- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- petrutzmarian
- *
- 44 mesaje
- din 17 Jan 2014
- Vectra 2006
- Valcea
petrutzmarian
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2014
- Mesaj Privat
dupa achizitionarea unei baterii noi de 80 ah, timp de o saptamana totul a fost ok, de 3 zile porneste greu seara cand plec de la servici.dimineata totul e ok , dar seara porneste doar la a doua cheie.
un mecanic m-a intrebat daca are filtru de particule, s-ar putea ca sa fie infundat si , dupa ce ajung la servici ( 15 km) esapamentul se incalzeste si fiind murdar s-a putea ca dupa racire sa porneasca greu ( temperatura exterioara fiind mare).
dar totusi , de seara pana dimineata masina porneste bine.
nu stiu ce sa ii mai fac, cred ca am facut o achizitie proasta ( prima masina diesel , si sigur ultima),
multumesc
un mecanic m-a intrebat daca are filtru de particule, s-ar putea ca sa fie infundat si , dupa ce ajung la servici ( 15 km) esapamentul se incalzeste si fiind murdar s-a putea ca dupa racire sa porneasca greu ( temperatura exterioara fiind mare).
dar totusi , de seara pana dimineata masina porneste bine.
nu stiu ce sa ii mai fac, cred ca am facut o achizitie proasta ( prima masina diesel , si sigur ultima),
multumesc
- Petrica Milos
- *
- 26 mesaje
- din 20 Aug 2013
- Vectra 2005 Z19DT
- Caras-Severin
Petrica Milos
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2013
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
petrutzmarian a scris:dupa achizitionarea unei baterii noi de 80 ah, timp de o saptamana totul a fost ok, de 3 zile porneste greu seara cand plec de la servici.dimineata totul e ok , dar seara porneste doar la a doua cheie.
un mecanic m-a intrebat daca are filtru de particule, s-ar putea ca sa fie infundat si , dupa ce ajung la servici ( 15 km) esapamentul se incalzeste si fiind murdar s-a putea ca dupa racire sa porneasca greu ( temperatura exterioara fiind mare).
dar totusi , de seara pana dimineata masina porneste bine.
nu stiu ce sa ii mai fac, cred ca am facut o achizitie proasta ( prima masina diesel , si sigur ultima),
multumesc
Spune si noua ce motorizare ai si poate ghiceste cineva ,,defectul,,
un mecanic m-a intrebat daca are filtru de particule, s-ar putea ca sa fie infundat si , dupa ce ajung la servici ( 15 km) esapamentul se incalzeste si fiind murdar s-a putea ca dupa racire sa porneasca greu ( temperatura exterioara fiind mare).
dar totusi , de seara pana dimineata masina porneste bine.
nu stiu ce sa ii mai fac, cred ca am facut o achizitie proasta ( prima masina diesel , si sigur ultima),
multumesc
- petrutzmarian
- *
- 44 mesaje
- din 17 Jan 2014
- Vectra 2006
- Valcea
petrutzmarian
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2014
- Mesaj Privat
vasimar
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salutare,
Am un Opel astra 1.7 dti an 2001 iar de cateva zile am probleme cu pornire; mai exact dau cheie si numic nici nu da sa invarta, dupa cateva incercari masina porneste trepidand la pornire; Alteori masina porneste cum se zice la sfert.
Aveti vre-o parere ce probleme ar fii?
Am de gand sa merg la un electrician dar macar sa am idee care ar putea fii cauzele.
Multumesc.
Am un Opel astra 1.7 dti an 2001 iar de cateva zile am probleme cu pornire; mai exact dau cheie si numic nici nu da sa invarta, dupa cateva incercari masina porneste trepidand la pornire; Alteori masina porneste cum se zice la sfert.
Aveti vre-o parere ce probleme ar fii?
Am de gand sa merg la un electrician dar macar sa am idee care ar putea fii cauzele.
Multumesc.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
vasimar
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2010
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Adel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salutare,
Detin un Opel Vectra C 2.0DTI, de 3 luni de zile, si de vreo 2 luni ma confrunt cu 2 probleme.
1. Porneste greu dimineata ( a 3- a incercare), dupa care da un fum alb, urmand ca toata ziua sa nu mai am probleme de pornire.
2. In mers da semne ca se ineaca.
Am incercat urmatoarele solutii, date de catre prieteni care cunosc catusi de putin mecanic
- bujii verifcate
- filtru motorina schimbat de doua ori
- supapa de sens montata pe tur
- injectoare verificate optic (exista motorina in locasele lor, asa ca le-am scos si le-am verificat, unul din ele avand acea camasa din capatul injectorului fisurata, am schimbat-o si nu mai apare motorina in locase)
Am observat un cablu care pleaca de la baterie si este prins pe motor, poate fi asta o problema?
Am nevoie de o solutie, doarece problema devine destul de stresanta.
Mentionez ca nu apare niciun martor in bord care sa semnaleze vre-o problema.
Detin un Opel Vectra C 2.0DTI, de 3 luni de zile, si de vreo 2 luni ma confrunt cu 2 probleme.
1. Porneste greu dimineata ( a 3- a incercare), dupa care da un fum alb, urmand ca toata ziua sa nu mai am probleme de pornire.
2. In mers da semne ca se ineaca.
Am incercat urmatoarele solutii, date de catre prieteni care cunosc catusi de putin mecanic
- bujii verifcate
- filtru motorina schimbat de doua ori
- supapa de sens montata pe tur
- injectoare verificate optic (exista motorina in locasele lor, asa ca le-am scos si le-am verificat, unul din ele avand acea camasa din capatul injectorului fisurata, am schimbat-o si nu mai apare motorina in locase)
Am observat un cablu care pleaca de la baterie si este prins pe motor, poate fi asta o problema?
Am nevoie de o solutie, doarece problema devine destul de stresanta.
Mentionez ca nu apare niciun martor in bord care sa semnaleze vre-o problema.
fbanica
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salut, tot imi da de ceva timp aceasta eroare, care pur si simplu ma scoate din sarite, daca a mai patit cineva si a gasit rezolvare va rog sa ma ajutati.
Problema e ca, motorul cand e cald porneste foarte foarte greu, gen invarte destul de mult, daca sterg eroare si merg putin cu ea, nu revine decat dupa cateva porniri, dar cand nu mai este stocata eroarea, porneste la sfert de fiecare data... chiar nu stiu ce sa ii fac, la ce trebuie sa umblu sa ii dau de hac. Nu am incercat nimic pana acum pentru ca nu vreau sa imi bag nasul unde nu imi fierbe oala. Mai jos e eroarea data pe OP-COM.
OP-COM 100219a - PC based diagnostic tool
OP-COM - CAN Communication Window> 2006 (6)|Vectra-C / Signum|Engine|Z 19 DTH
Read Info...
Hardware number:81012533
Motor type: Z19DTH
Part Number:55205633
Software version number: WJKMS070_S
Hardware manufacturer number: 0281013408
Software Number: 1037379428P319_O90
Programming Date: 20090506
Hardware key number: S001006512
System description: BOSCH0100
Type approval number: B04003
Variant programming: 0x00006098
Alpha code: ET
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O90JTD75
ECU variant coding: 0x0000F9C0
Total number of fault codes: 1
P0002 - Rail Pressure Control Range/Performance
(52) - Present
Problema e ca, motorul cand e cald porneste foarte foarte greu, gen invarte destul de mult, daca sterg eroare si merg putin cu ea, nu revine decat dupa cateva porniri, dar cand nu mai este stocata eroarea, porneste la sfert de fiecare data... chiar nu stiu ce sa ii fac, la ce trebuie sa umblu sa ii dau de hac. Nu am incercat nimic pana acum pentru ca nu vreau sa imi bag nasul unde nu imi fierbe oala. Mai jos e eroarea data pe OP-COM.
OP-COM 100219a - PC based diagnostic tool
OP-COM - CAN Communication Window> 2006 (6)|Vectra-C / Signum|Engine|Z 19 DTH
Read Info...
Hardware number:81012533
Motor type: Z19DTH
Part Number:55205633
Software version number: WJKMS070_S
Hardware manufacturer number: 0281013408
Software Number: 1037379428P319_O90
Programming Date: 20090506
Hardware key number: S001006512
System description: BOSCH0100
Type approval number: B04003
Variant programming: 0x00006098
Alpha code: ET
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O90JTD75
ECU variant coding: 0x0000F9C0
Total number of fault codes: 1
P0002 - Rail Pressure Control Range/Performance
(52) - Present
- ionut.tibi
- *
- 2 mesaje
- din 02 Jul 2014
- Vectra 2001 Y20DTH
- Italia
ionut.tibi
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Italia
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salut...de cateva zile Vectra mea(y20 dth,an 2001,272.300 km parcursi)porneste mai greu la prima pornire din zi si martorul la bujii nu se mai aprinde
mai exact miercuri nu(pornind la a-5-a,a-6-a cheie),ieri s-a aprins(a pornit normal),azi iar nu(pornind la a-2-a cheie)
m-am programat pt o diagnoza dar trebuie sa mai astept...pana atunci imi puteti spune parerea voastra?
multumesc
mai exact miercuri nu(pornind la a-5-a,a-6-a cheie),ieri s-a aprins(a pornit normal),azi iar nu(pornind la a-2-a cheie)
m-am programat pt o diagnoza dar trebuie sa mai astept...pana atunci imi puteti spune parerea voastra?
multumesc
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- ionut.tibi
- *
- 2 mesaje
- din 02 Jul 2014
- Vectra 2001 Y20DTH
- Italia
ionut.tibi
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Italia
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2014
- Mesaj Privat
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- ionut_daniel1998_bos
- *
- 2 mesaje
- din 15 Aug 2014
- Vectra 1995 Y30DT
- Olt
ionut_daniel1998_bos
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1995 Y30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2014
- Mesaj Privat
StMihai
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Moldova
- Masina: Vectra 1999 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2014
- Mesaj Privat
- doggfatther
- **
- 185 mesaje
- din 01 Oct 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
doggfatther
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
azi dimineata mi-a pornit greu [ a invartit 3-4 ori ] , dupa pornire motorul nu mergea constant in turatie [ fara sa plec de pe loc ] , parca mergea in valuri , turometrul varia intre 800 si 900 ca si sunetul , plec si in mers observ martorul cheia cu masinuta + ca masina nu se mai tura , accelerare foarte greoaie + un sunet de rontait "in portbagaj" ca un motoras care a prins pietriele , am mers ~ 2km si am repornit-o , si-a revenit dar sunetul "din portbagaj" nu a disparut nici acum , maine dau pe la service , cam la ce sa ma astept ....?
- cristicristi93
- *
- 4 mesaje
- din 28 Oct 2014
- Vectra 2001 Z16XE
- Constanta
cristicristi93
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2014
- Mesaj Privat
Buna seara. Am si eu un opel vectra B din 2001 motor 2.2 tdi. Vreau sa va spun ca nu vrea sa porneasca masina deloc..ii dai la automat pana moare bateria si tot nu vrea decat cu spray de pornire..dupa ce porneste cu ajutoruo sprayului binenteles porneste foarte bine si merge foarte bine toata ziua. A 2 a zi dimineata trebuie sa fac aceeasi chestie(sa-i dau cu spray) pt ca altfel nu porneste. I-am pus si supapa unisens, a mers 2 zilesi dupaia iar n-a mai mers, i-am bagat un furtun transparent pe direct tur-retur crezand ca este de la bateria de filtru, furtunul era mereu cu motorina si tot nu pornea, i-am schimbat filtrul de motorina cu unul mai scump si tot nu porneste..nu mai stiu ce sa-i fac.. cand porneste nu scoate fum nu mai are nici o problema. Tind sa cred ca este de la furtunasele de retur sau pompa cu sorb cu tot de sub bancheta din spate. Am nevoie de niste sfaturi va rog ca am fost la tot felul de mecanici dar nu stiu ce sa ii faca pentru ca atunci cand duc masina la ei si o las cate 2 3 zile..lor le porneste sfert ).. cum o iau acasa cum numai porneste. Dati-mi un sfat va rog
- cristicristi93
- *
- 4 mesaje
- din 28 Oct 2014
- Vectra 2001 Z16XE
- Constanta
cristicristi93
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2014
- Mesaj Privat