gigione
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
Acum 5 zile in urma ruperii curelei de distributie,am schimbat 8 supape(4 admisie+4 evacuare)+simeringurile de supapa DOAR de la aceste supape.Garnitura,simeringuri,rola intinzatoare,curea distributie noi.
Am pornit-o si a mers perfect.Dupa cca 400 Km parcursi a inceput sa cam intrerupa in momentul cand o calcam sa intru in depasiri.Am ajuns acasa,am parcat in fata blocului si a doua zi cand am pornit-o scoate fum ca la gogoserie!Fum alb-albastrui.Nu mi-a fiert motorul,termocupla functioneaza.
Ce cauze pot fi?
1.Segmentii?-banuiesc ca nu se duceau brusc.
2.Garnitura?-nu cred sa se fii puscat-nu observ apa in ulei sau ulei in apa.
3.Simeringuri supapa(unul sau mai multe)?-de la cele montate proaspat sau cele vechi ,neschimbate.
Intrebarea la care doresc un raspuns de la cunoscatori:
Se pot schimba simeringurile supapa fara sa dau jos chiuloasa?
Am pornit-o si a mers perfect.Dupa cca 400 Km parcursi a inceput sa cam intrerupa in momentul cand o calcam sa intru in depasiri.Am ajuns acasa,am parcat in fata blocului si a doua zi cand am pornit-o scoate fum ca la gogoserie!Fum alb-albastrui.Nu mi-a fiert motorul,termocupla functioneaza.
Ce cauze pot fi?
1.Segmentii?-banuiesc ca nu se duceau brusc.
2.Garnitura?-nu cred sa se fii puscat-nu observ apa in ulei sau ulei in apa.
3.Simeringuri supapa(unul sau mai multe)?-de la cele montate proaspat sau cele vechi ,neschimbate.
Intrebarea la care doresc un raspuns de la cunoscatori:
Se pot schimba simeringurile supapa fara sa dau jos chiuloasa?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
se poate si fara sa dai jos chiulasa.. dar e mai complicat.. trebuie infruntata gravitatia.. arz-o nevoia..
am auzit ca unii iau o bujie veche, indeparteaza electrodul si sufla aer comprimat in cilindru (7-8 bari).. asa mentin supapele pe pozitie..
daca scoate mult fum e de la segmenti....
eu as merge inapoi la mecanic sa faca treba ca lumea
am auzit ca unii iau o bujie veche, indeparteaza electrodul si sufla aer comprimat in cilindru (7-8 bari).. asa mentin supapele pe pozitie..
daca scoate mult fum e de la segmenti....
eu as merge inapoi la mecanic sa faca treba ca lumea
- gabytzuxxl
- ***
- 821 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 821
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,203 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,203
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Si eu am una demontata aici,acelasi lucru scotea fum alb de umplea strada,compresie 15 pe 1,2,3 si 4 ...singura problema gasita azi este ca se vad urme de depuneri pe scaunele de supapa adica nu mai etanseaza perfect,poimaine o pornesc daca am timp sa ma ocup de ea si iti spun de la ce-a fost la sigur,banuiesc tachetii blocati si inceput de ars supape se vede ca nu mai calcau ferm pe scaune de aceea si calamina depusa acolo,daca erau ok oricat ulei ar consuma scaunele sunt curate depunerile sunt pe ciuperca supapei,coada,si galerie normal si in capul pistonului nu acolo.
Tie ti-au format supapele pe scaune? au golit tachetii pentru cotele noi altfel te asteapta ars de supape,daca s-a intamplat deja e vina lor,poate fi si ala motiv de intreruperi,fa un test de compresie inainte sa te apuci de lucru,daca ai diferente mari de compresie intre cilindri 2-3 bari da chiulasa jos si fa-o ca lumea,segmentii nu se uzeaza asa repede in nici un caz.
Tie ti-au format supapele pe scaune? au golit tachetii pentru cotele noi altfel te asteapta ars de supape,daca s-a intamplat deja e vina lor,poate fi si ala motiv de intreruperi,fa un test de compresie inainte sa te apuci de lucru,daca ai diferente mari de compresie intre cilindri 2-3 bari da chiulasa jos si fa-o ca lumea,segmentii nu se uzeaza asa repede in nici un caz.
- mecaNIK
- ****
- 2,203 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,203
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat