Mar 24 Jun, 2014 4:26 pm
@boarfy - dupa montarea pieselor in carcase (electronica + buton + potcoava + arc) inainte de cuplarea/imperecherea lor este nevoie sa se roteasca una dintre carcase pentru a pretensiona arcul. Altfel, trebuie sa "ajuti" lama sa se rabata. Cum am scris mai sus, prima oara am invartit in sensul gresit, la apasarea butonului se plia lama.
Apropo - am renuntat la carcasa tip briceag, merge relativ greu in butucul cheii, mai ales daca este volanul blocat, trebuie ajutat sa se roteasca prin impingerea inspre butuc. Butucul asa reactioneaza si la cheia veche, la rotire se autotrage spre coloana volanului, dar fiind lama ceva mai lunga ("radacina" ei fata de carcasa) este mai usor de actionat. 😢
@mihai 1205 - tnx, nu aveam de unde sa stiu ca ti-ai facut si tu tip briceag in Bucuresti... Asta e, pierzi, castigi, posesor de Astra G te numesti 😃