La mine dupa remap(in teste)am prins-o la regenerare si chiar am urmarit-o si nu au fost probleme...
Cred ca fost "fortata" avand in vedere ca ai dus-o la 200km/h chiar si atunci cand "tragea" greu,deci evacuarea gazelor era greoaie...
Km sunt reali?
Inainte de remap,cam la ce interval se efectuau regenerarile?
Stiu ca,maiandrei efectueaza un test inainte de remap,pentru a monitoriza anumiti parametrii,ramane sa vedem daca remap-ul a fost cauza...,ceea ce eu unul nu cred(nu esti singurul care a efectuat acest remap si la aceasta limita,toti ceilalti nu au avut probleme,deci...?)
Injectoarele au fost verificate inainte de remap?
Poate vreunul din ele "injecta" mai multa motorina si de aici posibilitatea sa ajunga pe evacuare vapori de motorina...
Sunt convins ca aceste intrebari nu te ajuta acum,insa incercam sa vedem care ar fi fost cauza care a generat acest eveniment neplacut...
Masina asta cu 160cp (asa am inteles eu) fuge cu 218km/h de noua. Nu cred ca la 200km/h avea DPF-ul complet infundat, cred ca la momentul cand a ajuns la 200 deja filtrul luase foc si motorul avea evacuarea libera de orice restrictie, prin gaura din DPF.
Si inca ceva, sunt convins ca fabricantul motorului a luat in considerare inclusiv faptul ca ,,the complete idiot but owner of Insignia diesel with DPF,, fiind el complet paralel cu tot ce tine de masina si indiferent ca e regenerare sau nu, alearga el pe autobahn cu pedala la podea cu 218km/h. Deci, si sa trebuiasca filtrul sa-si faca regenerare, si sa fie cazul in care filtrul deja e terminat, motorul are sigur o protectie-ceva gandita chiar de catre fabricant. Altfel... ai vedea cazuri de-astea direct la ,,Stirile de la ora 17,,
Ultima modificare facuta de ahappyuser la Vin 27 Jun, 2014 12:00 am, modificat de 5 ori in total