si a aparut eroarea ECU 160410 sau ceva de genul asta
nu stiu ce inseamana,o sa mai fac sa vad exact ce eroare apare
si inca ceva,iarna porneste greu,parca nu merg toate bujiile,face cum ar merge in trei buji,asta pentru circa 3 secunde dupa care isi revine si merge rotund
am fost si am verificat bujiile si sunt bune toate,verificate una cate una
aceste problema apare cand temperatura scate pe la zero grade sau sub zero grade
daca pornesc a doua oara nu face probleme,doar daca trec mai mult de 6-7 ore cand este sub zero grade
chiar nu stiu ce sa ii fac sa merga bine.......
poate a mai patit cine asa ceva(chestia cu pornitul)
iar cu smucitul chiar nu stiu ce sa fac.......
si eu am aceasi problema la motorul de 1.9 cdti 120 cp
dupa ce se incalzeste apa aproape de 80 grade in treapta a-2-a in jur de 2400 de ture smuceste
in treapta a-1-a nu face,la treapta a-3-a mai scade un pic pe la 2100-2200 de ture,in a-4-a in jur de 2000 si in a-5-a in jur de 1900
problema asta mi-a aparut in februarie dupa ce am alimentat cu petrom v sprint diesel,dupa ce am plecat de la benzinarie am simtit in a-2-a pe la 2500 ture,dupa aceea nu a mai facut,a disparut si dupa cateva zile
la fel iar a aparut o data si nu am mai simtit problema cateva zile si tot asa pana ma facut un drum mai lung acum vreo 2 luni cand masina incarcata cu 6 persoane si bagaje a inceput sa faca in toate treptele de vitaza,inafara de prima
daca merg turat si nu scade pana la turatia de 2500 masiana nu intrerupe merge normal
de obicei schim vitezele intre 2500 si 3000 de ture,nu merg cu ea subturata
masina o am de un an de zile si pana de craciun,6 luni am fos plecat cu ea in italia si acolo nu mia facut nici o problema
am facut revizia in 31 decembrie la rep opel schimbat (ulei,filtre..etc)ulei mobil 5w40
am facut testul cu acceleratia apasata si frana si a aparut eroarea ECU 160410 sau ceva de genul asta
nu stiu ce inseamana,o sa mai fac sa vad exact ce eroare apare
si inca ceva,iarna porneste greu,parca nu merg toate bujiile,face cum ar merge in trei buji,asta pentru circa 3 secunde dupa care isi revine si merge rotund
am fost si am verificat bujiile si sunt bune toate,verificate una cate una
aceste problema apare cand temperatura scate pe la zero grade sau sub zero grade
daca pornesc a doua oara nu face probleme,doar daca trec mai mult de 6-7 ore cand este sub zero grade
chiar nu stiu ce sa ii fac sa merga bine.......
poate a mai patit cine asa ceva(chestia cu pornitul)
iar cu smucitul chiar nu stiu ce sa fac.......
hartop
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
G E L U
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2009
- Mesaj Privat
A rezolvat cineva aceasta problema?
Masina mea face cam la fel. Smuciturile de pe la 2200 de ture sunt mai accentuate cand motorul are cam 70 de grade si aproape insesizabile cand se incalzeste (nu le simt decat eu in treptele 2 si 3). La rece nu smuceste. Masina are 1 an si 4 luni si 15000 de km. Am sesizat problema la 5000 de km.
Masina mea face cam la fel. Smuciturile de pe la 2200 de ture sunt mai accentuate cand motorul are cam 70 de grade si aproape insesizabile cand se incalzeste (nu le simt decat eu in treptele 2 si 3). La rece nu smuceste. Masina are 1 an si 4 luni si 15000 de km. Am sesizat problema la 5000 de km.
- FBogdan
- **
- 494 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Zafira 2006 Z20LER
- Bucuresti
FBogdan
- Mesaje scrise: 494
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Eu am avut acest gen de problema insa pe 1.7 CDTI / Z17DTH.
La inceput se smucea usor, nu i-am dat importanta, dar in cateva saptamani a inceput sa se simta mult mai tare si chiar dupa ce se incalzea motorul si ma scoatea din minti.
De vina era furtunul de la intercooler ( acela mare si gros imediat in dreapta cum deschizi capota ).
Explicatia a fost ca a avut initial o fisura mica, pe unde pierdea compresia usor si de aia aveam mici variatii de turatie in acceleratie constanta si chiar mergea rotund dupa ce se incalzea motorul pt. ca furtunul se dilata la caldura si astupa aproape complet gaurica.
Apoi gaurica s-a facut gauroi incet incet si masina mergea rau de tot non stop.
Am schimbat furtunul ( cost 60 ron parca original ) iar acum masina merge ca noua, e in parametrii normali, verificata pe tester la maiandrei caruia ii mai multumesc o data cu aceasta ocazie pentru implicare si profesionalism.
Astra H 1.7 CDTI / Z17 DTH - 141.000 km.
P.S. Ca solutie de urgenta si temporara, infasurati furtunul cu banda izoliera din aceea argintie. Dati de 2-3 ori peste gaura si masina va merge normal, insa nu o fortati in turatie ca iese presiune mare pe gaura si e posibil sa zboare si banda izoliera. La mine a functionat 3-4 zile asa.
Eu am avut acest gen de problema insa pe 1.7 CDTI / Z17DTH.
La inceput se smucea usor, nu i-am dat importanta, dar in cateva saptamani a inceput sa se simta mult mai tare si chiar dupa ce se incalzea motorul si ma scoatea din minti.
De vina era furtunul de la intercooler ( acela mare si gros imediat in dreapta cum deschizi capota ).
Explicatia a fost ca a avut initial o fisura mica, pe unde pierdea compresia usor si de aia aveam mici variatii de turatie in acceleratie constanta si chiar mergea rotund dupa ce se incalzea motorul pt. ca furtunul se dilata la caldura si astupa aproape complet gaurica.
Apoi gaurica s-a facut gauroi incet incet si masina mergea rau de tot non stop.
Am schimbat furtunul ( cost 60 ron parca original ) iar acum masina merge ca noua, e in parametrii normali, verificata pe tester la maiandrei caruia ii mai multumesc o data cu aceasta ocazie pentru implicare si profesionalism.
Astra H 1.7 CDTI / Z17 DTH - 141.000 km.
P.S. Ca solutie de urgenta si temporara, infasurati furtunul cu banda izoliera din aceea argintie. Dati de 2-3 ori peste gaura si masina va merge normal, insa nu o fortati in turatie ca iese presiune mare pe gaura si e posibil sa zboare si banda izoliera. La mine a functionat 3-4 zile asa.
G E L U
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2009
- Mesaj Privat
Ieri am vorbit cu Marius (maiandrei). Am facut luni o programare pentru diagnoza. I-am descris comportamentul masinii, adica:
-o usoara "nehotarare" a masinii care parca nu stie ce sa faca -sa accelereze sau sa decelereze- in conditiile in care eu vreau sa merg constant cu circa 2200 rpm
-"nehotararea" e mai accentuata, dar nesesizabila de catre toti cei care au mers cu mine in masina, cand temperatura motorului e de 70 de grade
-"nehotararea" nu se manifesta cand motorul e rece
-"nehotararea" se manifesta mult atenuat cand motorul se incalzeste la 85-90 de grade (nu o mai simte nimeni in afara de mine, de multe ori nu reusesc nici eu sa o provoc)
-problema nu apare daca incerc sa mentin constanta turatia mai sus sau mai jos de 2200 rpm si nu se intampla nimic la accelerare sau decelerare cand turatia trece pe la 2200 rpm
Concluzia lui Marius a fost ca e o problema a ECU si ca nu are rost diagnoza. Problema nu se poate rezolva (noroc ca nu e foarte deranjanta). Voi incerca o remapare (Marius nu garanteaza ca asta va anula problema) pe care oricum o aveam in plan.
Multumesc, Marius.
Va salut.
-o usoara "nehotarare" a masinii care parca nu stie ce sa faca -sa accelereze sau sa decelereze- in conditiile in care eu vreau sa merg constant cu circa 2200 rpm
-"nehotararea" e mai accentuata, dar nesesizabila de catre toti cei care au mers cu mine in masina, cand temperatura motorului e de 70 de grade
-"nehotararea" nu se manifesta cand motorul e rece
-"nehotararea" se manifesta mult atenuat cand motorul se incalzeste la 85-90 de grade (nu o mai simte nimeni in afara de mine, de multe ori nu reusesc nici eu sa o provoc)
-problema nu apare daca incerc sa mentin constanta turatia mai sus sau mai jos de 2200 rpm si nu se intampla nimic la accelerare sau decelerare cand turatia trece pe la 2200 rpm
Concluzia lui Marius a fost ca e o problema a ECU si ca nu are rost diagnoza. Problema nu se poate rezolva (noroc ca nu e foarte deranjanta). Voi incerca o remapare (Marius nu garanteaza ca asta va anula problema) pe care oricum o aveam in plan.
Multumesc, Marius.
Va salut.
- B74LEL
- **
- 498 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Astra 2008 Z17DTL
- Bucuresti
B74LEL
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut ,
Pentru cei care cred ca au probleme cu soft-ul la 1.7 CDTI , intrebati la reprezentanta daca au un upgrade de soft .Cand mi-am luat eu masina in 2008 se vorbea ca ar fi .Eu din fericire nu am sesizat problema asta .Consider ca remaparea o sa rezolve problema .Toti care au remap la 1.7CDTI sunt foarte multumiti . Deci sanse mari sa se rezolve daca e din soft . Daca e ceva combinat cu defect mecanic ramane de vazut .
Bafta,
Bafta,
Pentru cei care cred ca au probleme cu soft-ul la 1.7 CDTI , intrebati la reprezentanta daca au un upgrade de soft .Cand mi-am luat eu masina in 2008 se vorbea ca ar fi .Eu din fericire nu am sesizat problema asta .Consider ca remaparea o sa rezolve problema .Toti care au remap la 1.7CDTI sunt foarte multumiti . Deci sanse mari sa se rezolve daca e din soft . Daca e ceva combinat cu defect mecanic ramane de vazut .
Bafta,
Bafta,
- koko69
- **
- 182 mesaje
- din 14 Jul 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
koko69
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am facut remapare acu` 2 saptamani la Maiandrei si rezultatul este pe langa ca masina merge super acum ,ca am scapat de nenorocitele alea de zmucituri din mers sau nehotarari,care sunt chiar enervante mai ales in viteza a3a ,in jurul la 2200 ture ,aprox 60km /ora.
Eu aveam si update-uri de soft facute la reprezentanta ,anulasem EGr soft ,poate era de acolo ,injectoare date jos si verificate ,mai imi trebuia alt motor pana la urma.
Se poate sa fie si un defect mecanic ,cum zice B74LEL ,iar la anii mai noi de fabricatie sa se fi remediat ,nu stiu ce sa zic .
Ce sa zic ,merge super acum
Eu aveam si update-uri de soft facute la reprezentanta ,anulasem EGr soft ,poate era de acolo ,injectoare date jos si verificate ,mai imi trebuia alt motor pana la urma.
Se poate sa fie si un defect mecanic ,cum zice B74LEL ,iar la anii mai noi de fabricatie sa se fi remediat ,nu stiu ce sa zic .
Ce sa zic ,merge super acum
G E L U
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2009
- Mesaj Privat
Catarator
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2006
- Mesaj Privat
Astept cu nerabdare ca temperatura aerului sa ajunga in jurul valorii de 15grade, valoare etalon in aparitia smuciturilor la Zafira mea.
Pe deasupra, multumita lui Maiandrei, am reusit sa inlocuiesc cutia automata AF40, cu una manuala si parca motorul meu are alta viata.
La mine smuciturile apareau doar cand temperatura aerului era de peste 15 grade. Sub aceasta temperatura nu mai am smucituri
Zafira B, 2006, Z19DT, 66.000 km, fosta cu cutie automata
Pe deasupra, multumita lui Maiandrei, am reusit sa inlocuiesc cutia automata AF40, cu una manuala si parca motorul meu are alta viata.
La mine smuciturile apareau doar cand temperatura aerului era de peste 15 grade. Sub aceasta temperatura nu mai am smucituri
Zafira B, 2006, Z19DT, 66.000 km, fosta cu cutie automata
- sidanttonio
- *
- 21 mesaje
- din 30 Jan 2011
- Vectra 2001 z16xe
- Olt
sidanttonio
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2011
- Mesaj Privat
am si eu o astra g, 1,7 cdti, z17dtl, e din 2004 are kit distributie, filtre ulei schimbate de vreo 4000 de km.
Daca plec cu ea dupa loc mai tare si dau drumul la acceleratie detot smuceste ca si cum i-ar pune cineva frana asta se intampla in toate vitezele, dar si daca accelerezi purin mai tare lafel face, smuceste parca se rupe motorul. Sau daca merg cu ea in viteza a doua la 1500 de ture incepe sa se ingatuie parca de zici ca se rupe motorul aceasi chestie face si in a 3 a dar la turatii putin mai mari cam pe la 1800 de ture. I-am curãtat valva EGR si cea de acceleratie. Am incercat cu alta pedala de acceleratie dar si cu valva aceea de acceleratie ca am crezut ca poate ar fi de acolo dar degeaba. Ma gandesc sa nu fie cumva ceva de la cutia de viteze sau de la turbo, masina a fost putin atinsa in bot dor interculerul este putin indoit in rest nimic altceva. poate ma poate ajuta cineva. multumesc
Daca plec cu ea dupa loc mai tare si dau drumul la acceleratie detot smuceste ca si cum i-ar pune cineva frana asta se intampla in toate vitezele, dar si daca accelerezi purin mai tare lafel face, smuceste parca se rupe motorul. Sau daca merg cu ea in viteza a doua la 1500 de ture incepe sa se ingatuie parca de zici ca se rupe motorul aceasi chestie face si in a 3 a dar la turatii putin mai mari cam pe la 1800 de ture. I-am curãtat valva EGR si cea de acceleratie. Am incercat cu alta pedala de acceleratie dar si cu valva aceea de acceleratie ca am crezut ca poate ar fi de acolo dar degeaba. Ma gandesc sa nu fie cumva ceva de la cutia de viteze sau de la turbo, masina a fost putin atinsa in bot dor interculerul este putin indoit in rest nimic altceva. poate ma poate ajuta cineva. multumesc
skyp
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2009
- Mesaj Privat
- deleted-60758
- **
- 111 mesaje
- din 10 Mar 2011
deleted-60758
- Mesaje scrise: 111
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- bogdan25c
- **
- 109 mesaje
- din 14 Nov 2008
- Astra 2008 Z17DTL
- Bucuresti
bogdan25c
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2008
- Mesaj Privat
salut, eu am z17dtl astra g din 2007 luna octombrie. Mentionez ca de noua a facut asa...acum am 60 de mii aproape si la fel face, are momente cand face si cand nu face...Am tot citit pe aici si...am ramas cu cititul, nu stiu pe nimeni care sa depisteze exact care sa fie buba exact...asa ca decat sa ma apuc sa fac remapari, sa curat aiurea clapeta si etc....stii ca de noua face asa, ma gandesc ca nu cred ca s-a murdarit clapeta la 1000 de km sau 2000km cand am depistat eu prima data. Acum nu stiu ce sa zic, eu personal evit sa mai merg constant intre acele turatii.
Sunt mult mai proaste Polonezele decat cele fabricate in anii lor de glorie. Au facut rabat de la multe chestii.
Sunt mult mai proaste Polonezele decat cele fabricate in anii lor de glorie. Au facut rabat de la multe chestii.
- B74LEL
- **
- 498 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Astra 2008 Z17DTL
- Bucuresti
B74LEL
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
alexys83
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 A17DTR 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2012
- Mesaj Privat
All4Opel a scris:De ieri masinutza mea a cam inceput sa faca figuri si nu stiu ce are...in primele trei trepte de viteza, cand ajung intre 2000 si 2250rpm desi tin apasat constant acceleratia, aceasta incepe sa imi oscileze...coboara la 2000rpm si in 2 secunde urca la 2500rpm, in 2 secunde coboara iar la 2000rpm, in 2 secunde iar urca la 25000rpm si tot asa(se simt smucituri)...dar nu face mereu asa...e ca si cum ai accelera si ai lua piciorul de pe acceleratie repetand acest procedeu foarte repede...asta se intampla cand vrei sa mergi constant cu a-ntaia, a doua, a treia pe o distanta mai mare si sa o tii doar intre 2000 si 2500rpm...
Ajutati-ma va rog...nu pot sa stiu despre ce este vorba...
Mentionez ca in bord nu mi se aprinde absolut nimic...
Ajutati-ma va rog...nu pot sa stiu despre ce este vorba...
Mentionez ca in bord nu mi se aprinde absolut nimic...
Salut. Cum ai rezolvat pana la urma? Am si eu o Zafira B 1.7 CDTI si in viteza a 2-a imi accelereaza singura de parca as da eu suture pedalei. Insa eu tin constant.
FlorinzZz
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2013
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat