Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • sergiu09

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
salutare tuturor soferilor de opel , am urmatoarea problema aparuta recent : dimineata la pornire motorul se tureaza undeva la 1500 rot/min sta pentru aproximativ 2 3 minute apoi scade brusc turatia aproape ca se inneaca masina iar apoi revine la o turatie normala dupa ce se incalzeste motorul la 900 ture. chestie e ca 2 3 zile face asa apoi 1 2 zile nu , am fost la mecanic mi a curatat clapeta de acceleratie insa tot aceeasi problema a 2 a zii. ce alte probleme ar mai putea fii? mi a pus testerul si nu a indicat nici o eroare sau parametrii sa fie iesiti din normal. ( motor 1.6 16 v, an 99 cod motor X16XEL )
Skip ads

  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Daca verifici erorile cred ca o verificare profesionala cu un Tech2 ti ar face bine. Parerea mea e ca e posibil sa inceapa sondele lambda sa dea semne de oboseala si alea sunt responsabile de formarea amestecului. Dupa prima pornire dimineata cam la 20 sec si a mea are un moment ciudat. (Eu am o Zafira) Pornete , imtra socul automat,creste turatia la 1400r/min ,apoi are un mom cand se hotaraste sa incalzeasca sonda lambda 2 ii da informatie la ECU dar un poc cam lenta. Si nu calibreaza corespunzator amestecul sonda lamda 1. Eu stiu ca asta e buba mea. Dupa un nr de aprox 100mii km e recomandat sa se schimbe. Dar ... mai intai verifica.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Indiferent cu ce verifici calculatorul motorului(la eroari,cel putin),rezultatul va fi acelasi.Informatia este data de calculatorul motorului,trebuie doar accesata si citita,cu ce...? chiar nu conteaza...!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica presiunea pompei de benzina in una din zilele cand face urat...
Skip ads

  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Big electro ... sa sti ca o sonda lambda ... lenta poate sa functioneze si fara sa dea eroare, se vad timpii de lucru(mai lenti cu un Tech2)
Referitor la pompa de benzina ... Da poate fi luata in seama si asta, trebuie masurata presiunea. E o idee ...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
E o idee care nu prea da cod deobicei....
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
viforel a scris:Big electro ... sa sti ca o sonda lambda ... lenta poate sa functioneze si fara sa dea eroare, se vad timpii de lucru(mai lenti cu un Tech2)

Aia-i frectie la picior de lemn cu masurare timpilor de reactie a lambda pe Tech 2 , OP-COM etc Cel mult poti sa vezi daca oscileaza corect in plaja mentionata de producator adica 150-850 mV. Daca vrei sa vezi timpii de reactie folosesti un osciloscop.
P.S. Osciloscop pe care mecanicii romani cu toate ca unii il au in dotare nu prea il folosesc, nici la reprezentanta chiar... prefera sa inlocuiasca piesa pe banii clientului si sa vada efectul Nu!
P.S. 2 Imposibil ca short fuel trim-ul sa nu fie in afara domeniului de "normal" , daca motorul face ca toti dracii si sa simptome ca se ineaca... Cred ca s-a terminat meseria la mecanicul tau.
Pot fi destule care dau simptomele astea dar daca mecanicul tau cu tester in fata nu a fost in stare sa zica de la ce face asa , noi nici atat (n-avem masina in fata).
O seara buna.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
viforel a scris:Big electro ... sa sti ca o sonda lambda ... lenta poate sa functioneze si fara sa dea eroare, se vad timpii de lucru(mai lenti cu un Tech2)
...
Eu m-am referit la faptul ca un Tech2 si un Op-com(150 ron),pun in valoare aceleasi informatii.Apropo de sonda lambda si un amarit de Op-com,permite vizualizarea semnalului functie de timp,in diagrama(ca osciloscopul).La raportul pret/calitate,cred ca Op-comul este net superior Tech2-ului.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR