Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • mjecu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Daca ar fi garnitura de chiuloasa n-ar trebui sa-mi bage bule de aer in vas chiar si atunci cand motorul este rece?
Nu stiu intreb si eu. Pana acum 3 ani nu am avut decat masini pe benzina.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mjecu a scris:Termostat nou, verificat supapele din capac vas expansie i-mi creste presiunea pana i-mi arunca furtunul de pe tur de la radiator.
Eu nu inteleg cum ai verificat supapa din capac(buson) vas expansiune,daca iti arunca furtunul de la radiator?Normal ar fi sa deschida supapa si sa elibereze surplusul de presiune in atmosfera,caz in care furtunele ramin intacte.
  • mjecu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nu am facut proba de presiune doar le-am verificat sa nu fie intepenite si am vazut ca lucreaza ambele, insa la ce presiune deschid nu stiu. Si nici cum funcționeazã nu i-mi dau prea bine seama. Oricum dimineata trebuie sa ma uit. Am gasit borcanul gol, am pus apa dupa care am vazut balta de apa sub masina semn ca a mei plesnit ceva.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Orice supapa de protectie la presiune se verifica,fiind conectata la o sursa reglabila de presiune,urmarindu-se pragul la care deschide si mai ales pragul la care ar trebui sa deschida(1Bar sau 0,1MPa).Supapa care corespunde se monteaza in sistemul de racire,sistem ce va fi protejat la suprapresiune.
  • mjecu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ce nu inteleg este ca, capacul are doua supape. Una normala care ar trebui sa evacueze presiunea din instalatia de racire, si cealalta care o baga din nou in borcan? Deaceea am spus mai inainte ca nu prea i-mi dau seama cum functioneaza, cu toate ca pana acum cu capacul asta a mers masina. Am spus ca termostatul lucreaza, la 89-90 deschide deoarece se incalzeste radiatorul. Ce nu am verificat este daca se incalzeste furtunul pe retur. E mai dificil sa bag mana am compresorul de la AC. M-am gandit la radiator ca ar putea fi infundat si am inteles ca ventilatorul ar avea trei turatii. Ma gandesc la pompa de apa care intradevar am schimbato si cam de atunci au inceput sa apara problemele. Nu ca ar avea paleti rupti. Eu unul n-am vazut nici o pompa cu paleti rupti. Rulmenti, etansare asta da dar paleti nu.
Am citit postari cu zecile despre aceasta problema dar n-am vazut nici unul care sa fi spus ca a rezolvat aceasta problema.
Au schimbat garnituri, capace de borcan cate 3, pompe de apa, rectificat chiuloase, radiatoare, pus pe tester dar au ramas cu acees problema, s-au n-au mai scris daca au rezolvat cu presiunea si cum.
La prima vedere n-ar fi prea complicat. Un circuit mic, se incalzeste apa, deschide termostatu trece prin radiator.
Si totusi....cred c-am so arunc in canal Dunare-Marea Neagra.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR