- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
re5pect_at a scris:Va salut! Am cateva probleme cu masina, m-am si saturat sa le tot povestesc...asa ca ma opresc asupra uneia ) Cand claxonam ecranul de la DVD800NAVI o lua razna, ba se stingea/aprindea f rapid, ba se "intindeau" culorile ba partea e jos aparea sus si invers...totul pana la prima groapa mai serioasa Chiar daca si-a revenit, va intreb si va rog sa imi spuneti daca stiti: Au siguranta, fire sau altceva in comun?
Am pãtit si eu ceva asemãnãtor in weekend prin gropile de pe transfagarasan, mie pur si simplu mi s-a stins de cateva ori ecranul pret de 2-3 secunde si apoi s-a aprins singur.
De atunci no problem
- stemi
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2010
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
stemi
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2010
- Mesaj Privat
canguru a scris:Salut,
Am citit undeva pe forum dar nu am retinut ca la un anumit moment producãtorul a scos clapetele din galeria de admisie.
Nu reusesc sa mai gasesc informatia, stie cineva?
Am citit undeva pe forum dar nu am retinut ca la un anumit moment producãtorul a scos clapetele din galeria de admisie.
Nu reusesc sa mai gasesc informatia, stie cineva?
Eu cand am fost la EDS cu intentia de a curata EGR-ul mi-au zis ca dau jos clapetele din galeria de admisie deoarece acestea cedeaza in timp si ajung sa distruga si alte componente. Sincer nu am inteles exact in ce consta aceasta operatie dar doresc sa aflu mai multe.
Legat de eliminarea lor de catre producator, am inteles tot de la ei ca Opel a eliminat aceste clapete pentru modelele mai noi (dupa 2011 parca).
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Asa e, scad si noxele prin optimizarea admisiei si a amestecului. E o problema cu clapetele astea care poate se pot desprinde, d-aia au si trecut la galerie fara clapete.
Daca te referi la inspectia tehnica, se trece si fara clapete. Iti duce motorul in turtie maxima iar clapetele se deschid (e ca si cum nu le-ai avea).
Daca te referi la inspectia tehnica, se trece si fara clapete. Iti duce motorul in turtie maxima iar clapetele se deschid (e ca si cum nu le-ai avea).
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- EDS Team
- **
- 274 mesaje
- din 23 Jan 2014
- Vectra 2001 Y26SE
- Bucuresti
EDS Team
- Mesaje scrise: 274
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2014
- Mesaj Privat
pentru eddy andrei:
Field Remedy: 2672
Subject: Engine A20DTx Engine Management System - "Oil Pressure too low, shut off engine" appears in instrument cluster
Models: Engines: Option:
Insignia 2009...2010,Astra-J 2010 A20DTC| A20DTH| A20DTJ,A20DTH
Complaint: Customer reports about "oil pressure too low, shut off engine" message shows up in instrument panel.
Cause: Software deviation in Engine Management System.
Production: Implementation of a revised calibration in MY2011.
Remedy:
In case of customer complaint please program engine control unit
with the latest software available on TIS2Web.
Please note:
It is not necessary to replace any parts.
Field Remedy: 2672
Subject: Engine A20DTx Engine Management System - "Oil Pressure too low, shut off engine" appears in instrument cluster
Models: Engines: Option:
Insignia 2009...2010,Astra-J 2010 A20DTC| A20DTH| A20DTJ,A20DTH
Complaint: Customer reports about "oil pressure too low, shut off engine" message shows up in instrument panel.
Cause: Software deviation in Engine Management System.
Production: Implementation of a revised calibration in MY2011.
Remedy:
In case of customer complaint please program engine control unit
with the latest software available on TIS2Web.
Please note:
It is not necessary to replace any parts.
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Vã mulțumesc bãieți, la toți care v-ați interesat de problema mea. Sunteți serioși, profesioniști și vã dați interesul pentru noi, clienții voștri și de aceea vã recomand tuturor posesorilor de Opel. Toți avem nevoie de la un moment dat de un service, dar nu toti avem noroc sa gãsim oameni bine pregatiți și mai ales, sinceri, care sa nu ne complice problemele avute cu masinile în ideea de a ne prinde de clienți și bãga la cheltuieli inutile, timp pierdut în service sau mai rãu, chiar ne agrava problemele.
Înca o datã vã mulțumesc, sper, dupã verificarea de azi, ca asta sã fi fost cauza problemei mele. Voi apela la voi cu incredere pe viitor !
Înca o datã vã mulțumesc, sper, dupã verificarea de azi, ca asta sã fi fost cauza problemei mele. Voi apela la voi cu incredere pe viitor !
edytro
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2013
- Mesaj Privat
revin si eu.
vreau sa mai adaug ca se aude doar pane se incalzeste motorul. pana ajunge la 90 de grade
Salut,
am si eu o intrebare daca a mai patit cineva. am observat ca atunci cand e motorul rece si nu numai(dar nu tot timpul) la insignia mea a20dth, ecoflex, 160cp, manuala se aude la accelerare si la plecarea de pe loc un carait ca si acela de la avans la vechea dacie.(pana ajung pe la 2000-2500 turatii) cineva a zis ca e posibil sa fie de la injectie.
Ms
vreau sa mai adaug ca se aude doar pane se incalzeste motorul. pana ajunge la 90 de grade
Salut,
am si eu o intrebare daca a mai patit cineva. am observat ca atunci cand e motorul rece si nu numai(dar nu tot timpul) la insignia mea a20dth, ecoflex, 160cp, manuala se aude la accelerare si la plecarea de pe loc un carait ca si acela de la avans la vechea dacie.(pana ajung pe la 2000-2500 turatii) cineva a zis ca e posibil sa fie de la injectie.
Ms
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
@edytro:
Daca esti intr-adevar ingrijorat de un zgomot suspect iti recomand sa mergi la un service, lasi masina la ei o noapte si o pornesti a doua zi dimineata in caz ca zgomotul nu apare in ziua in care te duci. Noi aici ne dam doar cu presupusul fara sa auzim acel zgomot. Ce service iti recomand, citeste postarea mea anterioara si iti dai seama. Este f.bine ca nu esti doar conducator auto si ca esti atent la tot ceea ce se intampla cu masina ta, la fel sunt si eu. Insa nu te panica, cum am facut-o eu din cauza altor "specialisti", mergi la EDS si vei gasi baieti care te vor sfatui ce sa faci.
Daca esti intr-adevar ingrijorat de un zgomot suspect iti recomand sa mergi la un service, lasi masina la ei o noapte si o pornesti a doua zi dimineata in caz ca zgomotul nu apare in ziua in care te duci. Noi aici ne dam doar cu presupusul fara sa auzim acel zgomot. Ce service iti recomand, citeste postarea mea anterioara si iti dai seama. Este f.bine ca nu esti doar conducator auto si ca esti atent la tot ceea ce se intampla cu masina ta, la fel sunt si eu. Insa nu te panica, cum am facut-o eu din cauza altor "specialisti", mergi la EDS si vei gasi baieti care te vor sfatui ce sa faci.
- MMarius
- **
- 144 mesaje
- din 20 Mar 2014
- Insignia 2009 A20DTH
- Germania
MMarius
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2014
- Mesaj Privat
Azi am scos masina din Service, Schimbat Kit ambeaj + volanta si ceva cilindru de la ambreaj..nu mai stiu exact numele
Volanta schimbata pe garantie din cauza acelui tacanit (Tac, la deccelerare) si am spus daca tot o face bucati sa imi schimbe si kitu ambreaj contra cost.
Masina merge perfect, schimba vitezele mult mai lin, se simte o diferenta foarte mare.
Volanta schimbata pe garantie din cauza acelui tacanit (Tac, la deccelerare) si am spus daca tot o face bucati sa imi schimbe si kitu ambreaj contra cost.
Masina merge perfect, schimba vitezele mult mai lin, se simte o diferenta foarte mare.
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat